دانلود کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی با صدای ایمان نظیفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی اثر باب  پراکتور

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی

نویسنده:باب پراکتور
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی

کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی نوشتهٔ باب پراکتور و ترجمهٔ شاهین غفاری و با صدای ایمان نظیفی است و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا سخت‌کوشی معمولاً برای رسیدن به موفقیت شغلی کافی نیست؟ آیا این سؤال برایتان پیش نیامده که چرا با وجود تعیین دقیق اهداف، هر سال از رسیدن به آن‌ها باز می‌مانید؟ چرا هنگام وقوع شرایط پر استرس در جامعه یا در زندگی شخصی، در کنترل رویکردها و احساسات خود با مشکل روبه‌رو می‌شوید درحالی‌که دیگران آرام، متمرکز و مطمئن به‌نظر می‌رسند؟ توصیه‌های سنتی برای رشد فردی، همانند تفکر مثبت، تصویرسازی ذهنی، یا عبارات تاکیدی، معمولاً احساسی شبیه به بالا بردن یک تخته سنگ از کوه را به انسان می‌دهند و نه یک حرکت آسان و هیجان‌انگیز در سراشیبی‌ای که انتظارش را دارید.

پاسخ به این سؤالات رایج در زمینه رشد فردی، نیازمند توجه به عامل مهمی است که فقط تعداد اندکی از معلمان موفقیت و فلاسفه و سخنرانان انگیزشی، تاکنون به آن پرداخته‌اند. این عامل که موفقیت یا شکست بلندمدت شما را کاملاً در کنترل خود دارد، پارادایم یا الگوواره نام دارد.

باب پراکتور کارشناس رشد فردی و اسطوره انگیزشی، در کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی مطالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد که تا پیش از این فقط در سمینارهای اختصاصی خود مطرح کرده بود. در این کتاب، خواهید آموخت که چگونه به روشی بلندمدت، روش‌مند و قابل اتکا، به نتایج دلخواه خود برسید و از قاتلان موفقیت مثل ترس از شکست، ترس از موفقیت، پشت گوش انداختن و بدترین آن‌ها یعنی خودتخریبگری در امان بمانید.

باب به شما نشان خواهد داد که چگونه با صرف وقت و کار بر روی الگوواره خود، به این مهم دست یابید؛ الگوواره‌ای که اکثریت قریب‌به‌اتفاق مردم آن‌ها را نادیده می‌گیرند درحالی‌که مهم‌ترین موضوع است.

باب در این کتاب کلید آزادی از الگوواره‌های محدودکننده را در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد که این برنامه‌ریزیِ نهفتهٔ ذهنی را چگونه تغییر دهید تا در پی آن، وضعیت مالی، سلامتی، روابط و زندگی شما تغییر کند.

شنیدن کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های صوتی با موضوع موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باب پراکتور

باب پراکتور همراه با بعضی از بزرگ‌ترین ذهن‌هایی که جهان تاکنون به خود دیده، به بررسی و مطالعهٔ ذهن انسان و توانایی‌های بالقوهٔ او پرداخته است. او در سال ۱۹۶۱ به بررسی کتاب کلاسیک بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر ناپلئون هیل پرداخت و این کتاب زندگی او را دگرگون کرد. باب همچنین آموزش‌های صوتی اسطوره رشد فردی، ارل نایتینگل را صدها بار گوش کرده و از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۳ شانه‌به‌شانه با نایتینگل و مؤسسه انتشاراتی او، نایتینگل-کونانت همکاری کرد. سپس مؤسسه رشد فردی خود تحت عنوان پراکتور-گالاگر را همراه با همکارش سندی گالاگر بنیان‌گزاری کرد. امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا با کمک کتاب‌های باب پراکتور از جمله کتاب پرفروش نیویورک تایمز، شما ثروتمند زاده شده‌اید و همچنین برنامه‌ها و سخنرانی‌های او و حضورش در مستند رازها، از وجود او الهام و انگیزه می‌گیرند.

بخشی از کتاب صوتی تغییر الگوواره، تغییر زندگی

«این کتاب می‌تواند برای بعضی افراد، فوق‌العاده باشد.

چرا نگفتم برای همه؟ چون می‌خواهم بر اهمیت حیاتی تصمیم‌گیری برای تغییر زندگی تاکید کنم. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید.

تغییر الگوواره نیاز به یک تصمیم قاطعانه دارد زیرا این فرایند برخلاف جهت هر آن چیزی حرکت می‌کند که در طول زندگی به ما آموزش داده شده است. ما به مدرسه می‌رویم، کتاب می‌خریم، آن را می‌خوانیم، در مورد آن سؤال می‌پرسیم و سپس به سراغ کتاب دیگری می‌رویم. حقیقت این است که ما نمی‌توانیم محتوای یک کتاب را به این شیوه درک کنیم. خواندن یک مطلب و سپس رفتن به سراغ مطلب بعدی، راه مناسب یادگیری نیست.

الگووارهٔ ما از طریق تکرار ساخته می‌شود؛ تکرار دائم و با فواصل زمانی مشخص. اما این کار از نظر بیشتر مردم منطقی نیست زیرا آن‌ها می‌خواهند راهی که تاکنون آمده‌اند را ادامه دهند و به همان شیوه قدیمی به کسب دانش بپردازند، درحالی‌که آنچه تاکنون انجام داده‌اند اصلاً کسب دانش نبوده بلکه فقط جمع‌آوری اطلاعات و داده‌ها بوده است.

افراد زیادی را می‌بینید که درجات علمی دانشگاهی بالایی دارند اما در زندگی خود دچار مشکل هستند. آن‌ها پول کافی ندارند، از جایگاه شغلی خوبی برخوردار نیستند و اگر شرکت خود را تأسیس کنند ورشکست می‌شوند. حتماً فکر می‌کنید «آن‌ها خیلی زرنگ هستند پس چرا این اتفاق برای‌شان می‌افتد؟»

حقیقت این است که آن‌ها اصلاً زرنگ نیستند. آن‌ها فقط مقدار زیادی اطلاعات جمع کرده‌اند اما از این اطلاعات به‌درستی استفاده نمی‌کنند. رفتار آن‌ها توسط الگوواره‌های‌شان کنترل می‌شود و نه توسط اطلاعاتی که دارند. این افراد آنچه که می‌دانند چه‌طور انجام دهند را انجام نمی‌دهند. به دلایل عجیبی، آن‌ها هرگز موقعیت خود را بررسی نمی‌کنند. آن‌ها هرگز درنگ نمی‌کنند تا رفتار خود را تحلیل کنند و ببینید که این رفتار چه ارتباطی با دانسته‌ها و اطلاعات آن‌ها دارد.

من طی سال‌ها به این نتیجه رسیده‌ام که بیشتر افراد موفق، دارای یک نوع شایستگی ناخودآگاه هستند به این معنی که نمی‌توانند دلیل موفقیت خود را به روشنی توضیح دهند. آن‌ها میلیونرهایی با سازمان‌های بزرگ هستند اما نمی‌توانند این دانش را به فرزندان خود منتقل کنند چون خودشان هم نمی‌دانند چرا به آنجا رسیده‌اند. آن‌ها می‌گویند «خوب، فقط انجامش دادم.» مردم فکر می‌کنند این افراد بسیار زرنگ و باهوش هستند اما این هیچ ارتباطی با زرنگی ندارد بلکه مربوط به الگوواره آن‌هاست زیرا الگوواره تا حد بسیار زیادی ما را تحت کنترل دارد.

موفقیت کاملاً وابسته به چیزی است که درون ذهن ما می‌گذرد و هیچ ارتباطی با آنچه در دنیای بیرونی می‌گذرد ندارد. بعضی افراد حتی در شرایط اقتصادی بد نیز بسیار خوب عمل می‌کنند. حتی در دوران رکود بزرگ آمریکا نیز همه ورشکست نشدند. بعضی افراد موفق شدند میلیون‌ها دلار پول به‌دست آورند.

چرا آن‌ها خوب عمل کردند؟ چه اتفاقی افتاد؟ چرا تعداد اندکی به موفقیت رسیدند؟ آن‌ها موفقیت خود را در ذهن‌شان ساختند. موفقیت، یک فرایند درون به بیرون است و نه بیرون به درون. اگر شما توسط دنیای بیرونی کنترل می‌شوید به آن دلیل است که این‌طور به شما آموزش داده شده؛ ما این‌طور برنامه‌ریزی شده‌ایم که به دنیای بیرونی اجازه دهیم که ما را کنترل کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان