دانلود کتاب صوتی هر رابطه‌ ای می‌تواند دوباره به روزهای پر از عشق و علاقه برگردد با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هر رابطه‌ ای می‌تواند دوباره به روزهای پر از عشق و علاقه برگردد اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی هر رابطه‌ ای می‌تواند دوباره به روزهای پر از عشق و علاقه برگردد

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هر رابطه‌ ای می‌تواند دوباره به روزهای پر از عشق و علاقه برگردد

کتاب صوتی هر رابطه‌ ای می‌تواند دوباره به روزهای پر از عشق و علاقه برگردد نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ موعود کوهکن و با صدای مهدی سعادتی است و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هر رابطه‌ ای می‌تواند دوباره به روزهای پر از عشق و علاقه برگردد

در ذهن ما الگو‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود افراد آمادگی عاطفی نداشته باشند، الگوهایی که باعث ناامیدی، افسردگی، خشونت و عدم خودباوری می‌شوند و همچنین الگوهایی وجود دارند که حس نوع‌دوستی، انرژی فیزیکی و قدرت عاطفی ایجاد می‌کند.

در این کتاب صوتی آنتونی رابینز این الگوها را تشریح می‌کند و یاد می‌دهد چطور با استفاده از این الگوها دوباره عشق و علاقه را به زندگی برگردانیم.

شنیدن کتاب صوتی هر رابطه‌ ای می‌تواند دوباره به روزهای پر از عشق و علاقه برگردد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ یاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روان‌شناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ٔ زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است. 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان