دانلود کتاب صوتی بی حد و مرز با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی حد و مرز اثر جیم کوییک

دانلود و خرید کتاب صوتی بی حد و مرز

معرفی کتاب صوتی بی حد و مرز

کتاب صوتی بی حد و مرز نام اثری است که جیم کوییک نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی با نگارش آن به دنیای کنترل ذهن وارد شده و به انسان‌ها می‌آموزد که چگونه مغز خود را بهینه‌تر به کار بگیرند.

این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی یگانه سهراب‌نیا و صدای دلنشین محسن زرآبادی‌پور گوش بدهید و با روش‌های حیرت‌انگیز این نویسنده‌ی آمریکایی مغزتان را دوباره بازسازی کنید.

این کتاب در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده و شما می‌توانید در طاقچه به نسخه‌ی صوتی آن گوش بدهید و لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی بی حد و مرز

تصور کنید در اوج مثبت‌اندیشی نسبت به خودتان هستید و فکر می‌کنید مثل بقیه‌ی آدم‌ها، زندگی خوب و دلچسبی دارید؛ اما ناگهان جمله‌ای منفی و تکان‌دهنده از زبان کسی می‌شنوید که خیلی به او اعتماد داشته‌اید. از زبان یک دوست، معلم و یا حتی خانواده‌ی خودتان. با آن جمله‌ی کوتاه تخریب‌گر، یا حتی برچسب ناخوشایندی که آن شخص به شما زده، تمام تصورات مثبت از وجودتان پر می‌کشد.

در این لحظه چه حسی نسبت به خودتان پیدا می‌کنید؟ با آن باور به زندگی خود ادامه می‌دهید و می‌پذیرید که دیگر مثل قبل قادر به انجام کارهای خودتان نیستید؟ یا به دنبال راه چاره می‌گردید؟

«پسری که مغزش درست کار نکنه این‌طوریه.»

این همان جمله‌ای است که جیم کوییک را در کودکی تحت تاثیر قرار داد.

وقتی او این جمله را از معلم دبستانش شنید تمام دنیایش به هم ریخت و اعتمادبه‌‌نفسش را از دست داد و فکر کرد حتما دیگران هم درباره‌ی او همین نظر را دارند!

کتاب صوتی بی حد‌ و‌ مرز را جیم کوییک از سال‌ها تلاش و تجربه‌ی زندگی پرتنش و سخت خودش نوشته و تجربیاتش را در اختیار دیگران گذاشته‌است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بوده است.

جیم کوییک دو دهه به آموزش موضوعاتی مانند مدیریت و رهبری، تقویت حافظه و تندخوانی پرداخت. انتشار کتاب پرطرفدار بی‌حد و مرز کوییک را به یکی از محبوب‌ترین نویسندگان کتاب‌های کنترل ذهن تبدیل کرد.

مشاوره‌های او حتی برای مدتی به شخصیت مهم و تاثیرگذاری مانند ایلان ماسک هم کمک کرده است.

خلاصه کتاب بی حد و مرز

جیم کوییک در کتاب صتی بی حد و مرز در ۱۵ فصل، راه‌حلی منجسم برای بی حد و مرز شدن در اختیارتان گذاشته است. او فصل‌های ابتدایی کتاب را با «از بین بردن مرزبندی‌های ذهن» و «تبدیل کردن باورهای محدودکننده به فرصت‌های جدید» آغاز کرده است. سپس چهار انگیزه‌ی بی حد و مرز را معرفی کرده: هدف، انرژی، قدم‌های کوچک، غرقگی.

در پایان هم پنج روش بی حد و مرز شدن را با تکنیک‌های دقیق آموزش داده است: تمرکز، مطالعه، حافظه، تندخوانی و تفکر.

یک روش بسیار ساده و کاربردی که جیم کوییک در کتابش به آن اشاره کرده، آموزش تندخوانی است. او کوتاه کردن زمان در خوانش تعداد محدودی از کلمات یا جمله را توصیه کرده و پیشنهاد داده با هر بار تلاش، زمان خواندن همان مقدار مشخص‌شده را کوتاه و کوتاه‌تر کنید، تا جایی که تندخوانی در وجودتان تقویت شود.

جیم کوییک سال‌های زیادی را صرف آموزش مغز خود برای تندخوانی و بهبود حافظه کرده است. این روش همچنین برای یادگیری دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار مؤثر است؛ درواقع برای یادگیری حجم زیادی از دروس در مدت زمان کوتاه و محدود.

کوییک پس از آسیب مغزی‌ای که در دوران کودکی داشت، دچار مشکلات بسیاری در زمینه‌ی یادگیری شد و راهکارهایی را برای بهبود چشمگیر عملکرد ذهنی خود ایجاد کرد. شاید جذابیت بیشتر کتاب صوتی بی حد و مرز نسبت به دیگر آثار نویسنده، همین به قلم کشاندن زندگی شخصی‌اش باشد که بعد از سختی‌های زیادی که جیم در اثر حادثه‌ی کودکی‌ متحمل شده باعث دگرگونی او هم شده است. حادثه‌ای که در کودکی جیم رخ داد، پرت شدن از روی صندلی پشت پنجره و برخورد سرش با شوفاژ بود. بعد از این اتفاق، بافت مغزی او آسیب جدی دید و از آن پس جیم تبدیل به کودکی با عملکرد مغزی پایین شد؛ به طوری که حتی برای خواندن یک حرف از حروف الفبا هم مشکل داشت.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

به افرادی که با مشکلاتی در یادگیری مواجه هستند پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب صوتی بی حد و مرز را بخوانند و زندگی‌شان را متحول کنند. از طرفی والدین و آموزگارانی که به دنبال روش‌های بهتری برای آموزش هستند و حتی افرادی که از کمال‌گرایی رنج می‌برند، می‌توانند با روش‌های ساده‌ی این کتاب به آن سوی مرزهای توانایی‌های خود قدم بگذارند.

چرا باید کتاب صوتی بی حد و مرز را بشنویم؟

جیم کوییک در کتاب صوتی بی حد و مرز به تمام سوالات شما درباره‌ی به‌کارگیری روش‌های عملیِ تقویت مغز پاسخ می‌دهد و توانایی یادگیری‌تان را به شکل بی حد و مرزی افزایش می‌دهد.

درباره‌ی جیم کوییک

جیم کوییک در ۲۹ جولای سال ۱۹۷۳ به دنیا آمد. او بنیان‌گذار و مدیرعامل کوئیک لرنینگ، یک شرکت آموزش آنلاین علوم مربوط به مغز و یادگیری در لس‌آنجلس است.

کوییک در وستچستر نیویورک بزرگ شد. در کودکی دچار یک آسیب مغزی شد که به کندی عملکرد مغز او انجامید. او در شرکت‌هایی مانند نایک، استودیو فاکس، ویرجین و دانشگاه‌هایی از جمله دانشگاه هاروارد پیرامون بهینه‌سازی مغز، آموزش‌ها و کارگاه‌هایی را برگزار کرده است. او حالا یک متخصص مشهور در زمینه‌ی بهبود حافظه، بهینه‌سازی مغز و یادگیری سریع است.

اما چه شد که جیم مسیر ویران‌شده‌ی زندگی‌اش را از نو بازسازی کرد و آن کودک ناتوان را به حرکت درآورد؟ او درست زمانی که فهمید راهی که تا کنون می‌رفته پوچ بوده و او همچنان ناتوان است، به پیشنهاد دوستش برای دیدن خانواده‌اش به خانه‌اش رفت. پدر دوستش با دیدن جیم و مشکلش، او را به اتاقی برد که از زمین تا سقف پوشیده از کتاب بود و از او خواست هفته‌ای یک کتاب بخواند و به او تحویل دهد. برای جیم که همه چیز را به آرامی و لاک‌پشت‌وار آموزش دیده بود کاری بس دشوار بود و تقریبا ناممکن؛ ولی او بالاخره تصمیمی بزرگ برای بهبود مغزش گرفت و زندگی‌اش را متحول کرد.

