دانلود کتاب صوتی زندگی خصوصی آدولف هیتلر با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی خصوصی آدولف هیتلر اثر آلبرت زولر

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی خصوصی آدولف هیتلر

معرفی کتاب صوتی زندگی خصوصی آدولف هیتلر

کتاب صوتی زندگی خصوصی آدولف هیتلر از آلبرت زولر و با ترجمهٔ محمود ابریشم چیان و صدای حجت یوسفی است که انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زندگی خصوصی آدولف هیتلر

زندگی خصوصی آدولف هیتلر بر اساس گزارشی از مشاهدات منشی مخصوص وی، آلبرت زولر، نوشته شده است.

در این کتاب زندگی خصوصی، روزمرگی‌ها و مسائل شخصی آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی فارغ از هرگونه حب و بغض بررسی شده است. این کتاب که بر اساس گزارش‌ها و یادداشت‌هایی از منشی مخصوص وی، به رشتهٔ تحریر درآمده است، بیشتر به رویدادهایی دربارهٔ هیتلر و تأثیر رفتار و سیاست او می‌پردازد، بی‌آنکه او را مدنظر داشته باشد و دربارهٔ شخص او تحقیق کند. در مقدمهٔ کتاب چنین آمده است:

من افسری بازجو در مرکز ضد اطلاعات لشکر هفتم ارتش ایالات متحده امریکا بودم و در رابطه با کارم موقعیتی داشتم که می‌توانستم بیشتر با آنان در تماس باشم. درماه مه ۱۹۴۵ در اردوگاه حومه آگسبورگ، پنهان در میان افراد گوناگون، به یکی از منشی‌های مخصوص هیتلر برخوردم، او بار دیگر تصویر رئیس سابقش را همانگونه که او را دیده و سخن گفتنش را شنیده بود برایم زنده کرد.

در سال ۱۹۴۸ تشریح جامع‌تری برایم کرد که سبب پدیدآمدن این کتاب شد. «پیشوا»ی رایش سوم عادت‌های اعجاب‌انگیزی داشت، افکار و نتایج رویاهای شبانه‌اش را با منشی‌هایش در میان می‌گذاشت. وعده‌های غذای روزانه‌اش را به اتفاق آنان می‌خورد و مجبورشان می‌کرد که در اوقات صرف چای او که در دل شب بود و در اغلب اوقات تا سپیده دم و آغاز کار روزانه‌اش طول می‌کشید، شرکت کنند.

در این کتاب که با صدای گرم حجت یوسفی روایت شده است، با هیتلری آشنا می‌شویم که برایمان ناشناخته است. زندگی خصوصی او، عشق‌هایش، سلایقش، خشم، محبت، علاقه‌مندی به کودکان، گیاهخواری، حسادت و بی‌رحمی‌هایش موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

رفتار هیتلر به قدری متناقض بود که به‌نظر می‌رسید بازیگری مادرزاد است. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم که در طول عمر دنیا در همه‌جا، چه در گذشته و چه در حال، هیتلرها همیشه بوده و هستند؛ دیکتاتورهایی که شاید در زندگی خصوصی خود مردانی بسیار ضعیف و ریاکار باشند. 

شنیدن کتاب صوتی زندگی خصوصی آدولف هیتلر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را که به همت نشر دیجیتال موج کتاب تهیه شده است به دوستداران کتاب صوتی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

سروش بهمنی
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

سلام این کتاب عالی است و پیشنهاد میکنم کتاب را بخرید

زمان

۷ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۲۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان