دانلود کتاب صوتی در جا زدن ممنوع با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در جا زدن ممنوع اثر جان. سی مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی در جا زدن ممنوع

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در جا زدن ممنوع

کتاب صوتی «درجازدن ممنوع» نوشتهٔ جان. سی مکسول با ترجمهٔ سیما فرجی و گویندگی گشتاسب امجدی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. درجازدن ممنوع تأثیرگذاری رشد و پیشرفت شخصی را هرچه بیشتر و بهتر به شما نشان می‌دهد. نویسنده در این کتاب راهکارهایی را مطرح کرده که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید به انسانی موفق‌تر و تأثیرگذارتر تبدیل شوید. اگر در طی سال‌ها همواره به آموختن و رشدکردن هر‌روزه ادامه دهید؛ از پیشروی خودتان به‌راستی شگفت‌زده خواهید شد.

درباره کتاب در جا زدن ممنوع

بسته به خواست و هدف خودتان، باید بر موضوعات متنوعی تمرکز کنید. برای تبدیل‌شدن به همسر یا والدینی بهتر و شایسته‌تر، باید در زمینه‌ٔ روابط انسانی رشد کنید. برای دستیابی به اهداف مالی خود در زندگی، باید دانش اقتصادی خودتان را افزایش دهید. برای تقویت روح و روان خود، باید در زمینهٔ امور معنوی رشد کنید. جزئیات مربوط به رشد و پیشرفت انسان‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ اما راهکارهای کلی رشد و پیشرفت برای همه‌ٔ انسان‌ها یکسان خواهد بود.

در این کتاب، قانون‌هایی مطرح می‌شود که به شما می‌آموزد چگونه به هدف ارزشمندتان در زمینه‌ٔ رشد و پیشرفت شخصی برسید. این قانون‌ها همچون شاه‌کلیدی هستند که دروازه‌ٔ رشد و پیشرفت را به‌سوی زندگی شما می‌گشایند. اکنون، برای این‌که به معنای واقعی رشد کنید، باید دست‌به‌کار شوید و این قانون‌ها را در زندگی‌تان به‌کار ببرید. هر هفته یک‌فصل از این کتاب را در نظر بگیرید. آن را بخوانید و درباره‌ٔ آن با دوستانتان گفت‌وگو کنید. تمرین‌هایی کاربردی را انجام دهید که در پایان هر فصل مطرح شده‌اند. دفترچه‌ای را برای یادداشت‌کردن رشد و پیشرفت شخصی‌تان تهیه کنید. آموخته‌های خودتان را در زندگی روزمره به‌کار ببرید. شما نمی‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید؛ مگر این‌که بکوشید تک‌تک کارهایی را تغییر دهید که هر روز انجامشان می‌دهید. با آموختن قانون‌های مطرح‌شده در این کتاب و به‌کارگیری آن‌ها در زندگی روزمره‌ٔ خود در مسیر شکوفاکردن هرچه بیشتر و بهتر توانایی‌های وجودتان قرار خواهید گرفت.

کتاب در جا زدن ممنوع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جان. سی. ماکسول

جان. سی. ماکسول ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایستهٔ یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه تحول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان اشاره کرد. او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان ماکسول را برعهده داشته است. 

بخشی از کتاب صوتی در جا زدن ممنوع

«بسیاری از انسان‌ها فقط از ضربه‌هایی سخت و محکم درس‌های زندگی را می‌آموزند. تجربه‌های دشوار اغلب درس‌های زندگی را به‌شیوه‌ای دشوار به آنان می‌آموزد و آنان به‌این‌ترتیب تغییر می‌کنند. گاهی تغییر آنان به‌سوی تبدیل‌شدن به انسانی بهتر خواهد بود و گاهی نیز تغییری وارونه اتفاق خواهد افتاد. درس‌های زندگی آنان به‌صورت نامنظم و بسیار دشوار پدیدار می‌شود. شیوه‌ی بهتر این است که آگاهانه برای رشد و پیشرفت خودتان برنامه‌ریزی کنید. به‌این‌ترتیب، تصمیم می‌گیرید باید تا چه سطحی پیشرفت کنید یا خواسته‌ی شما دراین‌باره چیست؛ انتخاب می‌کنید که چه نکته‌هایی را بیاموزید و سپس تا پایان این مسیر را به‌شیوه‌ای منظم و با سرعتی می‌پیمایید که خودتان آن را تعیین می‌کنید.

پس از این‌که با کرت دیدار کردم و به این نتیجه رسیدم که انسانی را نمی‌شناسم تا در این زمینه به من کمک کند؛ با همسرم، مارگریت، درباره‌ی شیوه‌های صرفه‌جویی و پس‌اندازکردن حرف زدیم. ما می‌خواستیم ۷۹۹دلار را برای خرید بسته‌ی آموزشی کرت پس‌انداز کنیم. یادآوری‌کردن این نکته را لازم می‌دانم که در آن زمان استفاده‌کردن از کارت اعتباری هنوز رواج نیافته بود! من در ناهارخوردن هم صرفه‌جویی می‌کردم. ما سفرهایی تفریحی را حذف کردیم که برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده بودیم. درکل می‌کوشیدیم تا حد امکان قناعت کنیم. شش‌ماه طول کشید؛ اما درپایان موفق شدیم پولی کافی را پس‌انداز کنیم. نمی‌توانید هیجان مرا هنگام گشودن آن بسته‌ی آموزشی و نگریستن به پنج بخش آن تصور کنید. نگرش، اهداف، نظم، ارزیابی و پایداری در واقع این پنج بخش را شامل می‌شدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ ساعت

حجم

۷۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت

حجم

۷۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان