دانلود کتاب صوتی شاهزاده و گدا با صدای نورالدین جوادیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

دانلود و خرید کتاب صوتی شاهزاده و گدا

نویسنده:مارک تواین
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شاهزاده و گدا

کتاب صوتی شاهزاده و گدا نوشتهٔ مارک تواین با ترجمهٔ محسن سلیمانی و گویندگی نورالدین جوادیان توسط استودیو نوار منتشر شده است. مارک تواین با نوشتن این داستان انتقادش را به دربار و فساد درباری نشان می‌دهد. او در ضمن تعریف کردن ماجراهایی که تام در قصر پادشاه و ادوارد در خیابان‌ها پشت سر می‌گذارد، از فساد درباری می‌گوید که مردم را به فقر رسانده است.

درباره کتاب صوتی شاهزاده و گدا

داستان شاهزاده و گدا دربارهٔ پسر فقیری به نام تام است که برای چند روز جایش را با ادوارد که شاهزاده است عوض می‌کند. ادوارد ولیعهد و تام که بسیار شبیه همدیگر هستند و حتی هردو در یک روز به دنیا آمده‌اند، تصمیم می‌گیرند جایشان را با هم عوض کنند. آن‌ها با هم صحبت و گفتگو می‌کنند. تام از زندگی خودش می‌گوید. از اینکه روزها را مجبور است در خیابان همراه با دوستانش بگذراند و گدایی کند، از اینکه به همراه همه اعضای خانواده‌شان در یک اتاق زندگی می‌کنند و ...

ادوراد بعد از شنیدن این داستان‌ها حسابی تعجب می‌کند و با آهی غم‌انگیز می‌گوید ای کاش من هم می‌توانستم روزی را مانند تو همراه با دوستانم بازی کنم اما پدرم اجازه نمی‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا فکری در ذهن ادوارد جرقه بزند. او به تام پیشنهاد می‌دهد تا یک روز لباس‌هایشان را با هم عوض کنند. به این ترتیب تام شاهزاده می‌شود و ادوارد لباس‌های فقیرانه تام را می‌پوشد و شاهزاده و گدا جایشان عوض می‌شود. وقتی ادوارد با لباس‌های تام به دروازه قصر می‌رسد، نگهبان‌ها فکر می‌کنند که او فقیر و بی‌سر و پا است و او را از قصر بیرون می‌اندازند. او به خیابان می‌رود و ماجراهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد. تام هم در قصر پادشاه، روزهای عجیبی دارد و تجربه‌های جالبی را کسب می‌کند...

کتاب صوتی شاهزاده و گدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به ادبیات انگلستان پیشنهاد می‌شود.

درباره مارک تواین

مارک تواین ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در فلوریدا به دنیا آمد و ۲۱ آپریل ۱۹۱۰ از دنیا رفت. مارک تواین نام مستعار و هنری ساموئل لنگهورن کلمنز است. او نویسنده و طنزپرداز آمریکایی است که ویلیام فاکنر به او لقب پدر ادبیات آمریکا را داده است. پدرش قاضی بود اما در دوازده سالگی او از دنیا رفت. ساموئل به کار در چاپخانه‌های محلی مشغول شد و کمی بعد به نوشتن مقالات طنز برای روزنامه‌ها مشغول شد. او همچنین مجوز ناخدایی کشتی گرفته بود و مدتی را هم در معدن طلا کار می‌کرد. او با اولیوه لنگدن دختر یکی از صاحبان صنایع ثروتمند نیویورک ازدواج کرد و در طول این سال‌ها آثار بسیاری را آفرید. از میان کتاب‌های مارک تواین ماجراهای تام سایر، هاکلبری فین و شاهزاده و گدا معروف‌ترین آثارش هستند. او با فکاهی‌های خود، فرهنگ در حال مدرن شدنِ آمریکای قرن نوزدهم را نقد می‌کند. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند. 

آثار مارک تواین عبارت‌اند از:

رمان:

ماجراهای تام سایر

شاهزاده و گدا

ماجراهای هاکلبری فین

زندگی بر روی میسی سیپی

یک یانکی اهل کنتیکت در دربار شاه آرتور

سال‌های طلایی: داستانی از زندگی در قرن معاصر

تراژدی ویلسون کله‌پوک

تام سایر در خارج

خاطرات شخصی ژان‌دارک

داستان یک اسب (۱۹۰۷)

بیگانه‌ای در دهکده

داستان کوتاه:

جست و خیز قورباغه ولایت کالاوراس (۱۸۶۷)

یک قتل یک راز یک ازدواج

به دنبال خط استوا

مردی که هایدلبرگ را تباه کرد

بشر چیست

بریده‌هایی از دفترچه خاطرات آدم

خاطرات حوا

داستان یک سگ (۱۹۰۳)

فیل سفید گمشده

معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان