دانلود کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت) با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت) اثر آنجی سپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت) نوشتهٔ آنجی سپکوفسکی و ترجمهٔ سینا طاوسی مسرور است. محمود هادی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. «شمشیر سرنوشت» یکی از دو مجموعه داستان کوتاهی است که قبل از حماسهٔ ویچر اصلی نوشته شده است. اثر دیگری «آخرین آرزو» نام دارد.

درباره کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت) یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای معین است؛ مجموعه‌ای که در ۸ جلد چاپ شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی کتاب در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آنجی سپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است.

سریالی براساس این مجموعه به کارگردانی لورن اشمیت هیسریچ ساخته شده است که فصل اول آن ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است.

شخصیت اصلی داستان شکارچی و جادوگری است به نام «گرالت از ریویا». او پس از اینکه در نبرد زخمی می شود، در یک معبد استراحت می‌کند، چندین بار به گذشته بر‌می‌گردد و اتفاقات اخیر را مرور می‌کند که هر یک داستانی را شکل می‌دهند. شاید در نگاه اول فقط با یک هیولاکش حرفه‌ای که برای پول کار می‌کند روبه‌رو باشیم، اما گرالت معمولاً با انسان‌هایی سروکار دارد که هر هیولایی را شرمنده می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنجی سپکوفسکی

آنجی سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود.

آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید:

جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

«حماسه ویچر (جلد اول: آخرین آرزو)» و «حماسه‌ی ویچر - جلد دوم: شمشیر سرنوشت» عنوان کتاب‌های مجموعه ویچر از آنجی سپکوفسکی هستند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)

«ضربه غیرمنتظره وارد شد. حرکت چماق در هوا سوت ضعیفی ایجاد کرد، آنقدر سریع بود که ویچر تقریبا وقت نداشت از سرش محافظت کند، ‌به طور غریزی دستش را بالا برد و با حرکت ظریف بدنش ضربه را دفع کرد. ویچر عقب پرید، روی زانو نشست، به جلو غلت خورد و روی پا بلند شد. حرکت چماق را در هوا حس کرد، ماهرانه روی پاشنه پا چرخید و از آن جاخالی داد، بیم دو پیکر ناپیدایی که در تاریکی به او حمله‌ور شده بودند حرکت کرد و دستش به سمت شانه‌اش رفت تا شمشیرش را بیرون بکشد. شمشیر نداشت. وقتی به آرامی عقب پرید فکر کرد: «هیچی نمی‌تونه واکنش‌هام رو ازم بگیره. عادت؟ حافظه‌ی سلولی؟ من یه جهش‌یافته هستم و مثل یه جهش‌یافته واکنش نشون میدم».»

نظرات کاربران

MOSIO_KAZEM
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

پس از گوش دادن به نسخه اول در حین دوچرخه سواری شبانه در حالی که باد خنک باغ های اطراف به صورتم برخورد میکرد غرق در جریانات و اتفاقات نسخه اول میشدم.کیفیت کار عالی بود و گوینده صدای دلنشینی داشت.دیشب

- بیشتر
Mostafa Momeni
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

با سلام. منتظر کتاب بعدیش هستم. از همه شما متشکرم که این لذت بی بدیل را برایمان فراهم کردید.

zeas
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

ممنون میشم اگر نسخه‌ی دیجیتالی این مجموعه کتاب رو به طاقچه اضافه کنید 😍

amin Hadian
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

کاش زمان بندی انتشار بقیه جلدهای این رمان رو مشخص میکردن ولی در مورد این مجموعه و این کتاب صوتی باید بگم که بینظیره و کمترین سانسور ممکن رو داره و به همه توصیه میکنم.

alefzed
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

چیزی که بیشتر از همه توی این کتاب نظرمو جلب کرد شخصیت پردازی خیلی قوی اون بود،بطوری که کاملا با کاراکتر ارتباط میگیری و همراهش میشی و از ارکان اصلی این شخصیت پردازی قوی قطعا دیالوگاییه که بین شخصیتا رد

- بیشتر
کاربر ۵۸۴۸۳۹۷
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

هنگام سفر با اتبوس ادم حوصله اش سر میرود نه؟ خوب من با این کتاب کل ۱۲ ساعت فصل اول رو یکجا گوش دادم و مجذوب این کتاب شدم اکنون کتاب دوم رو خریداری کردم و به شما هم توصیه میکنم

- بیشتر
ehsanjavidpour
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

با اینکه چند سال پیش این کتابو خونده بودم ولی بازم عالی بود اگه تازه شروع کردین به خوندن کتاب های ویچر باید بگم میدونم اوایل یکم داستان کند هستش و شکل مجموعه داستان های کوتاه داره ولی جلوتر یه داستان

- بیشتر
SEPEHRHM
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

این کتاب فوقالعاده بود...داستان نویسی و نحوه روایتش فوقالعاده جذاب بود..گویندگی هم عالی..از سریالش که فرسنگ ها بهتر بود

misan Saedi
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

این جلد کتاب پیچیدگی های بسیاری در داستان دارد که ترجمه روان و تسلط گوینده واقعا داستان را دلنشین کرده واقعا انسان خودش را در سینترا یا کائرمورهن حس میکنه

زمان

۱۵ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۸۸۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۸۸۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان