دانلود کتاب صوتی مدل های ذهنی بی نظیر با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدل های ذهنی بی نظیر اثر شین پریش

دانلود و خرید کتاب صوتی مدل های ذهنی بی نظیر

معرفی کتاب صوتی مدل های ذهنی بی نظیر

کتاب صوتی «مدل های ذهنی بی نظیر» نوشتهٔ شین پریش و ریانون بوبین با ترجمهٔ حسام فروزان و گویندگی نسترن نجاران در نشر پندار تابان منتشر شده است. این کتاب در این‌باره صحبت می‌کند که کدام مدل‌های ذهنی کمک می‌کنند بهتر فکر کنیم. در این اثر متفاوت و جذاب با ۹ روش تفکر آشنا می‌شویم که توانایی بررسی مشکلات را از زوایای گوناگون بررسی می‌کند.

درباره کتاب مدل های ذهنی بی نظیر

شین پریش می‌گوید: «بهتر‌ فکر کردن یعنی بتوانیم مشکلات را از زوایای گوناگون بررسی و حل و بهتر از قبل برای مسائل مهم خود چاره‌یابی کنیم. مهارتِ یافتن راه‌حل‌های مناسب برای مشکلات عمده، گونه‌ای از خرد است.»

هر چه ابزار بیشتری در اختیار داشته باشید، احتمال این که از نوع مناسبی استفاده کنید و کار را به‌درستی انجام دهید بیشتر است. در مورد تفکر نیز همین است، کیفیت نتایجی که به دست می‌آورید به مدل‌های ذهنی شما بستگی دارد. مدل‌های بی‌نظیر با استفاده از بهترین، مفیدترین و قدرتمندترین ابزار برای ارتقای تفکر شما طراحی شده است تا همیشه درست‌ترین آن‌ها را در اختیار داشته باشید.

در این اثر، مدل‌های ذهنی شخصیت‌های بزرگ و ماندگار در حوزه‌های گوناگون معرفی و ادعا می‌شود که الگوبرداری از بزرگان و استفاده از الگوهای ذهنی ماندگار و ابدی آن‎‌ها ما را در اتخاذ تصمیم‌های بهتر و حل راحت‌تر مسائل یاری می‌کند. همچنین مطالب آموزنده‌ای درباره‌ٔ تفاوت نقشه با سرزمین واقعی، شناخت و بهره‌گیری از دایره‌ٔ شایستگی، استفاده از مزایای متعدد تفکر درجه اول و تفکر درجه دوم، انجام آزمایش‌های فکری، استفاده از شیوه‌ٔ تفکر احتمالاتی، مهارت وارونه‌سازی مسائل برای حل آن‌ها، بهره‌گیری از تکنیک‌هایی مثل تیغ اُکام و تیغ هانلون و... ارائه و به مخاطب گوشزد می‌شود که چگونه از پشت عینک مدل‌های ذهنی کل‌نگر می‌توان زندگی موفق‌تری داشت.

کتاب مدل های ذهنی بی نظیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره شین پریش

شین پریش، نویسنده و بنیان‌گذار مؤسسه فرنام استریت است. این مؤسسه پیش از این، وبلاگ شخصی خود او بود که مطالبی درباره تصمیم‌گیری درست، زندگی بامعنا و درک درست جهان را در خود جای داده بود. اما امروزه بیش از بیست و پنج هزار عضو دارد. از میان فعالیت‌های این موسسه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های فکری و تولید پادکست‌ اشاره کرد که آن‌ها هم با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده‌اند. شین پریش همچنین برای نشریات معتبر می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
۳۰,۲۵۰
۵۰%
تومان