دانلود کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس اثر وندی هنریچس

دانلود و خرید کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس

معرفی کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس

کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس، داستان گربه‌ی کوچک و خسته‌ای به نام تاما است که به دنبال یک سرپناه برای خودش می‌گردد و در آخر سر از یک معبد در می‌آورد. وندی هنریچس نویسنده‌ی داستان و کارن اقوامی مترجم آن هستند. کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس محصول انتشارات آوا رسا است.

درباره‌ی کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس

کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس، داستان گربه کوچولویی به نام تاما را روایت می‌کند. خب البته اسم گربه از اولش هم تاما نبود. یک داستان جالب پشت این اسم وجود دارد. گربه کوچک دنبال غذا و جایی برای زندگی کردن می‌گشت. بعد از کلی گشت و گذارهای خسته‌کننده، بالاخره سر از یک معبد در آورد و وقتی به معبد رسید، یک پنجه‌اش را به نشانه‌ی احترام بالا برد. وقتی راهبی که در معبد مشغول راز و نیاز بود او را دید، با چند دانه برنج به استقبالش رفت و اسم او را تاما گربه‌ی شانس گذاشت.

کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس، برای کودکان سن پیش از دبستان، جذاب و شنیدنی است. اگر به داستان‌های حیوانات علاقه دارید، از کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس غافل نشوید.

جملاتی از کتاب صوتی تاما گربه‌ی شانس

سال‌ها پیش، من یک گربه بودم که فقط دنبال جا و غذا بود. بعد از یک گشت و گذار طولانی و خسته کننده به یک معبد متروکه و خرابه رسیدم که پای یک کوهِ پوشیده شده از برف بود. دمِ درِ آنجا نشستم و با پنجه­‌ی راستم روی هوا به نشانه‌ی احترام منتظر موندم. راهب معبد، با چند دانه برنج توی یک ظرف به من خوش آمد گفت و من گربه‌ی خوش شانسی بودم که آن راهب من را به داخل راه داد. راهب به دستم نگاه کرد و گفت:گربه کوچولو، صدمه دیدی؟ من در جواب با چشم‌های سبز رنگم بهش لبخند زدم. صدمه ندیده بودم، فقط پنجه‌ام را به نشانه احترام ژاپنی بالا برده بودم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان