دانلود کتاب صوتی رهایی با صدای رفیعه پوستی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهایی اثر ام. سوسا

دانلود و خرید کتاب صوتی رهایی

معرفی کتاب صوتی رهایی

کتاب صوتی رهایی نوشتهٔ ام. سوسا و ترجمهٔ نهال سهیلی فر است. گویندگی این کتاب صوتی را رفیعه پوستی انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است؛ ناداستانی حاوی مجموعه‌ای از متن‌های احساسی درمورد رابطه و عشق.

درباره کتاب صوتی رهایی

کتاب صوتی رهایی حاوی مجموعه‌ای از متن‌های احساسی درمورد رابطه و عشق است. به‌خاطر سختی‌ها و تجربه‌های ناخوشایند پس از جدایی، بعضی‌وقت‌ها حس می‌کنید دیوارها هم همچون احساساتتان در حال هجوم‌آوردن به‌سمت شما هستند. هیچ‌گاه فراموش‌کردن احساسات یا لحظاتی که با کسی که برایتان خاص بوده داشته‌اید، آسان نیست. گذشته درس‌های ارزشمندی از اشتباهاتتان به شما می‌دهد؛ اشتباهاتی که دیگر نمی‌خواهید دوباره تکرارشان کنید. این کتاب صوتی کمک می‌کند شما حال را بیشتر درک کنید. این کتاب صوتی می‌تواند شنونده را به فکر وا دارد تا از احساسات منفی فاصله بگیرد. این ناداستان را بشنوید.

در یک تقسیم‌بندی می‌توان ادبیات را به دو گونهٔ داستانی و غیرداستانی تقسیم کرد. ناداستان (nonfiction) معمولاً به مجموعه نوشته‌هایی که باید جزو ادبیات غیرداستانی قرار بگیرد، اطلاق می‌شود. در این گونه، نویسنده با نیت خیر، برای توسعهٔ حقیقت، تشریح وقایع، معرفی اشخاص یا ارائهٔ اطلاعات و به‌دلایلی دیگر شروع به نوشتن می‌کند. در مقابل، در نوشته‌های غیرواقعیت‌محور (داستان)، خالق اثر صریحاً یا تلویحاً از واقعیت سر باز می‌زند و این گونه به‌عنوان ادبیات داستانی (غیرواقعیت‌محور) طبقه‌بندی می‌شود. هدف ادبیات غیرداستانی تعلیم هم‌نوعان است (البته نه به‌معنای آموزش کلاسیک و کاملاً علمی و تخصصی که عاری از ملاحظات زیباشناختی است)؛ همچنین تغییر و اصلاح نگرش، رشد افکار، ترغیب یا بیان تجارب و واقعیات از طریق مکاشفهٔ مبتنی بر واقعیت، از هدف‌های دیگر ناداستان‌نویسی است. ژانر ادبیات غیرداستانی به مضمون‌های بی‌شماری می‌پردازد و فرم‌های گوناگونی دارد. انواع ادبی غیرداستانی می‌تواند شامل این‌ها باشند: جستارها، زندگی‌نامه‌ها، کتاب‌های تاریخی، کتاب‌های علمی - آموزشی، گزارش‌های ویژه، یادداشت‌ها، گفت‌وگوها، یادداشت‌های روزانه، سفرنامه‌ها، نامه‌ها، سندها، خاطره‌ها و نقدهای ادبی.

شنیدن کتاب صوتی رهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران گفتارهای پراکنده و احساسی درمورد عشق و رابطه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ ام. سوسا

ام. سوسا نویسندهٔ کتاب «اشتباهات یک زن» و نویسنده‌ای آمریکایی است که در زمینهٔ زنان فعالیت می‌کند. او زمان بسیاری را صرف انتقال دیدگاه‌ها و اندیشه‌هایش به زنان در شبکه‌های اجتماعی می‌کند. ام. سوسا علاوه‌بر کتاب «اشتباهات یک زن»، کتاب «دوراهی» را هم نوشت که بسیار پرفروش بود. «رهایی» عنوان کتاب دیگری از او است.

بخشی از کتاب صوتی رهایی

«زجر می‌کشم وقتی می‌بینم شاد و خوشحال زندگی‌ات را می‌گذرانی، انگار که هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ای. هیچ‌چیز در دنیا برایت اهمیتی ندارد و تمام غم و اندوهی را که به من تحمیل کردی فراموش کرده‌ای. تو مرا با بوسه و دروغ خام کردی و نمی‌توانم مانع از اندیشیدن به این فکر شوم که چند نفر دیگر را به همین شیوه فریب داده‌ای.

***

ما بازی «بی‌اعتنایی به همدیگر» را به‌جای صحبت‌کردن باهم انجام دادیم. درست باهم ارتباط برقرار نکردیم، چون هیچ‌وقت یاد نگرفتیم پایه و اساس واقعی یک رابطه، چه چیزی است.

***

دوست‌داشتن تو هیچ‌وقت کار سختی نبوده است، آن‌هایی که کنارت بودند چنین حسی به تو دادند چون نمی‌دانستند چطور خودشان را دوست داشته باشند.

***

ای کسی که این را می‌خوانیِ عزیز!

تو فوق‌العاده‌ای، حتی وقتی چنین حسی نداری. شاید الآن احساس سردرگمی کنی، اما اتفاق‌های خوبی در راهند. تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری و خیلی چیزها هستند که باید به دستشان بیاوری، پس جا نزن.

یادت باشد، تو مهم هستی و تنها نیستی.

***

اشکالی ندارد اگر از ترک‌کردن یک رابطهٔ سمی بترسی، چون از نو شروع‌کردن هیچ‌وقت آسان نبوده و نیست، اما وقتی یک نفر هر روز اشکت را درمی‌آورد، زمان آن فرارسیده که ببینی کجا ایستاده‌ای. بهتر است تنها باشی تا با کسی باشی که مدام دروغ می‌گوید و به تو آسیب می‌رساند.

***

مدام اشتباهات قبلی را تکرار می‌کنم بااینکه می‌دانم اشتباهند و می‌دانم اشتباهی که بیش از یک‌بار تکرار شود دیگر اسمش «تصمیم» است، اما آخر چطور باید با کسی که دوستش دارم خداحافظی کنم؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
۲۹,۴۰۰
۳۰%
تومان