دانلود کتاب صوتی کلید را بزن با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلید را بزن اثر چیپ هیث

دانلود و خرید کتاب صوتی کلید را بزن

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی کلید را بزن

خلاصه کتاب صوتی کلید را بزن! نوشتهٔ چیپ هیث است که انتشارات شنیدار آن را با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم منتشر کرده است. این کتاب که خلاصه‌ای از کتاب اصلی است، به ما می‌آموزد که تغییرات مهم و اساسی در فرد یا مجموعه‌ای از افراد چگونه ایجاد می‌شود.

درباره کتاب صوتی کلید را بزن!

احتمالاً شما هم تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که واقعاً چرا ایجاد و اِعمال تغییرات در یک جامعه، کار بسیار دشواری است؟ این جامعه می‌تواند شامل اهالی یک شهر یا کشور، کارکنان یک سازمان یا شرکت و حتی اعضای یک خانواده باشد. موضوعی که اکثر افراد بر سر آن به اتفاق نظر رسیده‌اند این است که اساساً اِعمال تغییرات امری بسیار دشوار است.

چیپ هیث در کتاب خود با نام «کلید را بزن» این مسئله را به خوبی مورد بررسی قرار داده است.

هیث در این کتاب می‌کوشد راهکارهایی در اختیار خوانندگان قرار دهد تا به آن‌ها در تغییراتی که می‌خواهند در زندگی خود ایجاد نمایند، کمک کند. او در ۳ بخش اصلی، اصولی برای ایجاد تغییرات و پایبندی به آن‌ها ارائه می‌دهد، روندی که طبیعتاً از تغییرات کوچک آغاز می شود. امتیاز ویژه‌ٔ این اثر نیز تکیه‌ٔ چیپ هیث بر اصول علمی و پژوهش‌هایی است که در طول سال‌ها مطالعات آکادمیک خود انجام داده است. کتابی که از بلندپروازی معمول کتاب‌های تجاری فاصله گرفته و دیدی واقع‌بینانه به تغییر دارد. این کتاب نیز با بازخوردهای بسیار مثبتی همراه شد.

درباره چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ٔ سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ٔ توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌‌ای همچون فایننشیال تایمز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تألیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

چیپ هیث مطالعات خود را در ۲ حوزه‌ٔ عمده متمرکز کرده است، این‌که چه چیزی موفقیت و ماندگاری را برای ایده‌ها در بازار‌های بزرگ به ارمغان می‌آورد، چگونه یک ایده‌ٔ خاص از افسانه‌های رایج و دیرپا گرفته تا درمان‌های عجیب و غریب عامیانه در فضای عمومی جامعه تداوم می‌یابند و سودآور می‌شوند. دومین حوزه‌ٔ محبوب هیث برای پژوهش و تحلیل، طراحی پیام‌های مؤثر و نافذ براساس و با الهام از همان ایده‌های ماندگار و سودآور است. یکی از ابتکار‌های چیپ هیث در کار آکادمیک خود، طراحی واحد‌های درسی برای درک و بررسی همین ایده‌هاست.

کتاب صوتی کلید را بزن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی کلید را بزن!

«موضوع دیگری که از نظر افراد دغدغه‌ای جدی برای ایجاد تغییرات محسوب می‌شود، محدود بودن منابع است. نخستین دلیل هیث برای توجیه دشواری تغییرات، ایجاد یک ناسازگاری در ذهن است. روان‌شناسان به این قضیه پی برده‌اند که درون ذهن انسان دو سیستم مختلف وجود دارد که همواره در حال رقابت با هم هستند؛ یکی منطقی و دیگری احساسی!

نبرد بین این دو سیستم برای تغییر، باعث دشواری این فرآیند می‌شود. منطق، خواهان تغییرات است و احساس چون به‌ دنبال وابستگی و دوام است، مخالفت می‌کند. به این ترتیب هر کدام پیروز شوند، نتیجه دلخواه خود را رقم زده‌اند.

به عنوان مثال شما تصمیم می‌گیرید ساعت ۶ صبح روز جمعه برای کوهنوردی از خواب بیدار شوید. صبح روز جمعه می‌رسد و ساعت شما زنگ می‌خورد. شما هم مثل ۹۰ درصد افراد محال است تخت گرم و نرم خود را ترک کنید و در هوای سرد به کوهنوردی بروید. انگار یک فیل بزرگ در تخت دراز کشیده که بلند کردنش عملاً ممکن نیست. در این شرایط چگونه می‌توانید بر خود و وسوسه‌ تخت غلبه کنید؟! اما اگر در همان لحظه به شما بگویند چای تازه‌دم یا صبحانه‌ای که به شدت آن را دوست دارید، آماده است چه؟ بعید است چنین پیشنهادی را رد کنید!»

معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان