دانلود کتاب صوتی اینفلوئنسر با صدای ناهید اسدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اینفلوئنسر اثر بریتنی هنسی

دانلود و خرید کتاب صوتی اینفلوئنسر

معرفی کتاب صوتی اینفلوئنسر

کتاب صوتی اینفلوئنسر نوشتهٔ بریتنی هنسی و ترجمهٔ آناهیتا دخیلی است. گویندگی این کتاب صوتی را ناهید اسدی و شایان الهی مجد انجام داده‌اند و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد برندسازی شخصی در عصر رسانه های اجتماعی. 

درباره کتاب صوتی اینفلوئنسر

کتاب صوتی اینفلوئنسر به شما یاد می‌دهد چگونه در عصر رسانه‌های اجتماعی برای خود برندسازی شخصی کنید و یک اینفلوئنسر شوید. بریتنی هنسی این کتاب را در سال ۲۰۱۸ میلادی و برای افرادی منتشر کرد که بسیار در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و دوست دارند از این راه کسب درآمد کنند و تأثیرگذار باشند. خیلی‌ها فکر می‌کنند برای کسب درآمد بالا به‌عنوان یک اینفلوئنسر، باید یک میلیون دنبال‌کننده داشته باشید، اما الزاماً این‌طور نیست. اینفلوئنسرهای تمام‌وقتِ زیادی هستند که با ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده و انجام کاری که عاشقش هستند، پول به دست می‌آورند. بریتنی هنسی در این کتاب صوتی راه‌های یک اینفلوئنسر موفق‌بودن را به کسانی که می‌خواهند از این راه کسب درآمد کنند، آموزش می‌دهد. گفته شده است که آنچه این کتاب صوتی را متمایز می‌کند، ویژگی‌های فوق‌العادهٔ آن مثل توصیهٔ یک متخصص است که در آن از زبانِ بهترین‌های این صنعت می‌شنوید.

شنیدن کتاب صوتی اینفلوئنسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به افرادی که دوست دارند اینفلوئنسر شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اینفلوئنسر

«اگر یک متخصص، فردی بااستعداد ویژه، یا فرد سرشناسی هستید، داشتنِ تعداد زیادی دنبال‌کننده، هر آنچه را در زندگی واقعی انجام می‌دهید بهبود می‌بخشد. یک کمدین، بازیگر یا مدل نمونه‌های بسیار خوبی هستند. هر روز ساعت‌ها روی مهارت و اجراهایشان کار می‌کنند اما همواره نآاتعدادِ دنبال‌کننده‌های اینستاگرامشان، مورد پرسش قرار می‌گیرد. این به این خاطر است که کسب‌وکارها همیشه دنبال روش‌هایی ساده‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر برای تبلیغات محصولات و خدماتشان هستند. یک کمدین با ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده می‌تواند با معرفی و تبلیغ اجرای بعدی خود، شانس فروش بیشتر بلیت برنامه‌اش را افزایش دهد. این منجر به کاهش هزینه‌ای می‌شود که باشگاه کمدی می‌بایست برای تبلیغ آن نمایش صرف کند و احتمال اینکه مدیریت او را به کمدین دیگری ترجیح دهد افزایش می‌دهد، حتی اگر کمدین دیگر سرگرم‌کننده‌تر باشد. همین موضوع دربارهٔ یک بازیگر هم صادق است که می‌تواند اخبار تئاتر یا فیلمش را بی‌درنگ به گوش مخاطبی که واقعاً کار او برایش مهم است برساند. یک مدل هم وضعیت مشابهی دارد: یک مدیرِ انتخابِ استعداد، علاقه‌مند است مدلی را انتخاب کند که بعد از عکاسی، پستی هم از عکس‌هایش در اینستاگرام بگذارد. لباس یا محصولات زیبایی، بیشتر دیده خواهند شد و مشتری نیز از یک تبلیغ نامحسوس رایگان برخوردار می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان