دانلود کتاب صوتی پیام تندرستی (روزه‌داری تندرستانه) با صدای ناصر رضایی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیام تندرستی (روزه‌داری تندرستانه) اثر ناصر رضایی‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی پیام تندرستی (روزه‌داری تندرستانه)

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پیام تندرستی (روزه‌داری تندرستانه)

کتاب صوتی «پیام تندرستی (روزه‌داری تندرستانه)» با نویسندگی و گویندگی ناصر رضایی‌پور در واوخوان منتشر شده است. ناصر رضایی‌پور، متخصص طب سنتی در این کتاب با تکیه بر طب سنتی تعدادی توصیه‌ٔساده اما کاربردی را به‌منظور روزه‌داری صحیح‌تر به مخاطب ارائه داده است.

درباره کتاب صوتی پیام تندرستی (روزه‌داری تندرستانه)

به باور نویسنده‌ طب ایرانی اگرچه ریشه‌ای بسیار دور دارد، با این حال سرشار از حکمت و بینش است؛ زیرا از آنجا که همواره دانشی پویا بوده، در طول زمان مدام بر غنای آن افزوده شده است. خوردن به منظور تامین نیاز بدن، از غرائز اصلی بشر است و پاسخ‌دهی درست به این نیاز اصیل، جزء فطرت بشری قرار داده شده است.اگر گرسنگی نبود، شاید بسیاری از افراد برای فعالیت از خواب بیدار نمی‌شدند. به همین علت، خوردن غذا و خوراندن غذا به دیگران، به طور به صورت امر در قرآن مجید ذکر گردیده است. طب سنتی را امروزه می‌توان یک نظام سلامتی در نوع خود کامل به شمار آورد. متاسفانه عدم آموزش و عدم توجه به دستورات و آداب غذایی، که از مهم‌ترین روش‌ها‌ی مدیریت زندگی سالم است، باعث مشکلات زیادی شده است.  مؤمنین در صورت رعایت دستورات این کتاب می‌‌توانند با اطمینان از حفظ سلامت خود، در تمام فصول سال روزه بگیرند و مناسک عبادی را به جا آورند. در بخشی از کتاب به راه‌حل جبران کم‌آبیِ بدن فرد روزه‌دار پرداخته شده، در بخشی دیگر توضیحاتی در باب رژیم غذایی صحیح در طول ماه رمضان داده شده، و در بخشی دیگر به بایدها و نبایدهای کلیِ روزه‌داری اشاره شده است.

کتاب پیام تندرستی (روزه‌داری تندرستانه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به اشخاصی که مایل هستند با رعایت آموزه‌های طب سنتی، روزه‌داری صحیح‌تر و سالم‌تری را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۵۰۰
۲۴,۱۵۰
۳۰%
تومان