دانلود کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش) با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش) اثر آندره ساپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش)

معرفی کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش)

کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش) نوشتهٔ آندره ساپکوفسکی و ترجمهٔ امیرحسین خداکرمی است. گویندگی این کتاب صوتی را آرمان سلطان زاده و سحر بیرانوند و جمعی از گویندگان انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش)

مجموعهٔ ویچر در ۸ جلد چاپ شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی کتاب در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آنجی ساپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است. کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش) اکنون پیش روی شما است. سریالی بر اساس این مجموعه به‌کارگردانی «لورن اشمیت هیسریچ» ساخته شده است و فصل اول آن ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآمد؛ همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است. شخصیت اصلی داستان شکارچی و جادوگری است به نام «گرالت» از ریویا. او پس از اینکه در نبرد زخمی می‌شود، در یک معبد استراحت می‌کند، چندین‌بار به گذشته بر‌می‌گردد و اتفاقات اخیر را مرور می‌کند. هر یک از این‌ها داستانی را شکل می‌دهند. شاید در نگاه اول فقط با یک هیولاکش حرفه‌ای که برای پول کار می‌کند روبه‌رو باشیم، اما گرالت معمولاً با انسان‌هایی سروکار دارد که هر هیولایی را شرمنده می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنجی سپکوفسکی

آنجی سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید: جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

بخشی از کتاب صوتی ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش)

«جاده‌ی قدیم نسبت‌به آخرین‌باری که ویچر از آن رد شده بود کمی تغییر کرده بود. جاده که صدها سال پیش توسط الف‌ها و دورف‌ها با قطعات صافِ مرمرِ سیاه سنگ‌فرش شده بود، حالا به ویرانه‌ای سوراخ‌سوراخ و فرسوده تبدیل شده بود. گاهی‌اوقات چاله‌ها آن‌قدر عمیق بودند که انگار معدنی کوچک در آن جا استخراج شده بود. از این رو، سرعت حرکت‌شان کم شده بود و درشکه‌ی دورف‌ها با سختی بسیار از میان چاله‌ها جلو می‌رفت و پشت سر هم گیر می‌کرد. زلتان چی‌وی علت ویرانی جاده را می‌دانست. بعد از جنگ اخیر با نیلفگاردها، تقاضا برای مصالح ساختمانی به‌شدت افزایش یافته بود. همان موقع بود که مردم فهمیدند جاده‌ی قدیمی منبع تقریباً ناتمامی از سنگ تراشیده‌شده است. از آن‌جایی که این مسیر با بی‌دقتی در محیط‌های وحشی واقع شده بود و ناکجا را به ناکجا وصل می‌کرد، مدت‌ها قبل، اهمیت ترابری‌اش را از دست داده بود و خیلی به‌ندرت استفاده می‌شد. در نتیجه مردم هم بدون هیچ رحم و فکری، نابودش کرده بودند.»

نظرات کاربران

شریعتی فر
۱۴۰۳/۰۲/۰۸

بالاخره اومد 👹

:)FATEME_82:)
۱۴۰۳/۰۲/۱۰

بالاخره اومد😉 امیدوارمثل کتاب های قبلی داستانش جذاب باشه✨️

imanbanan82
۱۴۰۳/۰۲/۰۹

واقعا بهترین

کاربر ۲۱۷۹۲۵۴
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

عالی بود

کاربر 7703895
۱۴۰۳/۰۲/۰۹

نایس

هانا
۱۴۰۳/۰۲/۰۹

وای چقدر منتظرش بودم 🔥 مرسی از شما 🙏🏼🌸

کاربر 2780381
۱۴۰۳/۰۲/۰۹

بعد از کلی انتظار…

زمان

۱۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان