دانلود کتاب صوتی هنر رزم با صدای امیرحسین احمدآبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر رزم

نویسنده:سون تزو
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر رزم

کتاب صوتی هنر رزم نوشته سون تزو هرچند اثری است که به هدف موفقیت در جنگ و جنگاوری، توسط یک ارتشیار نوشته شده است، اما هنوز هم کاربردی است، چراکه استراتژی‌های بیان شده در آن می‌تواند به راحتی، برای تمام مدیران کارآمد باشد.

نشر صوتی واوخوان نسخه صوتی این اثر را با ترجمه محمدجواد نعمتی و صدای امیرحسین احمدآبادی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر رزم

هنر رزم کتابی است که افسران آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم، می‌خوانند و ژاپنی‌ها برای دهه‌های متوالی به خواندن و آموزش دقیق آن پرداخته‌اند. جالب‌تر اینکه افسران چینی، حتی در قرن بیستم نیز این کتاب را از بر بوده‌اند. اما هرچند از نام کتاب برمی‌آید که اثری درباب رزم و نبرد و جنگاوری باشد، اما امروز این کتاب به دست‌مایه مدیران بدل‌شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب در زمینه مدیریت و کسب‌وکار است.

سون تزو، ارتشیار و نویسنده‌ای چینی است که کتاب هنر رزم را در قرن ششم پیش از میلاد نوشت. این اثر در سال ۱۷۲۲ به فرانسوی ترجمه شد و در اروپا نیز مشهور و شناخته شد. با اینکه سال‌ها از نگارشش می‌گذرد اما این کتاب همچنان جز مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه مدیریت میدان جنگ، استراتژی‌های جنگی و آرایش‌های جنگی سپاه نوشته شده است و از آموزه‌های کتاب هنر رزم در زمینه‌های مدیریت، سیاستمداری و موفقیت در کسب و کار هم استفاده می‌شود. سون تزو کتابش را در سیزده فصل نوشت و در فصول مختلف آن به مسائل متفاوتی از جمله نقش قوی فرمانده، آرایش جنگی، راه‌هایی برای فریب دادن دشمنان، حمله‌ مدبرانه و شناسایی نقاط قوت و ضعف صحبت کرده است.

در سال‌های اخیر، آموزه‌های کتاب هنر رزم وارد دنیای مدیریت شده و با سرعتی باورنکردی نیز فراگیر شد. این تاثیرگذاری به حدی بود که دو تن از بزرگان علم بازاریابی در جهان، ال ریس و جک تروت، کتابی را به نام جنگ بازاریابی منتشر کردند و درآن کتاب با اشاره به گفته‌های تزو در کتاب مشهورش، دستورالعمل‌هایی را برای مدیران بازاریابی پیشنهاد دادند.

از جمله مطالبی که می‌توانید در نسخه صوتی کتاب هنر رزم بشنوید این‌ها هستند: ضمن داشتن استراتژی مناسب، باید به تاکتیک نتیجه‌بخش، قابلیت مانور، ارتباطات قوی، کنترل رفتار سربازان، به‌کارگیری افسران آموزش‌دیده، داشتن ارتش قوی و منسجم و بالاخره اجرای به‌موقع تنبیه‌ها و تشویق‌ها نیز توجه داشت تا به نتیجه مطلوب رسید.

تکنیک‌های این کتاب اما‬ صرفا‬ برای‬ جنگ‬ نظامی‬ نیست،‬ بلکه‬ می‬‌توان از آن‌ها‬ در‬ همه‬ استراتژی‬‌ها ‬و ‬رقابت‌‬های ‬اقتصادی ‬بین ‬کسب‬ و ‬کارها ‬از ‬آن ‬بهره ‬جست. ‬در این کتاب علاوه بر تکنیک‌ها و استراتژی‌های بیان شده، جمله‌‬های دیگری ‬هم وجود دارد که ‬خود ‬نشان‬ دهنده ‬عمیق‬ بودن ‬دیدگاه ‬سون ‬تزو ‬به ‬مسائل ‬استراتژیک ‬است؛ به عنوان مثال او در بخشی از کتاب اینطور می‌گوید: «وقتی ‬قوی ‬هستی ‬خودت ‬را‬ ضعیف ‬و ‬وقتی ‬ضعیف ‬هستی ‬خودت‬ را ‬قوی ‬نشان ‬بده.»

«رهبری ‬که ‬خشمگین ‬باشد، ‬قادر ‬به ‬تشکیل ‬ارتش ‬نیست ‬و ‬فرماندهی ‬که ‬خشمگین‬ باشد، ‬قادر ‬به ‬جنگیدن‬ نیست.»

کتاب صوتی هنر رزم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هنر رزم کتابی است برای تمام جنگاوران و برای تمام مدیرانی که به جز موفقیت و رسیدن به هدفشان، راه دیگری نمی‌شناسند.

درباره سون تزو

سون‌ تزو که در برخی منابع نام او را سان تزو ذکر کرده‌اند، زاده ۵۴۴ پیش از میلاد و هم دوره با اندیشمند بزرگ، کنفوسیوس است. سون تزو نویسنده و جنگاوری معروف بود و کتاب مشهورش، هنر رزم از غنی‌ترین کتاب‌های ادبیات چین است. مائو تسه دونگ و ژوزف استالین نیز در زمان جنگ، هردو این کتاب را مطالعه کرده بودند. مرگ او در سال ۴۹۶ پیش از میلاد اتفاق افتاده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۳۷,۸۰۰
۳۰%
تومان