دانلود کتاب صوتی جنگ ویتنام با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنگ ویتنام اثر فیلیپ گاوین

دانلود و خرید کتاب صوتی جنگ ویتنام

معرفی کتاب صوتی جنگ ویتنام

جنگ ویتنام بیش از هر جنگ دیگری در قرن گذشته طول کشید و تاریخ قرن بیستم را به سرزمین عجایب دوخت، آنجا که جز مرگ و آتش خبری نبوده. امریکاییان سالانه ۵۰۰ هزار تن بمب به این سرزمین ریختند، جنگل‌ها را با ناپالم سوزاندند و انسان‌ها را زنده زنده بریان کردند، اما سرانجام پس از ۱۰هزار روز با ۴۵هزار کشته، ۳۰۰ هزار زخمی و صرف ۱۵۰میلیارد دلار هزینه و یک سرافکندگی تاریخی بر کشتی‌ها نشستند و گریختند و اکنون پس از گذشت سالیان بسیاری از آن زخم خورده های آمریکایی از خود سوال می کنند که چرا به این جهنم اعزام شده‌اند. این جنگ بین سال های ۱۹۵۹ تا ۱۹۷۵ رخ داد؛ و در آن حدود ۳ میلیون ویتنامی جان خود را از دست دادند. آمریکا هدف اصلی خود را از شروع این جنگ جلوگیری از اشاعه کمونیسم در منطقه جنوب شرق آسیا بیان نمود و رئیس جمهور وقت آن زمان «جانسون» افراد وابسته به ویتنام شمالی را متهم کرد که دو بار با قایق‌های انفجاری به کشتی‌های آمریکایی حمله کرده اند و همین امر را بهانه ورود و حمله به ویتنام قرار داد. کتاب حاضر را درباره جنگ ویتنام با صدای اکرم پریمون بشنوید.

نظرات کاربران

عادل تنها
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

این کتاب قطعا علم و آگاهی ما رو بالا میبره. با خواندن این کتاب اطلاعات مفیدی راجع به شرق آسیا، ویتنام، دلایل وارد شدن آمریکا به جنگ ویتنام و تفکر کمنیسیتی به دست آوردم.

وحید
۱۳۹۸/۰۸/۱۷

چقد عجیب و عبرت‌آموز بود... بسیار جامع‌تر از عنوانش هم هست به نوعی. از بعد جنگ جهانی دوم تا سال 2000 رو در برمی‌گیره و نکات متعددی در خلالش مطرح می‌شه. و پایان عجیب بیش از 20 سال جنگ. واقعا

- بیشتر
zahrat
۱۳۹۸/۰۴/۲۳

کتاب مغرضانه علیه ویتنام نوشته شده و نگاه جامعی نداره

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۷۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان