دانلود کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن

معرفی کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن

کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن اثری از وین دایر با ترجمه شهرزاد فتوحی است. این کتاب مجموعه‌ای از کلمات قصار و نکات شنیدنی و جذاب است که به ما کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت گام برداریم.

نسخه صوتی این اثر را با صدای فرهاد اتقیایی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن

وین دایر، در کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن به تمام مخاطبان راه موفقیت را نشان می‌دهد. این راه، راهی نیست که با انجام یک سری دستورالعمل خاص به آن برسید، بلکه اتفاقا مسیری است که با تغییر در افکارتان به وجود می‌آید. برای رسیدن به موفقیت باید باور داشت که می‌توان موفق شد و کتاب تا آینده ‌ای روشن به شما کمک می‌کند تا به این باور برسید. شما موجودی خاص و متفاوت هستید و لایق بهترین‌ها در زندگی. اما اگر نتوانید این را بپذیرید، موفقیتی نیز کسب نمی‌کنید. 

این کتاب مجموعه‌ای از کلمات قصار درباره موفقیت است. کتابی که بارها و بارها به آن گوش خواهید کرد و با درونی کردن آنچه در کتاب به شما گفته می‌شود، شاهد ایجاد تغییرات عظیم و تحولات مثبت در زندگی‌تان خواهید بود. 

کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی تا آینده ‌ای روشن را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دیترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
۲۰,۲۵۰
۵۰%
تومان