دانلود کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند با صدای مریم کرمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند اثر احمد پدرام

دانلود و خرید کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

معرفی کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند نوشتهٔ احمد پدرام است. مریم کرمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند، آنچه برای آموزش و ارتقای مهارت‌های اجتماعی فرزندانتان لازم دارید، به شما یاد می‌دهد. آموزش مهارت‌هایی که در روابط بین‌فردی اهمیت بالایی دارند، از موضوعات موردتوجه اثر حاضر هستند؛ مهارت‌هایی مانند همدلی، درک متقابل، مهرورزی و... . به نظر بسیاری از والدین تنها تأمین نیازهای جسمانی و فیزیولوژیکی، برای معرفی‌شدن به‌عنوان یک پدر و مادر خوب کفایت می‌کند. شاید کمتر والدینی به این فکر بیفتد که فرزندان افزون بر نیاز به غذا، پوشاک و موارد این‌چنین، نیازهای دیگری هم دارند که در بطن جامعه و با حضور میان مردم معنا پیدا می‌کنند. با راهنمایی‌های کتاب صوتی حاضر، انواع توانمندی‌های اجتماعی را می‌شناسید و در نتیجهٔ این آگاهی، توانایی پیش‌بینی واکنش‌های اجتماعی دیگر افراد را به رفتار خودتان می‌آموزید و می‌توانید آن‌ها را به فرزندان خود نیز آموزش دهید.

شنیدن کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ پدرها و مادرها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آنچه پدر و مادر باید درباره توانمندی اجتماعی فرزند خود بدانند

«ژست شامل حرکات ظریف برخی از بخش‌های بدن، مثل حرکات دست‌ها، بازوها و صورت است. وقتی از ژست‌ها استفاده می‌کنیم، موضوع صحبتمان قابل‌فهم‌تر است. با حرکات دست در حین صحبت می‌توانیم حالات هیجانی خود را به شکل بهتری منتقل سازیم. مثلاً شخصی که مدام دست‌هایش را به هم می‌مالد و تکان می‌دهد، با ساعت یا عینک یا خودکاری که در دستش دارد و یا لبه‌های لباسش بازی می‌کند، نگرانی زیادی دارد و در واقع حالت اضطراب خود را نشان می‌دهد.

لازم است که فرزندان ما به تدریج متناسب با ذهن خود با کمک مستقیم پدر و مادر و گفتن و نشان دادن این ژست‌ها، معنای هر کدام از این پیام‌ها یا حالت‌های هیجانی را بداند. در این کتاب، حرکات و ژست‌های خاصی که به طور روزمره دیده می‌شوند و معناهای خاصی را به ذهن متبادر می‌کنند گفته شده است. ممکن است نمونه‌های دیگری نیز در روابط شما وجود داشته باشد که باید به فرزندان خود بیاموزید که پیام مربوط به آن‌ها را دریافت کنند و یا با به کار بردن آن ژست‌ها پیام خود را بهتر انتقال دهند.»

نظرات کاربران

حسینی راد
۱۴۰۲/۰۳/۱۷

با وجود مردد بودن برای تهیه کتاب اما باید بگم بسیار دوست داشتم و کتابی کاربردی و شنیدنی رو تهییه کردم ممنون از انتشار

محمدرضاشفیعی علویجه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸

بنظر من این کتاب برای همکلاسیها و هم دوره ایی های آقای دکتر نوشته شده. و از کلمات عربی و نامفهوم و جمله های پیچیده و مرکب استفاده شده و آدم را یاد کتابهای فلسفه دوران دبیرستان میاندازد که بعد

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان