با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتیات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
دانلود و خرید کتاب صوتی خدمات مشتری؛ راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه (جلد اول)
۳٫۰
(۲)
خواندن نظراتمعرفی کتاب صوتی خدمات مشتری؛ راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه (جلد اول)
«خدمات مشتری؛ راهنمای راهاندازی و مدیریت فروشگاه» از مجموعه کتابهای ساختن امپراتوری با خرده فروشی است. جلد اول این مجموعه، بهصورت ساختاریافتهای به فرایند ارائۀ خدمات به مشتری در فروشگاه میپردازد که هدف آن جلب رضایت حداکثری مشتریان است.
برای درک کتاب، لزومی ندارد پشتوانهای از سالها تجربه در کار فروش فروشگاهی داشته باشید. هر فردی که آشنایی اولیه با کسبوکارهای فروشگاهی داشته و با دغدغههای خریدار نیز آشنا باشد، با مطالعۀ عمیق این کتاب، مهارتهایی میآموزد که در کار و زندگیاش مفید واقع خواهد شد. برخی از عناوین این کتاب گویای شش فصلی از این قرارند:
کسبوکار خردهفروشی عوامل تعیینکنندۀ نوع یک فروشگاه انواع فروشگاه خردهفروشی درک مشتری تقسیمبندی مشتری تعاریف بزرگان از مشتری سؤالات مهم در زمینۀ تصمیمات مشتریان سؤالات مهم دربارۀ مدیریت خریداران معیارهایی برای ارزیابی بخشبندیهای بازار ارزیابی گروههای مصرفکننده جمعیتشناسی.
۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن ها
دابلیو استیون بران
قدرت درآمد غیرفعالشرکت نایتینگل کونانت
فروش مزرعهمارک ویکتور هانسن
استراتژی فروش بسیار موفقراسل وارد
باشگاه مشتریان؛راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه(جلد دوم) (علی خاکزادی-نشر کتاب مهربان)علی خاکزادی
کارآفرینی دیجیتالبهزاد نهضتی ملکی
کلیدهای فروشزیگ زیگلار
۴برابر سازی درآمدخلیل رضوی
سین جیمهای فروشجفری گیتومر
راهبردهای سرمایه گذاری کسب و کارمارک ویکتور هانسن
بازآفرینی مدل تجاریانتشارات هاروارد بیزینس ریویو
شبکه سازی موفق برای همهاریک کرامر
رازهای یک اسطورهی فروشمایک کاپلان
تعیین هدف؛ چگونه یک برنامهی عملی خلق کنید و به اهدافتان برسیدسوزان بی ویلسون
فروش حرفه ایروی چیت وود
رازهای موفقیت در بازاریابی؛ چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟این لبنتن
نبوغ میلیاردیگری رابرت
مهندسی برنامهریزی ذهنسیامک غفاری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
زمان
۳ ساعت و ۳۹ دقیقه
حجم
۲۰۱٫۸ مگابایت
قابلیت انتقال
دارد
زمان
۳ ساعت و ۳۹ دقیقه
حجم
۲۰۱٫۸ مگابایت
قابلیت انتقال
دارد
قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان