دانلود کتاب صوتی بازی‌ های روانی مردم با صدای الهام نقوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی بازی‌ های روانی مردم

کتاب صوتی بازی‌ های روانی مردم نوشتهٔ علی شمیسا و با صدای الهام نقوی و بهمن یحیی زاده است و نشر روانشناسی جامعه آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم چگونه در روابط اجتماعی فریب نخوریم.

درباره کتاب صوتی بازی‌ های روانی مردم

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه در روابط اجتماعی فریب نخوریم؟ کتاب صوتی بازی های روانی مردم به این موضوع پرداخته است. بازی روانی یعنی چه؟ در روابط انسانی، مجموعه‌ای از بازی‌های روان‌شناختی وجود دارد که به دو دستهٔ بازی‌های خوب، بد و یا به عبارتی، بازی‌های روانی منطقی و غیرمنطقی تقسیم می‌شوند. منظور از بازی‌های بد، روابطی است که قصد آن ضربه‌زدن و حُقه‌زدن به دیگران باشد. فرد می‌خواهد با کلام بد و زخم زبان، دیگران را آزار دهد؛ پس طوری حرف می‌زند که دیگری، سال‌ها به یاد حرف او، در درونش خشم و نفرت ایجاد می‌شود. گاه بازی روانی آن‌چنان بین دو نفر شدت می‌گیرد که سرانجام، کارشان به دادگاه و زندان می‌کشد. پایان هر بازی بد و غیرمنطقی، ناخوشایند و تلخ است؛ زیرا احساس فریب‌خوردگی، شکست و ناکامی به یک فرد و یا به هر دو دست می‌دهد.

بازی‌های روانی، باتلاق‌هایی برای فرورفتن در لجن‌زار روابط انسانی است. از کودکی همیشه روابط بین انسان‌ها سؤال‌برانگیز بوده است. چرا انسان‌ها نمی‌توانند با هم کنار بیایند؟ شاید پاسخ این باشد که زمانی که انسان‌ها در انبوه احساسی بازی‌ها گیر می‌کنند، متوقف می‌شوند و عمر خویش را تباه می‌سازند. بسیاری از انسان‌هایی که در زندان به سر می‌برند، افرادی هستند که خود یا دیگران را بازی داده‌اند؛ یا بازی خورده‌اند. شما با شناخت انواع بازی‌های شدید و خفیف روانی، ایمنی خود را در زندگی روزمره تضمین می‌کنید. بازی‌ها شاید به‌ظاهر سهل و آسان می‌آیند، اما خیلی از ما چوب همین بازی‌ها را خورده‌ایم. برای شناخت بهتر این بازی‌ها به شنیدن این کتاب بپردازید.

شنیدن کتاب صوتی بازی‌ های روانی مردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روابط میان‌فردی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

حسن
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

برای کسانی که بخواهند نظریه بازی های اریک برن را به صورت مثالهای گوناگون بخوانند بد نیست. اما چندان عمیق نیست و هر مثال حدود یک صفحه است. و کل منسجمی را هم ارایه نمی دهد.

sourina
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

سلام با گوش دادن به این کتاب صوتی، متوجهِ خیلی از رفتارها و تعملاتِ اجتماعی شدم و فهمیدم که چقدر فرهنگِ یه جامعه، نوع مدیریت کردن و رهبری کردنِ یه کشور و در آخر تربیتِ یه فرزند چقدر نقوشِ پر

- بیشتر

زمان

۱۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۷۴۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۷۴۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۵,۵۰۰
۴۷,۷۵۰
۵۰%
تومان