دانلود کتاب صوتی Mr Mayor با صدای فرزاد محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی Mr Mayor اثر داوود امیریان

دانلود و خرید کتاب صوتی Mr Mayor

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی Mr Mayor

کتاب صوتی Mr Mayor، داستان واقعی زندگی مهدی باکری، یکی از فرمانده‌های جنگ تحمیلی میان ایران و عراق است که به قلم داوود امیریان به رشته تحریر درآمده است. فرزاد محمدی این کتاب صوتی را روایت کرده است.


خلاصه کتاب صوتی Mr Mayor

داوود امیریان در کتاب آقای شهردار Mr Mayor، مقاطع مختلفی از زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورا را تالیف کرده است. این اثر با همت انتشارات سوره مهر در قالب فایل صوتی و به زبان انگلیسی منتشر شده است. در کتاب صوتی Mr Mayor که پیش روی شما قرار دارد، ویژگی‌های بارز این فرمانده گرانقدر از نوع دوستی، دستگیری محرومان، رشادت‌ها و مدیریت او در دوران انقلاب و جنگ، روایت شده است. مهدی باکری در سال ۱۳۶۳ و در عملیات بدر به فیض عظیم شهادت نایل شد.

شنیدن کتاب صوتی Mr Mayor را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

انتشار کتاب صوتی Mr Mayor، از یک‌سو بستر خوبی برای آشنایی افراد انگلیسی زبان با قهرمانان جنگ ایران را فرام می‌کند. از سوی دیگر نیز برای فارسی زبانانی که قصد تقویت زبان انگلیسی خود را دارند، بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد.

نظرات کاربران

MAHDIS
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

واقعا این کتاب زیباست.من خودم نویسنده ام و واقعا نویسنده این کتاب را تشویق نیکنم که انقدر این کتاب را زیبا نوشته و تک تک لحظه هارا با نوع نگارش احساسی مطرح کرده. این ترجمه انگلیسی هم که دیگه این کتاب

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۳۰%
تومان