دانلود کتاب صوتی چهارراه پول سازی با صدای اسماعیل عسگریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهارراه پول سازی اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی چهارراه پول سازی

معرفی کتاب صوتی چهارراه پول سازی

کتاب صوتی چهارراه پول سازی نوشته رابرت کیوساکی است که با ترجمهٔ محمد باهوش و صدای اسماعیل عسگریان منتشر شده است. نشر رمانو این کتاب صوتی را رپوانهٔ بازار کرده است. کتاب چهارراه پول‌سازی در ادامهٔ کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول نوشته شده است.

درباره کتاب چهارراه پول سازی

متأسفانه بیش از ۸۰ درصد افراد سواد مالی کافی ندارند و به همین دلیل، گاه حتی با وجود ۳۰ یا ۴۰ سال کارِ مداوم و سخت؛ در زمان بازنشستگی، هنوز نگران آینده‌ٔ خود و خانواده‌هایشان هستند. کتاب چهارراه پول‌سازی کسب‌و‌کارها را به ۴ گروه تقسیم می‌کند و می‌گوید کدام برایتان مناسب‌تر است. کارمند (شما برای کسی که ماهیانه به شما حقوق می‌دهد کار می‌کنید.)، صاحب کسب‌وکار (شما صاحب یک سیستم و مجموعه افرادی هستید که برای شما کار می‌کنند.)، خویش‌فرما (شما کارمند خودتان هستید و به هیچ‌ کس پاسخگو نیستید.)، سرمایه‌گذار (پول شما برایتان کار می‌کند.) کتاب چهارراه پول‌سازی به ما یادآوری می‌کند که در هر جایگاهی به یادگیری سواد مالی نیاز داریم. سوادی که سیستم‌های تربیتی و آموزشی در اکثر کشورهای جهان در مورد آن سکوت کرده‌اند و در این مورد هیچ‌ چیزی به ما یاد نداده‌اند.

شنیدن کتاب چهارراه پول سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانوادهٔ دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی، در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامهٔ تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. رابرت کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید. «چهارراه پول‌سازی»، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» و «جوان و پولدار بازنشسته شوید» از آثار مکتوب او است.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

بابک
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

خیلی از خواننده های کتابهای رابرت کیوساکی معتقدن که کتاب های ایشون تکراری است، اما در واقع برای کسی که عمیقا به حرف های ایشون گوش کنه و به منظور حرفهاش توجه کنه، هر جمله و مثالی از زبان آقای

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۸۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۸۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان