دانلود کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

دانلود و خرید کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست

معرفی کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست

خلاصهٔ کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست نوشتهٔ کیم وو چونگ و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی مجموعه‌ای از یادداشت‌های نویسنده خطاب به کشورش است که پس از گردآوری به شکل یک کتاب درآمده است.

درباره کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست

کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست در کشور کره تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب شد و به‌دلیل پیام‌های جهانی‌اش یکی از موفق‌ترین کتاب‌های دنیا لقب گرفت. گفته شده است که پس از جنگ کرۀ جنوبی و ژاپن (۱۹۵۳ - ۱۹۵۰) که منجر به استقلال کشور کره شد، بیشتر مردم این کشور در فقر به سر می‌بردند. این پدیده به‌دلیل اقتصاد آسیب‌دیده‌ای بود که از محصولات جنگ بود، اما این پایان کار مردمان کرهٔ جنوبی نبود. آن‌ها به‌کمک تاجران خوش‌فکر و موفقی مانند کیم وو چونگ، از بنیان‌گذاران شرکت دوو، کشور خود را بازسازی کردند و توانستند دوباره در تجارت بین‌الملل به اعتبار خود سامان دهند و اقتصاد کشورشان را متحول کنند.

زمانی که شرکت دوو در اوج خود قرار داشت، کیم ووچونگ کتاب حاضر را به‌منظور انگیزه‌دادن به همهٔ جوانان جهان برای رسیدن به اهداف و آرزوهایشان نوشت.

«خیال‌پردازی»، «مدیریت»، «رشدکردن» و «هدایت‌کردن» عنوان بخش‌های خلاصهٔ کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست نوشتهٔ کیم وو چونگ هستند.

شنیدن کتاب صوتی سنگ فرش هر خیابان از طلاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه دربارهٔ راه‌های موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کیم وو چونگ

کیم وو چونگ در سال ۱۹۳۶ در شهر تااگو در کره به دنیا آمد. او رئیس پیشین هیئت‌مدیره و مؤسس گروه دوو بود. وو چونگ در دوران کودکی، زمانی که یک پسربچه بود، به فروش روزنامه می‌پرداخت. یاری‌رساندن به خانواده‌اش در پی ربوده‌شدن پدرش در آن زمان برای مدت کوتاهی تقریباً تنها بر عهدهٔ او بود. پدر کیم، معلم رئیس‌جمهور اسبق کره، پارک چونگ هی، بود. پارک، کیم را از نظر اعتبار و رقابت تجاریْ بسیار کمک کرد. او پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه (در دبیرستان کیونگی) در سال ۱۹۶۰ موفق به اخذ دانش‌نامهٔ اقتصاد از دانشگاه یانس کره جنوبی شد. پس از یک سال خدمت در شورای توسعهٔ اقتصادی کرهٔ جنوبی که یک ارگان دولتی است، کار تجاری خود را در «شرکت صنایع هان سانگ» آغاز کرد و تا پیش از سال ۱۹۶۷ میلادی که خود «شرکت صنایع دوو» را تأسیس کرد، در این شرکت تا مقام مدیریت ارتقا پیدا کرد.

وو چونگ سپس این کار را رها کرد و صنایع دوو را با ۵ نفر به‌عنوان شریک راه‌اندازی کرد. کیم شرکت‌های ورشکستهٔ بسیاری را خرید؛ چنان‌که بخش بزرگی از دوو از شرکت‌های ورشکسته و دارای بدهی ساخته شده است که توسط دوو خریداری شده‌اند.

کیم ووچونگ، نویسندهٔ کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست، درسال ۲۰۱۹ درگذشت. او می‌گوید: «در تجارت هیچ‌گاه نباید یک و یک را جمع کنی و حاصلش ۲ باشد. باید یک و یک را تبدیل به ۱۰ کنی».

نظرات کاربران

کاربر ۶۱۸۷۲۲۳
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

این فایل صوتی صرفا یک خلاصه و احتمالا نظر و تفسیر مترجم از کتاب بوده، نسخه کامل کتاب در فایل صوتی موجود نیست

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان