دانلود کتاب صوتی نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت

معرفی کتاب صوتی نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت

کتاب نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت نوشته رابین شارما است که با ترجمه رضا اسکندری آذر است و با صدای حامد فعال منتشر شده است.

درباره کتاب نامه های محرمانه راهبی که فراری اش را فروخت 

کتاب داستان جولین است که به ظاهر موفق است اما چیزی در زندگی‌اش کم است.

این کتاب داستان وکیلی است که زندگی‌اش را به‌خاطر خلا درونی‌اش به هم ریخته است و حالا بعد از مدتی از آن شرایط دور شده است و در این کتاب داستان تغییرش را بعد از یک حمله قلبی روایت می‌کند. جست‌وجو به دنبال شادی حقیقی. جولیان در عیاشی غرق شده بوده اما راهش را پیدا می‌کند و با یک راهب آشنا می‌شود و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند. این کتاب روایت این تغییر است.  

داستان با روایت بازدید راوی از یک قبرستان قدیمی فرانسوی در زیر زمین شروع می‌شود، قبرستانی که ۶ میلیون فرانسوی در آن دفن شده‌اند. راوی همراه راهنمایش می‌رود، او متوجه اسکلت‌های ترسناک دورش می‌شود که همه جا را پوشانده‌اند. راهنما او را میان اسکلت‌ها تنها می‌گذارد و به او می‌گوید باید منتظر باشد زیرا این‌جا آن‌ها را می‌بیند. راوی نمی‌داند راهنما از چه چیزی حرف می‌زند اما پیش از فهمیدن راهنما تنهایش می‌گذارد. لاین کتاب داستان سفر به اعماق وجود برای شناختن خود است. 

شنیدن کتاب صوتی نامه‌های راهبی که فراری‌اش را فروخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی نامه‌های راهبی که فراری‌اش را فروخت را به افرادی که به دنبال خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

phoenix
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

توصیف ۱۰ حکمت برای زندگی با جریان‌سازی راهبی که فراری‌اش را فروخت. اول: اصالت ، باید با خودم صادق باشم. دوم: با افتادن در ترسهایت ، آن ترسها را از بین ببر. سوم: مراقبت رفتارت با دیگران باش(رابطه تو با دیگران نمایان‌گر رابطه

- بیشتر
رحیمه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

این کتاب فوق العاده بود و گوینده با روش جذاب و فوق العاده من را پای کتاب میخکوب کرد. ممنونم

بهناز
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

عالی بود بسیار آموزنده واقعا توصیه میکنم این کتاب را بخوانید و با عمق وجود درکش کنید “با دیگران مهربان باشید، ولی قبل از آن، یاد بگیرید که چطور با خودتان مهربان باشید”❤️

کاربر ۲۵۷۷۳۴۹
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

کتاب خوبیه از شنیدنش با گویندگی خوبش لذت بردم تا حدودی شبیه به کیمیاگر پائلو کویلیو میمونه خوشبختی کنارمونه و چقدر ساده از کنارش میگذریم و اونرو نمیبینیم پس باید برای دیدنش بهایی بپردازیم .

محدثه بانو
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

چقدر گوینده زیبا و قشنگ کتاب رو خونده و چقدر زیبا و هماهنگ موسیقی متن تنظیم شده بود . من و خواهرم هر شب قبل از خواب یک ساعت به این کتاب زیبا گوش میدیم و کلی لذت می‌بریم. داستانی

- بیشتر
کاربر 3072626
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

همه کتاب های نویسنده تمرینی ست برای رسیدن به آرامش درونی با قبول همه رنج ها وشادی ها واینکه گوینده توانا تأثیر آن را برایم دوچندان کرد .سپاسگزارم

عاطفه
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

کتاب عالی و آموزنده ای بود. نکاتی رو اشاره میکرد که تو روزمرگی به فداموشی سپرده شدند.

کاربر ۳۹۹۷۳۶۵حسین افشاری
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

کتاب خوبیه ولی به اندازه باشگاه پنج صبحی ها جذاب نبود

کتاب گوش‌کن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

عرفان آمریکایی مورد توجه من نیست ! اما کسانیکه این سبک را می‌پسندن حتما لذت می‌برن . خلاصه نویسی و ساده انگاری عرفان شرق و‌غرب و گنجان مش در یک داستان بدون کشش و جذابیت !

کاربر ۳۴۲۹۱۲۴
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

عالی

زمان

۹ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان