دانلود کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت اثر پگی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت

معرفی کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت

کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت نوشتهٔ پگی پست، آنا پست، لیزی پست، دانیل پست سنینگ و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. فرهاد اتقیایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر پندار تابان - جیحون آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی تحت‌عنوان آداب اجتماعی امیلی پست (آداب دنیای جدید) منتشر شده است؛ در واقع این کتاب همان آداب اجتماعی امیلی پست است که به‌روز شده و متناسب برای زندگی امروز است.

درباره کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت

کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت در بخش نخست به‌سراغ آداب روزمره رفته است و سپس دربارهٔ آداب خارج از خانه، ارتباطات و فناوری، زندگی اجتماعی، به دست آوردن کار، بودن در محیط کار، خانه و زندگی خانوادگی و ازدواج نیز سخن گفته است.

شنیدن کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که مایل هستند بر اساس آداب و به‌طور صحیح زندگی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجموعه آداب امیلی پست

پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نویسندگانی هستند که می‌کوشند با انتشار کتاب‌های کم‌حجم با موضوعات متنوع، آداب معاشرت را با معیارهایی همچون توجه، احترام و صداقت ترویج کنند. این نویسندگان، عضو مؤسسه‌ای تحت عنوان «امیلی پست» (Emily Post) هستند؛ مؤسسه‌ای که «مجموعه آداب امیلی پست» را منتشر می‌کند.

این مؤسسه، یک تجارت خانوادگی است و از زمانی که «امیلی پست» نخستین کتابش با نام اتیکت یا آداب (ETIQUETTE) را در سال ۱۹۲۲ نوشت، آغاز به کار کرد. کتاب‌های این مؤسسه، شامل مجموعه‌ای از ضوابط و قواعد رفتاری است که در هر جامعه، طبقه یا گروهی انتظار انجام آنها می‌رود؛ قواعدی که نماد تربیت و هنجار به شمار می‌روند.

برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

«زندگی با دیگران»، «آداب رفتار در مکان های عمومی»، «زندگی خانوادگی (نکات کلی)»، «راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی ها»، «زندگی خانوادگی (کودکان و نوجوانان)»، «نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)» و «نکاتی درباره ورزش های مختلف (ورزش های آبی و اسکی صحرایی)».

بیشتر بخوانید در emilypost.com.

بخش‌هایی از کتاب صوتی کتاب جامع آداب معاشرت

«آداب اجتماعی امیلی پست را چطور تغییر دادیم؟ ما کارمان را با طرحی نو، آسان و جذاب و لحنی شبیه گفت‌وگو در نوشته‌هایمان شروع کردیم. از همه جذاب‌تر، آگاهی از تغییراتی بود که از چاپ هفدهم کتاب در ۲۰۰۴ ایجاد شده‌است. خواسته‌ی ما این است که کتاب آداب اجتماعی به همان اندازه که مخاطبانی سنتی دارد مخاطبانی جدید نسبت به زمان امیلی پست داشته‌باشد تا از این طریق ضمن تثبیت مجدد ارزش‌ها و آداب نسل‌های گذشته، بهترین‌ها را در جوامع امروزی خلق کند. می‌دانیم که آداب اجتماعی، یعنی روش‌های خاص نشان دادن احترام و توجه، به مرور زمان تغییر می‌یابند. از ندیمه‌های چاپ اول کتاب و زیرسیگاری‌های روی میز شام و دستکش‌های سفید چاپ دوازدهم زمان زیادی گذشته و موضوعاتی مرتبط با زندگی روزمره‌ی امریکایی‌های امروزی، مانند اداره‌ی تریبون‌های آزاد و ابزار ارتباطی جدید، داشتن اعتماد به نفس در محل کار، و هدایت ساختارها و فعالیت‌های خانواده‌های جدید جای آن‌ها را گرفته است.

ما آداب اجتماعی را به شکل انعکاسی از دنیاهای متفاوتی که در آن زندگی می‌کنیم، مانند دنیای خانه، جامعه، محافل اجتماعی و محل کار، بازسازی کردیم. علاوه بر آن، آداب و ملاحظات ضروری برای خلق روابط قدرتمند خانوادگی و دوستانه، و هم‌چنین محیط‌های مثبت خانوادگی، پرورش کودکانی مؤدب که برای دیگران احترام قائل هستند را بررسی کردیم و همه‌ی مراحل زندگی را مورد توجه قرار دادیم ـ از تولد یا پذیرفتن فرزندخوانده، کودکی، و نوجوانی، تا دانشگاه، کار، ازدواج، تشکیل خانواده، بازنشستگی، بیماری و مرگ.»

***

«خانه بازتابی است از افرادی که در آن زندگی می‌کنند و فرهنگی که از طریق ظاهر فیزیکی خانه، حال و هوای عاطفی آن، و حفظ معیارها و سنت‌ها ایجاد شده است. هیچ دو خانه‌ای دارای فرهنگ یکسان نیستند و ما هم چنین انتظاری نداریم. با وارد شدن به هر خانه‌ای به خلقیات ساکنین آن پی می‌بریم و متوجه می‌شویم در آن خانه چه انتظاراتی می‌توانیم داشته باشیم. اولین چیزی که توجه ملاقات‌کننده را به خود جلب می‌کند ظاهر فیزیکی خانه است. آیا به نحوی بی‌عیب و نقص، مرتب و تمیز است یا درهم‌ریخته و نامرتب؟ آیا همه کفش‌هایشان را قبل از ورود به این خانه در می‌آورند یا نه؟ برخورد ساکنین خانه که می‌تواند هر چیزی از ابراز شادی و در آغوش کشیدن، تا «سلام» و دست دادن باشد، تعیین‌کننده‌ی حال و هوای خانه برای کسی است که وارد آن می‌شود. و با دقت بیشتر متوجه می‌شویم که فرهنگ خانه بازتابی است از سنت‌ها و ارزش‌های آن خانه.»

نظرات کاربران

amin
۱۳۹۹/۰۳/۱۳

به نظرم نیاز هر آدمی هست که این کتاب را بخواند یا گوش دهد. چرا که جامعه را جای بهتری برای زندگی کردن میکنیم و در روابط روزمره مان بهتر و سازنده تر میشویم.

faeze
۱۴۰۰/۰۱/۲۸

راجب همه ی چیزای مهمی ک ی نفر باید بلد باشه توضیح داده ..خیلی خوب و واضح فعلا اوایل کتابم ولی اگه همین چند تا فصل روهم داشت ارزش خریدنو داشت . چون تا اینجا خیلی چیزای مفیدی یاد گرفتم . واسه گوش

- بیشتر
علی شهبازی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

بشدت پیشنهاد می کنم... جامعه ما خیلی به این کتاب احتیاج داره!

احسان
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

عالی بود

فرهاد
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

355 فایل:::؟؟پوست آدم کنده میشه تا فایلهاشو دانلود کنه، کاش امکان دانلود یکجای فایلها هم بود. خیلی از کتابها این مشکل رو دارند.

کاربر ۲۸۱۷۱۶۱
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

جذاب و کاربردی نیست

زمان

۳۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۹,۵۰۰
۵۹,۷۵۰
۵۰%
تومان