دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس با صدای سحر حمیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب صوتی اعتماد به نفس نوشتهٔ باربارا مارک وی و سلیا آمپل و ترجمهٔ نوید پدرام و احمد پدرام است. گویندگی این کتاب صوتی را سحر حمیدی انجام داده و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است. «کتاب تمرین اعتمادبه‌نفس» نیز از همین نویسنده‌ها منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب صوتی اعتماد به نفس حاوی راهنمایی برای غلبه بر دودلی و بهبود عزت‌نفس است. این کتاب صوتی گفته است که اعتمادبه‌نفس به همهٔ جنبه‌های زندگی انسان ارتباط دارد؛ از موفقیت در کار و روابط امن گرفته تا احساس مثبت نسبت به خود و شادی. اعتمادبه‌نفس چیست؟ چرا این‌قدر مرموز به نظر می‌آید؟ چرا به نظر می‌رسد که دیگران آن را دارند و ما نداریم؟ باربارا مارک وی و سلیا آمپل مبتنی بر جدیدترین پیشرفت‌ها در رفتاردرمانی شناختی (CBT) و درمان پذیرش و تعهد (ACT) عمل کرده‌اند. اعتمادبه‌نفس باوری است که بر تمام جنبه‌های زندگی ما اثر می‌گذارد. مهم نیست تا چه اندازه برای زندگی کاری، تحصیلی و شخصی خود زحمت می‌کشید؛ تا زمانی که اعتمادداشتن به خودتان در ذهنتان ریشه نکرده باشد و نسبت به خود و توانایی‌هایتان تردید داشته باشید، در هیچ‌کدام از این عرصه‌ها به موفقیت نمی‌رسید؛ شاید. این‌طور به نظر می‌رسد که داشتن اعتمادبه‌نفس ژنتیکی و مادرزادی است؛ زیرا بسیاری از ابتدا این حس را دارند و بسیاری دیگر از آن بی‌بهره‌اند، ولی گفته شده است که وجود این باور، محصول تربیت درست و محیط سالم است؛ پس می‌توان با آموزش و تربیت ذهن، در هر سنی به حس اعتمادبه‌نفس دست پیدا کرد. رسیدن به آن نشدنی و غیرممکن نخواهد بود.

شنیدن کتاب صوتی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس

«قراردادن ارزش اصلی‌تان، در بالاترین اولویت ذهنی، کاری ضروری برای یک هدف‌چینی بامعنا است؛ کاری که من سال‌ها قبل در یکی از مراجعینم مشاهده کردم.

جمال به‌دلیل نگرانی‌های اضطرابی عمومی‌اش به من مراجعه کرد. او در بسیاری از مواقع در مورد خودش پیش‌بینی‌های عجولانه داشت و این کار باعث شده بود که در چرخه‌ی نگرانی دائمی گرفتار شود. او همچنین احساس اعتمادبه‌نفس چندانی نداشت؛ به‌خصوص در محیط کار.

در طول جلسات، جمال به من گفت که یک ترفیع شغلی گرفته است. در این کار جدید می‌بایست یک گروه کوچک را سرپرستی کرده و برخی اوقات برای گروه‌های بزرگ‌تری سخنرانی می‌کرد. این کار جدید نیازمند انجام گاه‌به‌گاه مسافرت‌های تجاری نیز بود.

در ابتدا، فرض را بر این گذاشتیم که اگر جمال احساس شک در توانایی خودش در انجام شغل جدید نداشته باشد، جایگاه جدید را دوست دارد و آن را خواهد پذیرفت. بعد از گفت‌وشنودی که درباره‌ی ملزومات شغل جدید داشتیم، جمال قبول کرد که با کمی ترغیب و تمرین، قادر خواهد بود که از عهده‌ی وظایف این شغل جدید بربیاید؛ اگرچه او متوجه این موضوع نیز بود که شغل جدید، نیازمند صرف زمان بیشتر برای کار و دوری گاه‌‌وبی‌گاه از شهر محل زندگی‌اش خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۱۷,۰۰۰
۵۰%
تومان