دانلود کتاب صوتی پارادوکس انتخاب با صدای دنیا صفاجو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پارادوکس انتخاب اثر باری شوارتس

دانلود و خرید کتاب صوتی پارادوکس انتخاب

معرفی کتاب صوتی پارادوکس انتخاب

کتاب صوتی باری شوارتز، آزادی انتخاب درباره انتخاب‌هایی سخن می‌گوید که مردم در بیشتر جنبه های زندگی پیش رو دارند. آموزش، شغل، روابط و دوستی‌ها، روابط جنسی، عشق، خانواده‌داری، ملاحظات مذهبی و... این کتاب توسط نازنین حکیمی‌فر و نوید مولایی ترجمه شده است و با صدای دنیا صفاجو صوتی شده.

درباره کتاب صوتی پارادوکس انتخاب

شوارتز در این کتاب بر انتخاب‌های ما به ویژه انتخاب‌های اقتصادی تمرکز کرده است. انتخاب‌هایی که می‌توانند، بیشترین نقش را در زندگی انسان داشته باشند.

دوراهی و پاردوکس انتخاب، زمان صحیح انتخاب، کیفیت انتخاب، رابطه انتخاب با فرصت‌های زندگی و مشکلاتی که ممکن است بر اثر انتخاب غلط به وجود آیند و راه‌هایی که در دنیای کنونی می‌توانند ما را در اتنخاب درست داشتن، یاری کنند در این کتاب بررسی شده‌اند.

بری شوارتز، استاد نظریه اجتماعی و کنش اجتماعی دوروین کارت رایت در کالج سوارت مور است. وی بعد از انتشار کتاب پارادوکس انتخاب، مقالات متعددی را در رابطه با انتخاب برای نشریات ساینتیفیک آمریکن، نیویورک تایمز، پرید مگزین، اسلیت، تاریخچه تحصیلات تکمیلی، تایمز (لندن)، هایر اجوکیش ساپلمنت، عصر تبلیغات، یواس‌ای تودی، گاردین و انجمن سلطنتی هنر نوشته است.

شوارتز کتاب‌های متعددی را به رشته تحریر درآورده که از آن جمله می‌توان به: نبرد برای طبیعت بشر: علوم، اخلاقیات و زندگی مدرن و هزینه‌های زندگی: چگونه آزادی بازار بهترین چیزها را در زندگی از بین می‌برد، اشاره کرد.

هیچ‌کس منکر این نیست که انتخاب موجب بهبود کیفیت زندگی می‌شود. انتخاب ما را بر کنترل مقاصدمان تواناتر می‌کند و به سمت آنچه دقیقا از یک مقصود انتظار داریم پیش می‌برد.

انتخاب برای استقلال ضروری است و استقلال برای رفاه. افراد سالم می‌خواهند و نیاز دارند که زندگی‌شان را رهبری کنند. البته این آزادی انتخاب گاهی هزینه‌ها و پیامدهایی ناگوار دارد و حتی شاید موجب تصمیمات نادرست شود.

شنیدن کتاب صوتی پارادوکس انتخاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابی منبعی مهم و ضروری برای تمام کسانی است که قصد دارند در زندگیشان تصمیمات جدی بگیرند.


نظرات کاربران

محسن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴

هم ترجمه بدی داره ،هم کسی که می خونه فقط می خونه، کاملا مشخصه خودش هم نمی فهمه واسه همین بدون پایین و باند شدن صدا برای انتقال پیام جمله و توقف در جای مناسب جمله، مثل روبات هر جمله

- بیشتر
کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۱/۰۲/۲۷

۶۱ هزار تومن برای یک ساعت؟؟؟ چه خبره

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۸۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۸۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲۸,۷۰۰
۱۱۵,۸۳۰
۱۰%
تومان