دانلود کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم با صدای نسرین نعمتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

معرفی کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

غلبه بر عادت‌های مزاحم کتابی نوشته دیباک چوپرا، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است. چوپرا بخاطر ترویج طب جایگزین در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.

 درباره کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

دیباک چوپرا پزشک مدافع طب جایگزین در این کتاب روش‌های غلبه بر عادت‌های مزاحم را به شما آموزش می‌دهد. عادت‌هایی زشت و آزاردهنده‌ای که در انسان‌ها به صورت اعتیاد بروز و ظهور پیدا می‌کنند. رفتارهایی که زندگی سالم و روند آن را به خطر می‌اندازند مثل سیگار کشیدن، پرخوری، پرخوابی، الکل و... 

چوپرا در این اثر می‌کوشد در سه بخش مختلف این رفتارها را بررسی کند . بخش اول به معنا و انواع اعتیاد در زندگی و شناخت آنها اختصاص دارد. بخش دوم مثال‌هایی واقعی از اعتیاد در جوامع انسانی است و در بخش سوم و نهایی راهکارها و روش‌های بازیابی تعادل تشریح می شوند.

 شنیدن کتاب غلبه بر عادت‌های مزاحم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر شما هم عادات ناپسند و مزاحمی دارید که از دست آنها عاصی شده‌اید، همراهی با دیباک چوپرا در این کتاب قطعا برایتان سودمند خواهد بود.

درباره دیباک چوپرا

دکتر دیپاک چوپرا متولد ۱۹۴۷ دهلی نو، بیش از ۵۰ عنوان کتاب نوشته است که به بیش از سی و پنج زبان ترجمه شده‌اند. بعضی از کتاب‌های داستانی و غیر داستانی این نویسندهٔ مشهور، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند که از میان آن‌ها می‌توان به هفت قانون معنوی برای موفقیت،تجلی بی‌درنگ و چگونه خدا را بشناسیم اشاره کرد.

دکتر چوپرا عضو شورای مدیران دانشکدهٔ پزشکان آمریکایی و انجمن متخصصان غدد دورن‌ریز بالینی آمریکایی، استاد کمکی دانشکدهٔ مدیریت کلاگ و دانشمند ارشد سازمان گالوپ است. 

مجلهٔ تایم از دیباک چوپرا به عنوان یکی از صد شخصیت برجستهٔ قرن یاد کرده و لقب «شاعر – پیامبر پزشکی جایگزین» را به او داده است.


نظرات کاربران

arezoo
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

از گویندگی خوشم نیومد چون خیلی وسط حرفاش نفس میگیره و این رو اعصابمه و بیشتر درباره اعتیاد به مواد مخدر هست من اول فکر کردم درباره اعتیاد به کارهایی مثل اعتیاد به موبایل یا چیزهایی از این قبیله ولی

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۳۹,۹۰۰
۳۰%
تومان