دانلود کتاب صوتی از صبر و شکیبائی شما مچکریم با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از صبر و شکیبائی شما مچکریم اثر آرش حسن‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی از صبر و شکیبائی شما مچکریم

معرفی کتاب صوتی از صبر و شکیبائی شما مچکریم

کتاب صوتی از صبر و شکیبائی شما مچکریم نمایشنامه صوتی از آرش حسن پور است که با صدای عارف محمودی، شیوا علیرضایی و کارگردانی هنری وحید عالم منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی از صبر و شکیبائی شما مچکریم

داستان با تماس تلفنی دختری با دوستش آغاز می‌شود. او ماجرایی را که به تازگی برایش رخ داده است، تعریف می‌کند و بعد سوار یک تاکسی می‌شود تا به جای دیگری برود. ماجرا در تاکسی اینترنتی اتفاق می‌افتد و آنچه که ما می‌شنویم، گفتگوهایی است که میان راننده و مسافر رخ می‌دهد. گفتگوهایی که با سرعت حال و هوایش تغییر می‌کند و از حالت جدی و رسمی به حالتی همراه با شوخی و خنده می‌رود و دوباره مسیر برعکس را طی می‌کند! از دعوا بر سر روشن کردن کولر در اوج گرما گرفته تا انتخاب راه برای پیدا کردن مسیر و ... 

زن که مسافر است از راننده درخواست می‌کند تا کولر را روشن کند چون هوا خیلی گرم است اما همین موضوع باعث می‌شود تا آن‌ها شروع به گفتگو کنند. گفتگوهایشان به دعوا می‌کشد و هر دو یکدیگر را تهدید می‌کنند که با پشتیبانی تماس می‌گیرند. 

کتاب صوتی از صبر و شکیبائی شما مچکریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از طرف‌داران ادبیات نمایشی هستید یا دوست دارید یک داستان صوتی جذاب بشنوید، کتاب صوتی از صبر و شکیبایی شما مچکریم انتخاب خوبی برای شما است. 

درباره آرش حسن پور 

آرش حسن‌ پور، بازیگر، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریزی سینما و تلویزیون است. او در آثاری همچون فیلم سینمایی «بیست و سه نفر»، فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» و فیلم سینمایی «دزد و پری ۲» فعالیت داشته است. او همچنین در فیلم بیست و یک روز بعد به عنوان دستیار کارگردان ایفای نقش کرد و با بازیگرانی مانند  ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و مهدی قربانی همکاری کرد. این همکاری تجربه او را به شدت افزایش داد و باعث شد تا سطح کاری او بالاتر برود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان