دانلود کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق اثر بروس فیشر

دانلود و خرید کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق

نویسنده:بروس فیشر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق

خلاصه‌کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق نوشتهٔ بروس فیشر و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی استفاده از فرصت‌های پس از طلاق را به شما می‌آموزد. 

درباره خلاصه‌کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق

در زندگی انسان‌ها، حتی زمانی دو مرد و زن همدیگر را دوست داشته باشند، گاهی شرایطی پیش می‌آید که افراد هیچ راهی جز جدایی ندارند. متأسفانه، زوج‌های مطلقه معمولاً با پایان خوشی که ما در فیلم‌ها می‌بینیم روبه‌رو نمی‌شوند. آن‌ها در سایهٔ ازدواج ناموفق خود گرفتار می‌شوند. آن‌ها پس از غرق‌شدن در یک دورهٔ طولانی درد، اندوه، عصبانیت یا افسردگی، ممکن است در احساسات منفی خود گرفتار شده و احساس ‌کنند نمی‌توانند بیشتر از این ادامه دهند. بعضی دیگر دلایل واقعی طلاقشان را درک نمی‌کنند و خیلی سریع وارد یک رابطه یا ازدواج جدید می‌شوند و دوباره با همان مشکلات روبه‌رو می‌شوند. اکنون سؤال این است که برای شروع زندگی بهترِ پس از طلاق چه کنیم؟ در ادامه خلاصه‌کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق، نوشتهٔ بروس فیشر را حتما بشنوید و قطعا در پایان آن با راهکارهای خوبی جهت دور زدن وضع بد پس از طلاق پیدا خواهید کرد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که قصد طلاق‌گرفتن دارند یا طلاق گرفته‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی بازسازی زندگی پس از طلاق

«درون بیشترِ ما یک نوجوان عصبانی زندگی می‌کند؛ شاید او را فراموش کرده باشید، اما این نوجوان سرکش به احتمال زیاد دلیل بسیاری از روابط شکست خوردهٔ شماست.

علت دوم ازدواج ناموفق، گیر کردن افراد در «دورهٔ طغیان» است. دورهٔ طغیان به مرحله‌ای از نوجوانی گفته می‌شود که فرد احساس می‌کند مستقل شده است و دوست دارد از راهنمایی‌ها و محدودیت‌های بزرگسالان، بخصوص والدینش فرار کند و رها باشد.

اگر شخص نوجوان نتواند آزادی و استقلالی را که می‌خواهد به دست بیاورد، مجبور می‌شود احساسات و تمایلات درونی خود را سرکوب کند تا با انتظارات والدینش مطابقت داشته باشد و اصطلاحاً بچهٔ خوبی باشد. در نتیجه، دوره طغیان به تأخیر می‌افتد و خودش را در ازدواج نشان می‌دهد. به عنوان مثال، اگر یکی از دو طرف شبیهِ والدین باشد و سعی کند همسرش را کنترل کند، همسرش هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا از شر کنترل شدن خلاص شود.

در این حالت، شریکی که تحت کنترل است کاملاً ناآگاهانه دست به شورش می‌زند. در برخی موارد، افرادی که درگیر چنین رابطه‌ای هستند ادعا می‌کنند همسرشان آن‌ها را به یاد والدینشان می‌اندازد و از رابطه فرار می‌کنند. آن‌ها از شنیدن جملهٔ «من این کارها رو به خاطر خودت انجام میدم» متنفر هستند.

رابطه برای آن‌ها به معنای زندگی کردن بر اساس انتظارات دیگران است؛ درست مثل وقتی که نوجوان بودند و با والدینشان زندگی می‌کردند. کسی که دچار شورش درونی می‌شود، احساس می‌کند فقط دو انتخاب دارد: یا باید مطابق انتظارات دیگران عمل کند یا با خودش صادق باشد و همه چیز را رها کند.

این موضوع به تنهایی چیز بدی نیست. در واقع رسیدن به چنین مرحله‌ای یک گام ضروری در سفر زندگی است. با این وجود، افراد شورشی باید یک چیز را به خوبی درک کنند؛ اینکه هرچند در ظاهر به نظر می‌رسد که می‌خواهند از شریک زندگی خود دور شوند، اما آنچه در واقعیت می‌خواهند، رهایی از کنترل والدین است که می‌بایست سال‌ها پیش اتفاق می‌افتاد.

بنابراین رفتار سرکشانه در ازدواج، همیشه چیز بدی نیست؛ اما تعبیر نادرست این نوع رفتار می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی شود. شخصیت سرکش قبل از هر چیزی باید بداند که طغیانش ربطی به شریک زندگی ندارد و از تمایلات درونی خودش ریشه می‌گیرد. او باید قبل از هر چیز برای بهبود کودک درونش تلاش کند و استرس ناشی از دوره شورش را کمتر سازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان