دانلود کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی با صدای جواد اسکندری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی اثر دیو کرانشاو

دانلود و خرید کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی

نویسنده:دیو کرانشاو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی

خلاصه‌کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی نوشتهٔ دیو کرانشاو و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای جواد اسکندری است و شنیدار آن را منتشر کرده است. کتاب صوتی به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا انجام چند کار آنها را به سرانجام نمی‌رساند؟

درباره خلاصه‌کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید: چگونه با تمرکز بر روی یک کار، مؤثرتر عمل کنید؟

در همین لحظه، هم‌زمان چند برنامه‌ٔ کاربردی در گوشی همراهتان باز است؟ چند صفحه در مرورگر وب خود باز کرده‌اید؟ چند نامه‌ٔ الکترونیکی و پیام را هم‌زمان بررسی می‌کنید؟ اگر شما نیز مانند اغلب مردم عمل می‌کنید، احتمالاً تعداد زیادی از هر یک از موارد بالا را در برابر خود دارید. افسانه‌ٔ چندوظیفگی در تمامی جوانب زندگی ما، از ارتباطاتمان با سایر افراد تا نحوه‌ٔ کار و سبک زندگی‌مان نفوذ کرده است.

چندوظیفگی یا همان انجام چند کار به صورت هم‌زمان، مشکلی به مراتب بزرگ‌تر از آن‌ چیزی است که فکر می‌کنید؛ در واقع ما زمان خود را به بخش‌های ناکارآمد و بی‌فایده تقسیم می‌کنیم و از بهره‌وری خود می‌کاهیم.

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چرا عنوان «چندوظیفگی» حتی نام مناسبی برای این مفهوم نیست؟

۲. چرا در محل کار باید ساعات معینی را برای انجام کارهای خود تعیین کنید؟

۳. چگونه می‌توانید برای علایق خود وقت بیشتری بگذارید؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که چند کار را به صورت هم‌زمان انجام می‌دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی افسانه چند وظیفگی

«فرض کنید مدیرعامل یک شرکت موفق هستید؛ چه اقداماتی برای کاهش وقفه‌ها و جابجایی‌ها می‌توانید انجام دهید؟ یکی از علل رایجی که باعث می‌شود برخی افراد دائماً به شما مراجعه کنند و در کارتان وقفه بیندازند این است که آن‌ها نمی‌دانند شما دقیقاً چه زمانی در دسترس هستید و می‌خواهند از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

چنین مسئله‌ای راه‌حل ساده‌ای دارد. برنامهٔ زمانی مشخصی را برای جلسه با همکارانی که زیاد به شما مراجعه می‌کنند، تعیین کنید. بدین ترتیب آن‌ها می‌دانند که دقیقاً چه زمانی می‌توانند شما را ملاقات کنند و مسائل خود را مطرح کنند. شما نیز می‌دانید چه زمانی در انتظار مراجعه کننده باشید و چه زمانی می‌توانید بدون وقفه بر کار خود متمرکز شوید.

برای مثال وقتی هلن ساعت ۱۰ را برای ملاقات‌های روزانه با دستیارش تعیین کرد، دیگر از مراجعه‌های وقت و بی‌وقت سالی خبری نشد.

روش دیگری که با آن می‌توانید از میزان وقفه‌ها بکاهید، تعیین یک زمان مشخص است برای اینکه درِ دفتر خود را به روی هر کارمندی که ممکن است به کمک شما احتیاج داشته باشد، باز بگذارید. جدول برنامه‌های زمانی خود را روی در اتاق خود بچسبانید و همچنین آن را برای کلیه افراد شرکت یا سازمان طی یک نامهٔ الکترونیکی ارسال کنید.

اگر به غیر از مراجعه‌کنندگان حضوری، تماس‌های تلفنی زیادی نیز دارید که موجب وقفه در کار شما می‌شوند، از شیوهٔ مشابهی برای مدیریت آن‌ها استفاده کنید. در پیغام‌گیر خود پیامی ضبط کنید و در آن بگویید که چه زمان‌هایی در دسترس هستید و از تماس گیرنده بخواهید که در صورت لزوم پیام کوتاهی برای شما بفرستد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان