دانلود کتاب صوتی دختر گل خندان با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر گل خندان اثر محمدرضا شمس

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر گل خندان

معرفی کتاب صوتی دختر گل خندان

کتاب صوتی دختر گل خندان نوشتهٔ محمدرضا شمس است. گویندگی این کتاب صوتی را الهه پرسون انجام داده و انتشارات صوتی پرسون آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی نخستین داستان از مجموعهٔ «سه‌دخترون» برای کودکان.

درباره کتاب صوتی دختر گل خندان

کتاب صوتی دختر گل خندان حاوی یک داستان برای کودکان است که در آن با تاجری به نام «حاتم» آشنا می‌شوید. او زنی به نام «گلشن» داشت. حاتم مرد ثروتمندی بود و زمین و باغ زیادی داشت. او سه کشتی بزرگ هم داشت که با آن‌ها تجارت می‌کرد. آدم‌های حاتم با کشتی‌ها از این شهر به آن شهر و از این کشور به آن کشور می‌رفتند. حاتم و گلشن منتظر به‌دنیاآمدن فرزندشان بودند. روزی خبر رسید که حاتم ورشکست شده؛ پس هر چه داشت و نداشت فروخت تا بدهی‌هایش را پرداخت کند؛ بعد هم همراه با گلشن خانه‌ای اجاره کرد و مشغول باربری و کارگری شد. در نزدیکی خانهٔ آن‌ها پیرزن جادوگری زندگی می‌کرد. یک روز گلشن چشمش می‌افتد به تربچه‌های باغچهٔ حیاط خانهٔ پیرزن و از حاتم می‌خواهد تا برایش چند عدد از آن تربچه‌ها بیاورد. همین که حاتم دست می‌برد تا تربچه بردارد، سروکله پیرزن جادوگر پیدا می‌شود. کتاب صوتی «دختر گل خندان» از مجموعهٔ «سه‌دخترون» است. دیگر جلدهای این مجموعه «دختر ماه‌پیشونی» و «دختر نارنج و ترنج» نام دارد. این داستان‌ها بازآفرینی افسانه‌های قدیم هستند.

شنیدن کتاب صوتی دختر گل خندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا شمس

محمدرضا شمس، نویسنده، پژوهشگر، مترجم و مدرسی ایرانی است که در سال ۱۳۳۶ به دنیا آمده است. اولین کتاب او با عنوان «اگر این چوب مال من بود»، در سال ۱۳۶۴ منتشر شد. این نویسنده جوایز متعددی را در طول سال‌های کاری خود دریافت کرده است؛ مانند لوح شورای کتاب کودک و دیپلم افتخار ‌IBBY برای کتاب «دیوانه و چاه»، نشان کلاغ سفید کتابخانهٔ مونیخ برای کتاب «تنبل پهلوان» در سال ۲۰۱۱، دیپلم افتخار نویسندهٔ برتر چهل سال (۱۳۵۷ - ۱۳۹۰) گروه کتاب‌های تصویری مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز و نامزد جایزهٔ آستریدلینگرن ۲۰۲۰ از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان. او از کودکی علاقهٔ بسیاری به خواندن کتاب داشت، اما به‌خاطر کم‌بودن تعداد کتاب‌های کودک بیشتر آثار نظم و نثر کلاسیک را مطالعه می‌کرد. در کتاب «پهلوان پنبه» به قلم او می‌بینیم که به سراغ آثار کلاسیک ایران رفته است.

بخشی از کتاب  دختر گل خندان

گلنار تک‌وتنها توی قلعه‌اش نشسته که یک‌دفعه صدایی می‌شنود. این صدا با صدای جادوگر غرغرو فرق دارد. گلنار با عجله به طرف پنجرهٔ قلعه می‌دود. شاهزاده‌ای جوان و زیبا پایین قلعه ایستاده است. شاهزاده به چشم‌های زیبا و عاشق گلنار نگاه می‌کند و می‌پرسد: «تو کی هستی؟ اینجا چه کار می‌کنی؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان