دانلود کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه اثر مل رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

معرفی کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه نوشته مل رابینز است که انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب قانون پنج ثانیه است.

درباره کتاب قانون ۵ ثانیه

رابینز در این کتاب به شما کمک می‌کند تا شجاع باشید و از منطقه امن خود خارج شوید. او به شنونده توضیح می‌دهد مغز ما به‌گونه‌ای طراحی شده است که برابر انجام کارهای جدید یا سخت و ناراحت‌کننده مقاومت می‌کند. 

زندگی نیاز به شجاعت دارد و این دقیقا همان چیزی است که این قانون به کشف آن کمک می­‌کند. شجاعتی برای تبدیل شدن به بهترین شخصی که می‌­توانید باشید. مل رابینز ابزار مفیدی را در این کتاب پرفروش آمازون و نیویورک تایمز، قانون ۵ ثانیه، معرفی می­‌کند که در همه­ زمینه­‌های زندگی کاربرد دارد. این قانون می‌گوید تنها ۵ ثانیه برای تغییر زندگی لازم دارید.

این کتاب، داستان واقعی قانون ۵ ثانیه است: چی هست، چرا جواب می‌دهد و چطور زندگی آدم‌ها در سراسر جهان را دگرگون کرده است. یادگرفتن این قانون، آسان و اثر آن چشم‌گیر است. اگر فرصت خواندن و شنیدن کتاب کامل قانون پنج ثانیه را ندارید ایین کتاب برای شما مناسب است.

یادگرفتن این قانون، آسان و اثر آن چشم‌گیر است. این قانون همان راز تغییر همه‌چیز است. همین که این قانون را یاد بگیرید، می‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. این قانون به شما کمک می‌کند هر روز با اعتمادبه‌نفس و شجاعت بیشتری زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و حرف بزنید. 

شنیدن کتاب قانون ۵ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال تغییر زندگی‌شان هستند پیشنهاد می‌کنیم 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان