دانلود کتاب صوتی شهروند و مافیا با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهروند و مافیا اثر عرفان شکوهی

دانلود و خرید کتاب صوتی شهروند و مافیا

معرفی کتاب صوتی شهروند و مافیا

کتاب صوتی شهروند و مافیا نوشتهٔ عرفان شکوهی است. نازنین آذرسا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شهروند و مافیا

کتاب صوتی شهروند و مافیا 

اگر از افراد تازه‌وارد در بازی مافیا هستید، باید درک کنید که اوایل درگیر هیجان و شناخت خود بازی و همچنین بازیکنان خواهید بود. با گذشت زمان متوجه می‌شوید که جمع کوچک ما در واقع یک نمونۀ کوچک از جامعه بزرگ ماست و اگر بتوانیم منطق‌های ریزودرشت حاکم بر آن را کشف کنیم، می‌توانیم با کمک آن‌ها تصویری ساده‌شده از جهان در ذهنمان بسازیم و با این وسیله به شناخت آن نزدیک‌تر شویم. وقتی چشم‌ها را باز می‌کنید، به دنیایی پرتاب می‌شوید که قواعد مافیا بر آن حکم فرما است و شما بر اساس نقشی که برایتان تعریف شده، تمام تلاشتان را می‌کنید تا گروهتان برنده شود؛ چون منافع واقعی شما با اعضای گروهتان گره خورده است. به‌طور معمول وقتی آدم‌ها به دنیایی وارد می‌شوند، پیش از اینکه دربارۀ قواعد بازی فکر کنند، منافع خود را شناسایی می‌کنند و در راه تحقق آن ها گام برمی‌دارند. انگار جهان هم مثل یک بازی است که همان ابتدا قواعدش را برای ما تعریف می‌کند و برای تحقق نقش‌ها ما را تربیت می‌کند. نکته انحرافی این‌جا است که قواعد بازی را مافیا طراحی کرده‌اند و نه شهروندان.

این اثر صوتی، کتابی جامع و درعین‌حال بسیار ساده است که برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. نویسندهٔ این کتاب، عرفان شکوهی، با استفاده از به‌روزترین و معتبر‌ترین منابع خارجی و داخلی، دست به تألیف و گردآوری اطلاعات این کتاب خواندنی زده است. کتاب صوتی شهروند و مافیا برای آموزش اصولی و نظام‌مند این بازی محبوب به نوآموزان و تازه‌کاران نوشته شده است، اما به دلیل بررسی علمیِ منطقِ بازی، می‌تواند برای بازیکنان حرفه‌ای نیز مفید باشد. عرفان شکوهی از همان ابتدای کتاب، آموزش بازی مافیا را با سبکی روان‌شناسانه و جامعه‌شناسانه شروع کرده است. نویسنده، با استفاده از قیاسی نمادین بین منطق و محیط بازی مافیا و منطق و محیط جامعۀ پیرامون ما، تلاش بر پیشبرد آموزش این بازی جذاب دارد. او در آغاز کتاب از «منطق بنیادین» بازی مافیا سخن به میان آورده و این منطق بنیادین را وسیله‌ای کاربردی در مواجهه با دنیای روزمرگی‌های انسانی دانسته است. در ادامه، نویسنده به مقوله‌های «دروغ» و «دروغ‌گو» پرداخته و پایه و اساس بازی مافیا را بر اساس تعاریف و توضیحاتش برای این دو موضوع بنیان‌گذاری کرده است. عرفان شکوهی بسیاری از ویژگی‌های دروغ در زمان معاصر و تکنیک‌های تشخیص دروغ‌گویان را چه در دنیای واقعی و چه در دنیای بازی مافیا، برای مخاطبان ارائه کرده است. پس از این بخش‌ها، نوبت به معرفی هستۀ اصلی بازی مافیا می‌رسد. در این بخش‌ها، مخاطبان با توضیحات جامع و ساده‌ای از انواع بازی‌های گروهی و فرق آن‌ها، مهارت‌های لازم برای بازی مافیا، فهرست کامل اصطلاحات بازی مافیا و نقش‌های اصلی و مهم دو گروه شهروند و مافیا آشنا می‌شوند. در انتها نیز توضیحاتی راجع به اقدامات قبل از آغاز بازی مافیا و چگونگی چیدمان شخصیت‌های آن و روند بازی در سناریوهای مختلف، دیده می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی شهروند و مافیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد بازی مافیا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی شهروند و مافیا

«اگر از افراد تازه وارد در بازی مافیا هستید باید درک کنید که اوایل درگیر هیجان و شناخت خود بازی و بازیکنان خواهید بود. با گذشت زمان متوجه می‌شوید که جمع کوچک ما، یک نمونۀ کوچک از جامعه بزرگ ماست و اگر بتوانیم منطق‌های ریز و درشت حاکم بر آن را کشف کنیم، می‌توانیم با کمک آن‌ها تصویری ساده شده از جهان در ذهنمان بسازیم و با این وسیله به شناخت آن نزدیک‌تر شویم.

برای آشنایی با بازی مافیا و فلسفه این بازی حتما این کتاب صوتی را بشنوید و به دوستداران هم معرفی کنید.»

نظرات کاربران

BABAK KHATTAR
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

خیلی کاربردی و خوب. از همه نظر با کیفیت.

زمان

۲ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان