دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه بیتا براتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب؛ شگفتی‌های بزرگ با گام‌های کوچک نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ بیتا براتی و ویراستهٔ مریم آقاعبدالرزاق است و هورمزد آن را منتشر کرده است. اثر مرکب راهنمایی جامع و قدرتمند برای موفقیت محسوب می‌شود. این کتاب راهبرد کاملی برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه دلخواه شما در اختیارتان قرار می‌دهد. نام دارن هاردی با موفقیت عجین شده است!

درباره کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب دربارهٔ موفقیت و راه‌های دستیابی به آن نوشته شده است. اکنون، زمان آن فرا رسیده که یک نفر حقیقت را رک‌وراست با شما در میان بگذارد. مدت زیادی فریب داده شده‌اید! هیچ گلولهٔ جادویی، فرمول ویژه یا راه‌حل سریعی در بین نیست. شما با روزانه، دو ساعت نشستن پای اینترنت نمی‌توانید ۲۰۰ هزار دلار درآمد سالانه داشته باشید؛ همچنان که نمی‌توانید با مالیدن کرم به صورتتان بیست سال جوان‌تر بمانید یا با خوردن یک قرص، مسائل عاطفی خود را حل کنید. البته که عالی می‌شد اگر می‌توانستید موفقیت، شهرت، اعتمادبه‌نفس، روابط عالی، سلامت و بسیاری چیزهای خوب دیگر را در قالب یک بسته از فروشگاهی زنجیره‌ای بخرید؛ اما صد افسوس که این‌گونه نیست. راه حل شما در اثر مرکب است.

تعاریفی از کتاب اثر مرکب:

«این کتاب قدرتمند و عملی بر پایهٔ تجارب سودمند و اثبات‌شده نگاشته شده است و به شما نشان می‌دهد چگونه از استعدادهای منحصربه‌فرد خود استفاده کنید و بدین طریق از فرصت‌های پیرامونتان بیشترین بهره را ببرید. اثر مرکب گنجینه‌ای از ایده‌ها برای به دست آوردن موفقیتی فراتر از حد تصورتان است!»

برایان تریسی، سخنران و نویسندهٔ کتاب راهی به‌سوی موفقیت و ثروت

«فرمولی درخشان برای تجربهٔ زندگی خارق‌العاده. آن را بخوانید و مهم‌تر از آن به محتوایش عمل کنید!»

جک کنفیلد، نویسندهٔ همکار کتاب اصول موفقیت:

چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید؟

«دارن هاردی مرجعی جدید دربارهٔ پرورش و رشد شخصی نگاشته است. اگر به دنبال راهنمایی واقعی _ برنامه‌ای واقعی با ابزارهای واقعی _ هستید که توانایی تغییر زندگی شما و به تحقق پیوستن رؤیاهایتان را داشته باشد، اثر مرکب همان راهنماست! تصمیم گرفته‌ام بعد از خواندن این کتاب به گذشته‌ام برگردم و زمینه‌هایی را که در زندگی‌ام نیاز به بهبود دارند مشخص کنم. ۱۰ نسخه از این کتاب را بخرید، یکی برای خودتان و ۹ نسخه برای کسانی که دوستشان دارید؛ مطمئن باشید برای دریافت این هدیه از شما سپاسگزاری خواهند کرد!»

دیوید باخ، بنیان‌گذار مؤسسهٔ فینیش ریچ و نویسندهٔ هشت عنوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز از جمله میلیونر اتوماتیک

«این کتاب شما را قادر می‌سازد پله‌های موفقیت را دو تا یکی طی کنید. آن را بخرید، بخوانید و نگه دارید.»

جفری گیتومر، نویسندهٔ کتاب قرمز (رموز فروش موفق)

«دارن هاردی در پرورش قدرت مغزیِ موفق‌ترین افراد و هدایت آن به‌سوی اهداف والا دارای جایگاه ویژه‌ای است. همین اصول ساده، مستقیم و منتهی به اهدافْ زندگی من و بسیاری از رهبران تجاری طراز اول دنیا را هدایت کرده است. این کتاب راه رسیدن به موفقیت بزرگ، شادی و سعادت را به شما نشان خواهد داد.»

دانی دویچ، مجری تلویزیون و رئیس مؤسسهٔ دویچ

«اثر مرکب فرمولی درخشان برای رسیدن به رؤیاهای زندگی‌تان است. قدم‌به‌قدم با آن همراه شوید. این کتاب را بخوانید و از همه مهم‌تر، به آن عمل کنید!»

کریس ویدنر، سخنران و نویسندهٔ کتاب هنر تأثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود و نویسندهٔ کتاب دوازده ستون موفقیت

«دارن هاردی با اثر مرکب ثابت می‌کند که در صورت به‌کارگیری عقل سلیم، نتایج شگفت‌انگیزی نصیبتان می‌شود. این گام‌های ساده را دنبال کنید و به کسی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید!»

دنیس وتیلی، سخنران و نویسندهٔ کتاب روان‌شناسی پیروزی

«اثر مرکب به شما کمک می‌کند تا در رقابت‌ها پیروز شوید، دشواری‌ها را پشت سر بگذارید و زندگی مطلوب خود را بسازید.»

تی هارو اکر، نویسندهٔ پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز با عنوان اسرار ذهن میلیونر

«اینشتین جایی گفته است: «ترکیبْ هشتمین مورد از عجایب دنیاست.» برای ترکیبِ موفقیتتانْ شاهکار دوست خوبم، دارن هاردی، را بخوانید و به آن عمل کنید تا تمام آرزوها، امیدها و علائقتان به حقیقت بپیوندد.»

مارک ویکتور هانسن، نویسندهٔ همکار پرفروش‌ترین مجموعه‌کتاب‌های نیویورک‌تایمز با عنوان سوپ جوجه برای روح و میلیونر یک‌دقیقه‌ای

«افرادی که مدام از موفقیت حرف می‌زنند اما راهی برای انتقال آن به زندگی شخصی خود، رابطهٔ زناشویی و ارتباطات خانوادگی‌شان پیدا نمی‌کنند، مورد تحسین و احترام من نیستند. از وقتی دارن هاردی را می‌شناسم هرگز فرصتی پیش نیامده تا در رابطه با همسر و فرزندانمان به گفت‌وگو بنشینم؛ اما می‌دانم دارن چیزهای زیادی دربارهٔ موفقیت می‌داند و مهم‌تر از آن، او می‌خواهد مردم با دلایل و ابزار درست به این موفقیت دست یابند!»

لیندا و ریچارد آیر، نویسندگان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز با عنوان به فرزندان خود ارزش‌ها را بیاموزید

«اثر مرکب دارن هاردی اصول موفقیت را در اختیار همگان می‌گذارد تا هرکسی که می‌خواهد، زندگی خود را با آن متحول سازد! او در مقام یک رهبر فکری نقشی بسزا در صنعت موفقیت دارد.»

استدمن گراهام، نویسنده، سخنران و کارآفرین

«گاهی اوقات، این فرصت را پیدا می‌کنید که از جایگاه کنونی خود به جایگاه دلخواهتان دست یابید. این کتاب، یکی از همان فرصت‌هاست و اکنون نوبت شماست. اثری عالی از نویسنده‌ای متفکر!»

رابین شارما، نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز با عنوان‌های راهبی که فراری‌اش را فروخت و رهبر بدون سِمت

«من عمری را صرف کمک به مردم کردم تا به سطوح بالاتر برسند، بتوانند موفقیت را تجربه کنند و به نتایج آنی دست یابند. به همین دلیل، این کتاب را خیلی دوست دارم و آن را به همهٔ مشتریانم توصیه می‌کنم. دارن استعدادی شگفت‌انگیز در به اشتراک گذاشتن تکنیک‌های قدرتمند موفقیت و آموزش نحوهٔ به‌کارگیری این فرمول‌ها دارد.»

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید زندگی‌تان برای همیشه تغییر کند این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب اثر مرکب

«بی‌تردید، این اصطلاح معروف را می‌شناسید: «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.» آیا تا به حال ماجرای لاک‌پشت و خرگوش به گوشتان خورده است. خانم‌ها و آقایان، من همان لاک‌پشتم. کافی است به من فرصت کافی داده شود تا هرکسی را در هر موعد و مکانی شکست دهم. چرا؟ نه به این دلیل که من بهترین، سریع‌ترین و باهوش‌ترین فرد ممکن هستم؛ به این دلیل که در پرورش عادات مثبت و به‌کارگیری آن‌ها اهتمام خاصی می‌ورزم. در دنیا، من معتقدترین فرد به داشتن ثبات قدم هستم. منْ سندی زنده برای اثبات این اصلم که ثبات قدمْ تنها کلید موفقیت به شمار می‌آید. اغلب مردم نمی‌دانند چگونه ثبات قدم خود را حفظ کنند، اما من می‌دانم و این مطلب را مدیون پدرم هستم. در اصل، او اولین مربی من در راه به کار بستن اثر مرکب بود.

وقتی هشت‌ساله بودم، والدین من از هم جدا شدند و پدرم به‌تنهایی مرا بزرگ کرد. او مردی مهربان و منعطف به حساب نمی‌آمد. او مربی سابق فوتبال دانشگاه بود و برای رسیدن به موفقیت به من خیلی سخت می‌گرفت.

به خاطر پدرم هر روز ساعت شش صبح از خواب بیدار می‌شدم و این اتفاق با نواختن ضربه‌ای به شانه‌ام یا صدای رادیو رخ نمی‌داد. هرروز صبح با سروصدای ناشی از برخورد وزنه‌های آهنی به کف سیمانی گاراژ مجاور اتاق‌خوابم از خواب بیدار می‌شدم. انگار که عملیات ساخت‌وساز در چهارمتری اتاق من انجام می‌شد! او با رنگ روی دیوار عبارت «نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود» را نوشته بود و موقع انجام دادن ورزش‌های دشوار بدن‌سازی به آن خیره می‌شد.

در هوای بارانی و آفتابی و طوفانی، پدرم همیشه با سویشرت و شلوارک بیرون بود. او حتی یک روز را هم هدر نمی‌داد، طوری که شما می‌توانستید ساعت خود را با کارهای او تنظیم کنید.

من وظایفی به‌مراتب بیشتر از خانه‌داری و باغبانی داشتم. موقع بازگشت از مدرسه، همیشه فهرستی از کارهایی که باید انجام می‌شدند، از قبیل بیرون کشیدن علف‌های هرز، جمع کردن برگ‌های زرد، جارو زدن گاراژ، گردگیری و شستن ظرف‌ها و کارهای بی‌شمار دیگر _ هرآنچه فکرش را بکنید _ در انتظارم بودند. قایم شدن پشت تکالیف مدرسه هم به‌هیچ‌وجه موجه نبود.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۴۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۲۰۰
۲۰,۱۰۰
۵۰%
تومان