دانلود کتاب صوتی مافیای بمب افکن با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مافیای بمب افکن اثر مالکوم گلدول

دانلود و خرید کتاب صوتی مافیای بمب افکن

امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مافیای بمب افکن

کتاب صوتی مافیای بمب افکن نوشتهٔ مالکوم گلدول و ترجمهٔ مرتضی بزرگیان است. مهیار ستاری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مافیای بمب افکن

کتاب صوتی مافیای بمب افکن از عقاید متناقض افرادی گفته است که برای کمترکردن تلفات جنگ، به بمباران وسیع‌تر روی آوردند تا جنگ را زودتر تمام کنند. نویسنده برای خلق این کتاب به ژاپن سفر کرد و به موزهٔ جنگ در آنجا رفت و با تاریخ‌دانان و کسانی که در آن زمان در جنگ بودند، مصاحبه کرد. همهٔ این کارها موجب شد شک ‌و گمانه‌زنی‌ها کنار برود. کتاب صوتی حاضر کمک می‌کند به روایت دقیق جنگ و شنیدن اطلاعات دسته‌‌اول آن نزدیک شویم؛ زیرا نویسنده با رویکرد‌های مختلف تلاش می‌کند قاب شفافی از شمایل جنگ برایمان بسازد و در این راه‌ داده‌های بسیاری را به کار می‌گیرد.

این کتاب با خاطراتی از کودکی پدر نویسنده که در آغاز جنگ جهانی دوم ۵ساله بود، شروع شده است. ماجرای بمب سرگردانی را می‌شنویم که در حیاط پشتی خانهٔ پدربزرگ و مادربزرگ مالکوم گلدول می‌نشیند و عمل نمی‌کند! این اثر که درباره‌ٔ وسواس‌های‌ بزرگ قرن بیستم است، یکی از تنگناهای بزرگ اخلاقی تاریخ آمریکا را روایت کرده؛ تنگنایی که طولانی‌ترین شب جنگ جهانی دوم از دل آن سر بر آورد. کتابی که می‌شنوید، حاوی داستان دوام‌آوردن‌ها و پاداش‌گرفتن‌ها است. عنوان برخی از فصل‌های کتاب صوتی «مافیای بمب‌افکن» عبارتند از «آقای نوردن از وقت‌گذراندن در کارگاهش لذت می‌برد»، «نمی‌گذاریم سنت جلوی پیشرفت را بگیرد»، «احساس هم‌دردی انسانی نداشت»، «راستین‌ترین پیرو راستین»، «ژنرال هنسل بهت‌زده است».

شنیدن کتاب صوتی مافیای بمب افکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران علوم اجتماعی و تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مالکوم گلدول

مالکوم گلدول با نام کامل «مالکوم تیموتی گلدول» در ۳ سپتامبر ۱۹۶۳ میلادی به دنیا آمد. او روزنامه‌نگار، نویسنده و سخنرانی کانادایی است که در همپشایر انگلیس به دنیا آمده است. زمانی که ۶ساله بود، خانواده‌اش به اونتاریوی کانادا مهاجرت کردند. گلدول در دبیرستان در مسابقات دو شرکت می‌کرد؛ تا این که در ۱۴سالگی برندهٔ دوی ۱۵۰۰ متر شد. در سال ۱۹۸۴ در رشتهٔ تاریخ از دانشگاه تورنتو فارغ‌التحصیل شد. در سال ۱۹۸۷ به بخش‌های اقتصادی و علمی روزنامهٔ واشنگتن پست پیوست تا سال ۱۹۹۶ در آنجا مشغول بود. مالکوم گلدول از همین سال، عضو تحریریهٔ روزنامهٔ نیویورکر بوده است.

بخشی از کتاب صوتی مافیای بمب افکن

«یکی از بچه‌ها خودش را کشت. کجا؟ در سالن غذاخوری! لوله تفنگ را در دهانش گذاشت و ماشه را کشید. دیگری در سنگر به پای خودش شلیک کرده بود؛ ولی من فکر می‌کنم بیشترمان اصلا نمی‌دانستیم داریم خودمان را در چه باتلاقی می‌اندازیم.»

نظرات کاربران

memoi salar
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

ساختن بمب بهتر کاری اخلاقی به شمار میاد ؟ با کلمات نی شود جنایت های جنگی را به عمل خیر و صلاح تغییر داد ؟ کتابی که نیاز به فکر کردن داد فکر کردن زیاد

firstofficers
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

خیلی خیلی حاشیه پردازی میکنه، اصل داستان بسیار کوتاه هست و خیلی زیاد حاشیه داره. انتظار یک متن جذاب، مرتبط با هوانوردی رو داشتم ولی اصلا اینطور نبود، کلی حاشیه ی غیر مرتبط داشت، همه چیز داشت به جز بمب افکن

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۰۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۰۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۴۷,۶۰۰
۳۰%
تومان