چه کسانی کتاب بی حد و مرز را به فارسی ترجمه کرده‌اند؟

از کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک، ترجمه‌های فراوانی منتشر شده که از این بین می‌توان به مترجمانی چون «پگاه فرهنگ‌مهر» و «شهلا ثریا‌صفت» و «یگانه سهراب‌نیا» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بی حد و مرز می‌شنویم

«این چهار دشمنی که معرفی کردم با همکاری هم می‌تونن قدرت تفکر، تمرکز، یادگیری و حتی انسانیت رو از ما بگیرن. در نتیجه به یه آدمی تبدیل می شیم که ذهنی خسته و ناتوان و حواس پرت داره. از طرف دیگه این موضوع باعث میشه از دنیا و زندگیمون ناراضی و ناراحت باشیم. پس انتخاب شما انتخاب بسیار خوبی بوده. چرا که این کتاب در این آشفته بازار جهانی بهتون کمک می‌کنه تا توانایی یادگیری ذهن تون رو بالاتر ببرین و عضلات مغزتون رو حسابی تقویت کنید. همونطور که برای زندگی کردن به کالبدی سالم و سرحال نیاز دارین باید مغز قوی و سالمی هم داشته باشین. البته ذکر این نکته حیاتیه که در این دنیا و در قرن بیست و یکم مغز ما بیشتر از چهارتا دشمن داره. اما وقتی چم و خم کار رو یاد بگیریم به راحتی می‌تونیم کنترل خود و زندگی مون رو به دست بگیریم و از موانع عبور کنیم.»

در طاقچه می‌توانید این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی یگانه سهراب‌نیا دریافت کنید و پا به پای نویسنده، زندگی‌تان را دگرگون سازید.

معرفی نویسنده
عکس جیم کوییک
جیم کوییک

جیم کوییک کارآفرین، مربی افزایش توانایی‌های مغز، مددکار اجتماعی، ستار‌ه‌ی رسانه‌های اجتماعی و یوتیوبر آمریکایی است. او بنیانگذار بنیاد یادگیریِ کوییک است.

نظرات کاربران

صبا
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

ترجمه فوق العاده روان بود کتاب کاربردیه و تمرینات و توصیه های خوبی داره صدای گوینده پر انرژی و خوبه و گوش رو اذیت نمیکنه ارزش وقت گذاشتن رو داره👌🏻

neginhjh
۱۴۰۱/۱۱/۱۳

من چاپی این کتاب رو خیلی وقته دارم اما واقعا تا حالا نتونستم بخونمش کتاب صوتی با کیفیت و خوبیه قیمت فوق العاده هم داره حدود ۱/۵ قیمت کتاب چاپیشه

hossein_n_b
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

طوری ک گوینده کتاب رو میخونه انگاری توی داستانی هست که نوشته شده بدون شک یکی از بهترین هایی هست ک تا الان شنیدیم متن و محتوای کتاب هم که دیگه ثابت شده است☺️

کاربر 7485472
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

گوش کنید

کاربر 2057409
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

کتاب مفید و ارزشمند به همه پیشنهاد میکنم سر شار از نکات مثبت

Ashkan Davoudi
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

خوانش بدی داشت کتاب نصفش تبلیغ بود خیلی هاشم موارد دم دستی من خودم از ۵ درصدش استفاده کردم کتاب برای کسانی که تو این زمینه مطالعه نداشتن بد نیست ولی اگر درخصوص کتابخوانی و تقویت حافظه مطالعه کردید شاید خیلی چیز جدیدی

- بیشتر
ماهان1397
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

تا نصفه کتاب به زحمت شنیدم ولی اصلا جالب نبود

زمان

۷ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان