دانلود کتاب صوتی کافه خیابان گوته با صدای محمد شعبان پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کافه خیابان گوته اثر حمیدرضا شاه آبادی

دانلود و خرید کتاب صوتی کافه خیابان گوته

انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی کافه خیابان گوته

کتاب صوتی کافه خیابان گوته نوشتهٔ حمیدرضا شاه آبادی است. گویندگی این کتاب صوتی را محمد شعبان پور انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یک رمان معاصر ایرانی و تاریخی.

درباره کتاب صوتی کافه خیابان گوته

کتاب صوتی کافه خیابان گوته حاوی یک رمان معاصر ایرانی است که در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان کتاب سال جایزه‌ٔ ادبی «شهید غنی‌پور» انتخاب شد. حمیدرضا شاه آبادی در این رمان به روایت دوره‌ای تاریخی می‌پردازد که شامل سرگذشت نسلی از جوانان آرمان‌خواه آن دوره است. شخصیت اصلی کتاب، «کیانوش مستوفی» نام دارد. او در فرانکفورت صاحب کافه‌ای است و در طبقهٔ بالای کافهٔ خود، مردی را اسیر کرده که فکر می‌کند عامل اصلی مرگ معشوقه‌اش، مادرش و همچنین حبس چند‌ساله‌اش است. کیانوش در پی انتقام است و می‌خواهد مرد را به یادآوری گذشته وا دارد تا مزه‌ٔ انتقام را بچشد. رمان صوتی «کافهٔ خیابان گوته» ترکیبی از داستان‌های تاریخی و معاصر است که در آلمان می‌گذرد و به‌صورت موازی به دوران مبارزات پیش از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ می‌پردازد. مخاطبان این اثر را اشخاص گوناگونی تشکیل می‌دهد. این کتاب برای دوستداران کتاب‌های تاریخی و همچنین داستان‌هایی با مضامین انتقام و عدالت مناسب است؛ این کتاب همچنین برای کسانی که به‌دنبال آثاری هستند که به ترکیب تاریخ و داستان‌های معاصر می‌پردازد و افرادی که به‌دنبال رمان‌هایی با پیچیدگی‌های روان‌شناختی هستند، پیشنهاد می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی کافه خیابان گوته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره حمیدرضا شاه آبادی

حمیدرضا شاه‌ آبادی متولد ۳ خرداد ۱۳۴۶ در تهران است. او نویسنده، پژوهشگر و یکی از مدیران باسابقه در حوزهٔ نشر است. در جوانی به هنر داستان‌نویسی علاقه‌مند شد و همزمان در دنیای سینما و تئاتر تجربیاتی را از سر گذراند. اولین داستان او به نام «قبل از باران» در سال ۱۳۶۸ در یک مجلهٔ هفتگی منتشر شد. حمیدرضا شاه آبادی از سال ۱۳۶۷ تحصیل در رشتهٔ تاریخ را آغاز کرد. او مدرک کارشناسی‌ارشد در رشتهٔ تاریخ دارد و همچنین دو بورس مطالعاتی را در کتابخانهٔ بین‌المللی مونیخ با موضوع ادبیات کودک گذرانده است. علاقهٔ او به تاریخ و ادبیات او را به جایگاه امروز رساند. او در بیشتر کتاب‌هایش از تاریخ بهره می‌برد و نگاهی به وقایع تاریخی ایران دارد. شاه‌آبادی آثار مکتوب بسیاری دارد؛ مانند «وقتی مژی گم شد»، «دیلماج»، «هیچ‌کس جرئتش را ندارد» و «لالایی برای دختر مرده» که لوح تقدیر شورای کتاب کودک را دریافت کرده است. بخشی از آثار او برای بزرگسالان و بخشی از آن برای کودکان و نوجوانان است. او به‌دلیل نوشتن رمان‌های تأثیرگذار، ساختن‌ جهان‌های داستانی متنوع و زبان مؤثر در روایت، از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران، نامزد جایزهٔ جهانی آسترید لیندگرن در سال ۲۰۲۱ میلادی شد.

بخشی از کتاب صوتی کافه خیابان گوته

«من کنار در ایستادم و کیانوش روی کف چوبی اتاق غیژغیژکنان جلو رفت و پرده‌ها را باز کرد. آن وقت اتاق نسبتاً روشن شد. هم‌زمان صدای حرکت یک قطار را شنیدم و در چند لحظه همه‌ی چیزهای داخل اتاق را از نظر گذراندم، یک میز غذاخوری چوبی دونفره با یک صندلی در طرف راستش، یک تلویزیون قدیمی روی یک میز کوچک چوبی دیگر، یک چوب‌لباسی دیواری که کت قرمزرنگی به آن آویزان بود و بالاخره پیرمردی که روی یک صندلی راحتی روبه‌روی میز تلویزیون لم داده بود. البته از دور و وقتی که هنوز چشم‌هایم به روشنایی عادت نکرده بودند، این‌طور به نظر می‌رسید، وگرنه وقتی بهتر نگاه کردم فهمیدم که پیرمرد با طناب پلاستیکی به صندلی بسته شده و البته سر و صورتش هم زخم‌وزیلی و خونین است. درواقع پیرمرد از فرط بی‌حالی وارفته بود، از دور در تاریک‌وروشن اتاق به نظر می‌آمد که روی صندلی لم داده و تلویزیون تماشا می‌کند. کیانوش با لحن رئیس یک شرکت بزرگ که بخواهد جدیدترین محصولش را در تلویزیون معرفی کند با دست به پیرمرد اشاره کرد و گفت: «بفرمایید این هم راز من!»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان