دانلود کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار اثر دانشکده کسب و کار هاروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

معرفی کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار از دانشکده کسب‌وکار هاروارد، ترجمهٔ فاطمه باغستانی و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکدهٔ کسب‌وکار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار

سخنرانی تاثیرگذار به چیزی فراتر از ویژگی‌های شخصیتی و پاورپوینت نیاز دارد. خبر خوب این است که چه تازه‌کار باشید و چه پس از مدت‌ها مجبور به سخنرانی کردن شده باشید، می‌توانید مهارت‌های لازم را بیاموزید. کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار شما را با گام‌های اساسی در این زمینه آشنا می‌کند و در طول مسیر هدایتگر شما خواهد بود. از جمله این گام‌ها عبارت‌اند از: ترسیم پیامی روشن، هماهنگ کردن پیام خود با مخاطبانتان، انتخاب ابزارها، وسایل کمک آموزشی و بصری درست و دقیق.

شنیدن کتاب صوتی سخنرانی تاثیرگذار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان