دانلود کتاب صوتی شهر ماه خونین با صدای فروغ حداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شهر ماه خونین

کتاب صوتی شهر ماه خونین نوشتهٔ زهرا سعیدزاده است. فروغ حداد گویندگی این رمان صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را برای نوجوانان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شهر ماه خونین

در کتاب صوتی شهر ماه خونین می‌شنوید که «آذر» روزی معمولی را سپری می‌کند؛ پر از هیاهوی کار و زندگی و آدم‌ها، اما روزمرگی‌اش ناگهان به رویدادی غیرمنتظره بدل می‌شود؛ رویداد گم‌کردن مسیر خانه و ورود به «شهر ماه خونین». همه‌چیز تنها به خوابی می‌ماند؛ خوابی که آذر به‌دنبال بیدارشدن از آن و یافتن راهی است تا به دنیای خودش بازگردد. آذر نمی‌داند که این آغازی است که با دیدار درخت پیر رقم می‌خورد؛ پیردرختی که از سلطهٔ سیاه جادوگران بر جنگل و جنگی قریب‌الوقوع برای آذر می‌گوید. دختر جوان به‌تدریج درمی‌یابد که در میانهٔ تاریکی و سیاهی گرفتار شده؛ همچون کابوسی که تازه شروع شده باشد. با او همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی شهر ماه خونین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی شهر ماه خونین

«با تمام وجود می‌خواست به آن شهر برگردد؛ اما امکان نداشت. هیچ نشانه‌ای جلوی راهش سبز نمی‌شد. تمام خیابان‌هایی را که دویده بود پیاده برگشت. عبور رهگذران را نمی‌دید. صدای ماشین‌ها را نمی‌شنید، برآمدگی جلوی پایش را ندید. نزدیک بود سکندری بخورد. بوی گرما در هوا پراکنده بود. خیابان‌ها کوتاه و بلند بودند. با غریزه‌اش راهش را پیدا می‌کرد. راه خانه مسیری بود که در ذهنش حک شده بود. هیچ‌وقت حس نکرده بود تنهایی می‌تواند این‌قدر عمیق باشد. در این جهان پهناور و غریب، خودش بود و خودش. فکر می‌کرد قبلاً هم تنهایی را تجربه کرده است؛ اما این تجربه می‌توانست هر بار با بار قبلی متفاوت باشد. می‌توانست هر بار تاریک‌تر و دردآورتر شود. در پاهایش احساس سستی کرد. این فکرها آزارش می‌داد. یک قدم دیگر هم نمی‌توانست بردارد. یعنی هیچ راه دیگری برای بازگشت نبود؟»

نظرات کاربران

sayna
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

به نظر من قلم نویسنده خوبه از جهت توصیف و تعریف صحنه ها اما داستان میتونست خیلی کوتاه تر از این باشه و نویسنده بسیار بسیار داستان رو پیچونده و از توصیف و جملات تکراری خیلی زیاد استفاده کرده در

- بیشتر
Tokumei
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

کتاب معمولی بود برای یک بار خواندن خوبه گویش و خوانش گوینده واقعا خوب بود

زمان

۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان