دانلود کتاب صوتی خرمگس با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خرمگس اثر اتل لیلیان وینیچ

دانلود و خرید کتاب صوتی خرمگس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خرمگس

خلاصه کتاب صوتی خرمگس، روایت یک رمان سیاسی و عاشقانه از اتل لیلیان وینیچ است که به فعالیت‌های سازمان ایتالیای جوان و قهرمان داستان، آرتور بورتون در قرن نوزدهم پرداخته است. کتاب را خسرو همایون‌پور به فارسی ترجمه کرده و با صدای مرتضی هرآیینی منتشر شده است. 

درباره‌ کتاب صوتی خرمگس

 لیلیان وینیج در کتاب صوتی خرمگس،به روایت اتفاقاتی پرداخته که در دهه‌ ۳۰ و ۴۰ قرن نوزدهم در سازمان ایتالیای جوان پیش آمده است. قهرمان کتاب خرمگس آرتور بورتون سردسته جنبش جوانان است و به جما، دختر پدر مونتانلی علاقه دارد. اما در همین گروه به او خیانت می‌شود و همین خیانت باعث دستگیری او می‌شود. او بعد از ۱۳ سال به این گروه برمی‌گردد و با نام خرمگس دوباره فعالیت می‌کند. اعضای گروه که او را فراموش کرده‌اند هویت واقعی‌اش را نمی‌فهمند اما همه از رفتار و فعالیت‌های شجاعانه‌ او حیرت ‌زده می‌شوند. قهرمان کتاب ابتدا فکر می‌کرده کلیسا حامی مردم است اما می‌فهمد اشتباه می‌کرده در این کتاب قهرمان مبارز با نیرویی عجیب، نقاب تقدس را از چهره خادمین کلیسا برمی‌دارد. 

از کتاب خرمگس، تا به حال اقتباس‌های سینمایی و تئاتری بسیاری صورت گرفته و مترجمان زیادی کتاب را به فارسی ترجمه کردند اما خرمگس به زبان‌های دیگری از جمله هلندی، آلمانی، لهستانی، عبری، روسی، فرانسوی، چینی، مجارستانی، ژاپنی و بیش از بیست زبان دیگر ترجمه شده است.

این کتاب خلاصه رمان خرمگس است و برای کسانی که فرصت خواندن و شنیدن کتاب کامل را ندارند بسیار جذاب است. 

شنیدن کتاب صوتی خرمگس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خلاصه کتاب صوتی خرمگس را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی که فرصت مطالعه کتاب کامل را ندارند  پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌  اتل لیلیان وینیچ

اتل لیلیان وینیچ در ۱۱ مه ۱۸۶۴ در خانواده‌ای دانشمند به دنیا آمد. پدر او پروفسور ریاضیات بود و مادرش درباره‌ی مسائل اجتماعی مقاله می‌نوشت. عموی مادر او، جرج اورست، جغرافی‌دان مشهوری بود و مرتفع‌ترین قلهٔ جهان نیز، به پاس تحقیقات وی، در رشته‌کوه‌های هیمالیا، اورست نام گرفته‌است. اتل لیلیان وینیچ به تحصیل فلسفه، ادبیات، موسیقی و زبان شناسی پرداخت اما موسیقی راهی بود که برای تحصیل آکادمیک آینده‌اش انتخاب کرد. او علاوه بر خرمگس، کتاب‌های دیگری هم نوشت و در زمینه‌ی موسیقی هم به فعالیتش ادامه می‌داد. سیارک ۲۰۳۲ اتل به افتخار او نام‌گذاری شده‌است.

اتل لیلیان وینیچ در غروب ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۰، در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اتل لیلیان وینیچ
اتل لیلیان وینیچ

اتل لیلیان وینیچ نویسنده و موسیقی‌دان زن ایرلندی است که در یازدهم مه سال ۱۸۶۴ در خانواده‌ای تحصیل‌کرده و محقق به دنیا آمد. پدرش جرج بول از دانشمندان برجسته‌ی زمان بود و مادرش مری اورست نویسنده مقالات اجتماعی بود. پدرش وقتی اتل تنها یک‌‌و‌نیم سال داشت در‌گذشت و بار مسئولیت زندگی به دوش مادرش افتاد. اتل در فلسفه، ادبیات، زبان‌شناسی و موسیقی دارای استعداد بود اما در موسیقی و ادبیات بیش از پیش استعداد نشان داد. در سال ۱۸۸۲ به برلین رفت و تحصیلات پیانوی خود را تکمیل نمود.

نظرات کاربران

کاربر 7376954
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

کتاب بسیار خوب و جذابی است اما خوانش کتاب بسیار یکنواخت و خسته کننده است. این خوانش را اصلا توصیه نمیکنم.

Erfan
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

دوست گوینده لطفا کمی کلمات رو درست ادا کنید حداقل یک بار قبل ضبط کتاب را مرور کنید

N3GAR
۱۴۰۱/۰۳/۱۶

من نسخه چاپی این کتاب رو با همین ترجمه خوندم . بدترین ترجمه ای بود که میخوندم . یک افتضاح واقعی . اینقدر جملات بی ربط بود انگار با گوگل ترجمه شده بود

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان