دانلود کتاب صوتی خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت با صدای محسن خدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت اثر شرمن الکسی

دانلود و خرید کتاب صوتی خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت

نویسنده:شرمن الکسی
گوینده:محسن خدری
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت

کتاب صوتی خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت نوشتهٔ شرمن الکسی با ترجمهٔ رضی هیرمندی و صدای محسن خدری در استودیو نوار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت

کتاب خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت داستان زندگی آرنولد است. آرنولد در زمان به‌دنیاآمدن مقدارِ زیادی مایع مغزی نخاعی در جمجمه‌اش جمع شده و نتیجه این اتفاق بی‌تناسب بودن سر و نسبت آن با کل بدنش است. علاوه بر این ایراد ظاهری، آرنولد چشم‌هایش ضعیف است و به‌جای ۳۲ تا دندان ۴۲ دندان دارد. بی‌نهایت لاغر است و سرش، دستانش و پاهایش متناسب با بدنش نیست و بزرگ است. زبانش می‌گیرد و از همه بدتر، مدام یکی از پاهایش به دیگر گیر می‌کند و زمین می‌خورد. هرچند بعد از تولد پزشکان آرنولد را جراحی کردند و بخشی از آن مایع اضافی را خارج کردند، اما این تفاوت‌ها زندگی و سرنوشت آرنولد را برای همیشه تغییر داده است.

آرنولد در یک خانواده بسیار فقیر زندگی می‌کند آن‌ها به‌اندازه‌ای فقیر هستند که وقتی سگشان بیمار می‌شود چون نمی‌توانند او را به دامپزشکی ببرند او را می‌کشند. آرنولد نقاشی می‌کند و همه‌ٔ دردهایش را با کارتون‌ها و کاریکاتورهایش به نمایش می‌گذارد. آرنولد با دوست صمیمی‌اش فقط راحت است اما دوستش هم در خانه بسیار مورد آزار پدرش قرار می‌گیرد.

راوی ۱۴ساله همراه با پدر و مادر، خواهر و مادربزرگش زندگی می‌کند و مانند بسیاری از خانواده‌های سرخ‌پوست اطرافش روزهایی می‌رسد که شب‌ها گرسنه می‌خوابند و پول ندارند باک ماشینشان را پر کنند.

بروس بارکوت، منتقد روزنامه نیویورک‌تایمز، کتاب را به‌خاطر تلخی شیرین ستوده‌ است و می‌گوید که خواننده را درآن‌واحد به خنده می‌اندازد و اشکش را درمی‌آورد. دلیل این موضوع را صداقت مثال‌زدنی نویسنده می‌داند که خواننده را پایبند کتاب می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی خاطرات صد در صد واقعی یک سرخپوست پاره وقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

haniyeh
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

این کتاب برای من انقدر قشنگ بود که به مامانم هم گفتم بهش گوش بده، ما هردو نسخه صوتی رو با صدای جناب محسن خدری گوش دادیم و خوانش ایشون تاثیرگذاری کتاب رو برامون بیشتر کرد. الان هم برای یکی

- بیشتر
ضحی مختارزاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

کتاب نوجوانانه بسیار جالب. درون مایه تراژدی است، اما با یک نوع طنز دلنشین که شنیدن آن را جذاب تر کرد.

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰
۳۰%
تومان