دانلود کتاب صوتی غرش دشمن را نادیده بگیر با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی غرش دشمن را نادیده بگیر

کتاب صوتی غرش دشمن را نادیده بگیر نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک است. نازنین آذرسا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به ما آموزش می‌دهد که چگونه تحت‌تأثیر حرف‌های منفی دیگران قرار نگیریم.

درباره کتاب صوتی غرش دشمن را نادیده بگیر

کتاب صوتی غرش دشمن را نادیده بگیر متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین به همین نام است. نویسنده در این کتاب صوتی به این مورد اشاره می‌کند که هنگامی که ما در سختی و گرفتاری هستیم و یا حتی زمانی که چشم به راه آرزویی هستیم، شیطان به اشکال مختلف قصد ناامیدکردن ما از خوب‌شدن شرایط و حتی رسیدن به رؤیاهایمان را دارد. انگار او پیوسته در حال گفتن حرف‌های منفی زیر گوش ماست. ما باید این صحبت‌های منفی را تشخیص دهیم و با آن‌ها فقط مانند وزوز و یا نویزهایی رفتار کنیم که کوچک‌ترین اهمیتی در زندگی ما ندارند؛ چراکه توجه به این افکار منفی ما را از رسیدن به رؤیاهایمان دور می‌کند.

به‌باور نویسنده، وقتی شما دربارهٔ مسئله‌ای احساس خوبی دارید، آخرین چیزی که می‌خواهید، بودن کنار یک فرد منفی‌اندیش است. مهم نیست چقدر حس مثبت داشته باشید؛ هم‌نشینی با فردی منفی‌اندیش حتی برای چند دقیقه می‌تواند موقعیتی شاد را تبدیل به شرایطی همراه با استرس و خشم کند؛ درنتیجه بیشتر مردم حاضرند هر کاری بکنند تا گیر این افراد نیفتند. اگر شما هم مثل ما و خیلی‌های دیگر هستید، می‌دانید که سروکله‌زدن با افراد منفی‌نگر به‌طوری‌که روی ما اثر نگذارد، تنها به حرف آسان است. درصورتی‌که افراد منفی‌اندیشی در زندگی شخصی یا حرفه‌ای شما هستند و هر روز می‌کوشند آزارتان دهند، راهکارها و تکنیک‌های کتاب صوتی حاضر را دنبال کنید. گفته شده است که بااستفاده‌از این روش‌ها در زندگی خود می‌توانید اثر انرژی منفی فرستاده‌شده به سمتتان را خنثی کنید. راهکارهای گفته‌شده در این اثر، حاصل سال‌ها تجربهٔ نویسنده در برخورد با افراد منفی‌اندیش است. نکات لازم برای نحوهٔ برخورد با افراد منفی‌اندیش در این اثر ارائه شده است.

به چه فردی منفی‌اندیش می‌گوییم؟ پیش از اینکه نحوهٔ برخورد با افراد منفی‌اندیش را یاد بگیرید که تأثیر منفی روی زندگی شما نداشته باشند، بهتر است بدانید که دقیقاً به چه کسی منفی‌اندیش می‌گویند. این شخص هر کسی می‌تواند باشد؛ همکار، رئیس، والدین، همسر یا حتی کسی که او را دوست خود می‌دانید. اهمیتی ندارد او کیست و چه نقشی در زندگی شما دارد. این فرد کسی است که همیشه غر می‌زند و می‌گویند این کار فایده‌ای ندارد و نتیجه نمی‌گیریم یا می‌گوید ایده‌هایی که مطرح می‌کنید، می‌توانند بهتر از این هم باشند. علاوه بر این نشانه‌های دیگری هم هستند که با دیدن آن‌ها متوجه می‌شوید فرد مقابلتان منفی‌اندیش است. برخی از رایج‌ترین نشانه‌ها عبارتند از اینکه این افراد، دائم در حال غرزدن و شکایت‌کردن هستند، به هیچ‌چیز نگاه شاد و مثبت ندارند، همیشه به‌دنبال مقصرند، معتقدند همه اشتباه می‌کنند و حق با آن‌هاست، اصطلاحاً نازک‌نارنجی هستند و همه‌چیز را سریع به خودشان می‌گیرند، ترجیح می‌دهند کمتر از حد انتظار دیگران ظاهر شوند، همیشه «اما» و «اگر» می‌آورند، حتی وقتی خبر خوبی می‌شنوند آن را بد جلوه می‌دهند و... .

مهم نیست در چه موقعیتی هستید؛ هرچه سریع‌تر بتوانید این نشانه‌ها را در اطرافیان تشخیص دهید، زودتر می‌توانید از آن‌ها دوری کنید و از دستشان خلاص شوید. اگر دوست دارید که در این رابطه اطلاعات بیشتری داشته باشید، کتاب صوتی «غرش دشمن را نادیده بگیر» را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی غرش دشمن را نادیده بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است.

اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و با ایمان تمرکز کند. وی می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد.

جول اوستین تاکنون هفت کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

وی در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ده انسان تاثیرگذار جهان معرفی شد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۰۱۲۴۴
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

من آنقدر خوشم از این صدا و لحن و اموزندگیش آمد که حتی دونه به دونه ی صحبت هایش را نوشتم☺

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان