دانلود کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید اثر دیوید جی لیبرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

معرفی کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید نوشتهٔ دیوید جی لیبرمن و ترجمهٔ شمس الدین حسینی و الهام آرام نیا است. گویندگی این کتاب صوتی را محمد نظری انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید (Instant Analysis) حاوی روشی کامل برای خودشناسی و رفتارشناسی است. ۱۰۰ رفتار ذکرشده در این کتاب صوتی، یکی از ارزشمندترین موهبت‌های شما را آشکار می‌کند که همان خود واقعیتان است. اگر فردی ‌نیستید که تمایل دارید باشید یا اگر زندگیتان مطابق میل و سلیقهٔ شما نیست، به‌احتمال بسیار زندگی‌ شما به مجموعه‌ای از پاسخ‌های شرطی محدود شده است؛ همچنین در بسیاری از ایدئال‌ها، عادات، ترس‌ها و باورها اسیر شده‌اید. شاید زنده باشید، اما شادی یا نشاط ندارید. شما فقط روزها را سپری می‌کنید، اما زندگی نمی‌کنید. کتاب «خودتان را بهتر بشناسید» برای افرادی است که می‌خواهند شور و هیجان را به زندگیشان بازگردانند. اگر بر افکار و احساسات خود تمرکز داشته باشید، می‌توانید نشاط و شادابی را وارد زندگیتان کنید و آن‌ را از حالت سردی و یک‌نواختی درآورید. دیوید جی لیبرمن (David J Lieberman) در پژوهش‌هایش تقریباً ۱۰۰ گونه رفتار را شناسایی کرده که حالت و ترکیبات متفاوتی را در ساختار تفکر ناخودآگاه شکل می‌دهد. این رفتارها مانع از آن می‌شود که توانایی‌های بالقوه‌ را به‌صورت بالفعل درآوریم و اجازه نمی‌دهد از خود و زندگیمان لذت ببریم. هنگامی‌ که از رفتارها، افکار و باورهای ناسالمتان کاملاً آگاه شوید، دیگر هرگز بر مبنای عادات رفتار نخواهید کرد. آگاهی نسبت به درد و رنج، شما را هوشیار و مراقب نگه‌ می‌دارد و به‌طور ناخودآگاه عادات و رفتارها را از بین می‌برد. کتاب صوتی «خودتان را بهتر بشناسید» از طریق یک فرایند پنج‌مرحله‌ای نشان داده است که چگونه از زندگی شرطی‌‌شده رها شوید. هنگامی‌ که افکار شما خودآگاه باشد، رفتارتان نیز با طراوت خواهد بود. آگاهی فکری موجب نشاط رفتارها می‌شود و به‌‌خاطر اینکه افکارتان ناخودآگاه و مکانیکی نیست، عادت‌ها قدرت و ثباتشان را از دست می‌دهند و به‌‌راحتی از روند زندگیتان حذف می‌شوند.

۱۰ مورد از ۱۰۰ پرسشی که در این کتاب به آن پاسخ داده شده است:

۱. چرا همیشه در آینه به خودم خیره می‌شوم؟

۲. چرا احساس می‌کنم حتماً باید زودتر از حد معمول به محل ملاقات برسم؟

۳. چرا دربارهٔ نجات دیگران و کمک به آن‌ها خیال‌پردازی می‌کنم؟

۴. چرا دربارهٔ داشتن قدرت‌های ویژه مثل تله‌پاتی یا ذهن‌خوانی خیال‌پردازی می‌کنم؟

۵. چرا وقتی تنها هستم، حتماً باید رادیو یا تلویزیون روشن باشد؟

۶. چرا برخی اشخاص می‌توانند به‌راحتی مرا اذیت کنند؟

۷. چرا خیلی فراموشکارم؟

۸. چرا به‌راحتی دلسرد و ناامید می‌شوم؟

۹. چرا برای یک تصمیم‌گیری ساده به زمان طولانی نیاز دارم؟

۱۰. چرا هیچ علاقه‌ای به برنامه‌ریزی برای آینده‌ ندارم؟

شنیدن کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خودتان را بهتر بشناسید

«فراموشی معمولا واکنشی زنجیره‌ای است که خود شما آن‌ را به‌وجود می‌آورید. هنگامی‌ که خود را فردی فراموشکار و حواس‌پرت می‌بینید، به خود آموزش می‌دهید که همین ویژگی را رشد دهید. زمانی‌که نمی‌توانید چیزی را به‌ خاطر آورید، نخستین فکری که به ذهنتان می‌رسد، این است: «اوه، من خیلی فراموشکارم و همیشه همین‌طور رفتار می‌کنم»، چنین افکاری مانع از آن می‌شود که خوب فکر کنید و در واقع در مسیر تفکر درست اختلال ایجاد خواهد شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۶۲,۳۰۰
۳۰%
تومان