دانلود کتاب صوتی آخرین شاهدان با صدای آیسا ماهوت‌چی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آخرین شاهدان اثر سوتلانا  آلکسیویچ

دانلود و خرید کتاب صوتی آخرین شاهدان

معرفی کتاب صوتی آخرین شاهدان

کتاب گویای «آخرین شاهدان» کتابی دیگر از سوتلانا آلکسیویچ، نویسنده کتاب پرفروش «نیایش چرنوبیل» است. آلکسیویچ در این کتاب سوژه‌ای بکر یافته است. او به سراغ متولدین روزهای پایان جنگ جهانی در روسیه رفته است. کسانی که دوران کودکی‌شان را در اوج بحران جنگ جهانی سپری کرده‌اند. او در این کتاب با این افراد مصاحبه کرده است. کسانی که این روزها یا از دنیا رفته‌اند یا روزهای پایانی عمرشان را می‌گذرانند و زندگی برایشان جز کوله‌باری از خاطرات تلخ و رنج و اندوه نبوده است. آلکسیویچ در این کتاب روایت‌ها را عینا نقل کرده و آنها را دستکاری و یا درباره‌شان قضاوتی نکرده است. او با این اثر تنها به شنیده شدن صداهای مختلف بازماندگان جنگ کمک کرده است ویژگی آثار الکسیویچ را باید همین چند صدایی بودن آثارش دانست و نثرش، که زبانی ساده دارد اما از حوادثی بزرگ و دهشتناک می‌گوید. همین روایت ساده از رویدادهای بزرگ است که هضم آن را برای مخاطب میسر می‌کند.

نظرات کاربران

hamed318
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

دو کتاب قبلی نویسنده یعنی"صداهایی از چرنوبیل" و "جنگ چهره زنانه ندارد" خیلی بدیع و جذاب و پرمحتوا بود. پر از تحلیل های روانشناسانه، پر از اتفاق. کتاب آخرین شاهدان خاطرات محوی از کودکان دوران جنگ است، فلذا از نظر محتوایی

- بیشتر
مهرگان
۱۳۹۸/۰۷/۲۷

کتاب خوبیه، زشتی و پلیدی جنگ را به خوبی به تصویر میکشه. کاش کتاب غیر صوتی ش بود. کیفیت صداش تیکه به تیکه افت می کنه و خیلی بد میشه

ف
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

لطفا کتاب متنیش رو هم بیارید

tsr.159
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

محتوای کتاب خوبه، کیفیت صدا افتضاح ... بعضی قسمتها به سختی شنیده میشه . تعجب میکنم از طاقچه، یعنی کسی فایل صوتی رو چک نکرده؟!

تندبادنیمه شب
۱۴۰۰/۰۸/۲۹

ففط اینکه صدا اشکال دارد.‌خصوصا در سه چهار تا تراک اول انقدر می ره پایین تا قطع می شه.‌ اما کلا تجربه های دست اول کودکانه درباره ی جنگ جهانی دومه و خیلی جالبه.

sAmAnE
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

کتاب خیلی دردناکی بود. از خاطرات کودکی افرادی که جنگ جهانی دوم را تجربه کردند...

زمان

۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۶۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۶۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان