دانلود کتاب صوتی الفبای تغییر با صدای حسین پاکدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الفبای تغییر اثر علی شمیسا

دانلود و خرید کتاب صوتی الفبای تغییر

نویسنده:علی شمیسا
گوینده:حسین پاکدل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی الفبای تغییر


کتاب الفبای تغییر، با عنوان فرعی می‌خواهم تغییر کنم نوشته دکتر علی شمیسا است. این کتاب صوتی با صدای حسین پاکدل از طاقچه قابل دریافت است. در الفبای تغییر شما صد قانون برای شروع به تغییرات درونی خود و پیشرفت در مسیر اهدافتان خواهید یافت.

درباره کتاب

همه ما به دنبال پیشرفت در زندگی و یافتن راهی برای رسیدن به اهداف خود هستیم. به شکلی که بسیاری مواقع آرزو می‌کنیم کاش الفبایی برای این تغییرات وجود داشت تا در این مسیر سردرگم نشیم. این کتاب شاید بتواند راهنمای خوبی در این مسیر باشد . دکتر علی شمیسا در نگارش این دستورالعمل از طبیعت الهام گرفته است. شاید ترس از شکست است که گاهی مانع ما در این مسیر می‌شود، کتاب الفبای تغییر از الف تا ی این مسیر تغییر، شما را قدم به قدم همراهی می‌کند. گاهی هم نگرانیم که نتوانیم در وضعیت جدید بمانیم و دوباره آن اوضاع ناگوار رو تجربه کنیم. اما برای این نگرانی هم راه حل آسانی وجود دارد. مراجعه مداوم به قوانینی که در این کتاب آمده و بعد از مدتی قرار است ملکه ذهنتان شوند. از طرفی تغییرات هرچقدر هم که بدانیم برایمان مفید هستند، اما ترس از شرایط بعد از تغییرُ شرایطی که تجربه نکرده‌ایم و ناشناخته است، جلویمان را می‌گیرد.  این ترس‌ها هم در این کتاب پیش‌بینی شده و راه‌هایی برای مقابله با آن‌ها در نظر گرفته شده است.

خواندن کتاب الفبای تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که دغدغه بهبود اوضاع درونی و در نتیجه آن شرایط بیرونی را دارند و به مباحث خودشناسی علاقه‌مند هستند، مفید است.

درباره علی شمیسا

دکتر علی شمیسا روانشناس و مشاور و تحلیلگر رفتار متقابل است که آثار مکتوب و پادکست‌هایی در زمینه روانشناسی دارد.

بخشی از کتاب 

قانون ۴۲: زندگی جدی هست، زندگی جدی نیست! این پارادوکس را درک کن و بدان که بایستی در برنامه‌ریزی زندگی‌ات جدی باشی. با برنامه پیش برو، به همۀ اجزای زندگی‌ات احترام بگذار، زمان را مدیریت کن! گاهی مثل یک ساعت، دقیق کار کن و سهل‌انگاری را کنار بگذار! هدف‌هایت را روشن کن و براساس محتوای هدف‌هایت، برنامه‌ای بریز که مو لای درزش هم نرود، و خودت را پله‌به‌پله به‌سمت موفقیت هدایت کن؛ به‌طوری که دیگران بتوانند براساس رفتارهای تو، خودشان را تنظیم کنند. در نگاه‌ها و حرف‌هایت جدی باش، از هرگونه برخورد نابالغانه با سرنوشت پرهیز کن، اما در کلیت زندگی‌ات جدی نباش! 

قانون ۹۵: تقلید کورکورانه و افراطی از دیگران، عاقبتش هلاکت و فناست:

خلق را تقلیدشان بر باد داد

که دو صد لعنت بر این تقلید باد

(مولوی)

تقلید یا الگوبرداری، سطوحی دارد که قطعاً یک انسان مبتدی از این حوزه باید بگذرد تا الفبا و ساختار کلی یک موضوع را یاد بگیرد و اساساً ادبیات شاگرد، باید این‌چنین باشد. مثلاً تو ابتدا می‌توانی در مقابل استاد بزرگ، طبیعت، سر فرود آوری و از بسیاری قوانین آن پیروی کنی و تغییر، عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس کلی خود را شکل بدهی، اما به‌مرور حس آفرینشگری و نوآوری خود را فعال سازی و آن اژدهای خفتۀ درونی خود را به‌جریان بیندازی تا انرژی کیهانی در تو شکل بگیرد و بتوانی خداوندگار زمین و زمان خود بشوی، اما اگر بخواهی در همین حوزه و مرحلۀ ابتدایی تقلید، متوقف بشوی، شخصیت خلاق خود را به فساد می‌کشانی و شاید روزی برسد که همه‌چیز دیر شود

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۵۰۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۵۰۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان