دانلود کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده

معرفی کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده

کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده، اثر برایان تریسی درباره‌ی پاسخ به یک سوال مهم است: چرا برخی افراد از دیگران موفق‌تر هستند؟ برایان تریسی در کتاب ساکت شو و انجامش بده، ۷ گام موفقیت را به ما می‌آموزد.

کتاب ساکت شو و انجامش بده را امیراحسان رضایی به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر را با صدای مصطفی طالبیان می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده

دوست دارید خیلی زودتر از دیگران به موفقیت برسید؟ شما هم بارها به کاری که انجام می‌دهید فکر کرده‌اید و آن را با کارهای دیگران مقایسه کرده‌اید؟ یا گاهی اوقات بدون اینکه دست به انجام کاری بزنید میزان موفقیت خودتان را با دیگران مقایسه کرده‌اید؟ در این لحظات این سوال به ذهنتام خطور نکرده است که چرا دیگران موفق‌تر هستند؟ برایان تریسی در کتاب ساکت شو و انجامش بده، به دنبال پاسخ همین  سوال رفته است. او نتیجه‌ی سال‌ها کار و تجربه‌اش را با ارائه‌ی هفت راهکار  و ۷ گام موفقیت در کتاب ساکت شو و انجامش بده در اختیار دیگران قرار داده است. کتابی ارزشمند که می‌تواند بسیار سریع شما را به موفقیت نزدیک کند. 

کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده برای همه‌ی مدیران کسب و کارها و تمام افرادی است که به انگیزه‌ و نیروی محرکه‌ای برای قدم برداشتن و موفق شدن نیاز دارند.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است. 

بخشی از کتاب صوتی ساکت شو و انجامش بده

چندسال پیش شروع به یافتن پاسخ مهمی کردم که چرا بعضی از مردم، موفق‌تر از بقیه هستند. به پاسخ‌های بسیاری دست یافتم اما مهم‌ترین پاسخ در این زمینه، بسیار متعجبم کرد. و به دلیل سادگی‌اش، دیگران را نیز از شنیدنش غافلگیر می‌کند. موفقیت هدفی است که از آنچه انجام می‌دهید به دست می‌آید. نتایجی که دریافت می‌کنید. و مهم‌تر از بقیه اینکه، چگونه سریع و موثر به آن نتایج دست یابید. موفقیت اصلا بر اساس یک آرزو، امید یا چیزی که قصد دارید در آینده انجام دهید، نیست. بلکه فقط بر اساس آنچه الان انجام می‌دهید به دست می‌آید. درست در همین لحظه. دارایی ارزشمند. مهم‌ترین دارایی یک شرکت چیست؟ 

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۴۶۵۰۷۱۶
۱۴۰۱/۰۵/۱۶

عالی. یکی از قوانین موفقیت که در کتاب به آن اشاره شده 1. شروع و 2. تداوم است.

کتاب خوان
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

این یک کتاب صوتی فوق العاده است که از نظر من باید هفته ای یک بار گوش داد تا مطالبش تازه بمونه ...اگه دنبال تغییر شخصیت و ایجاد عادات جدید هستید این کتاب می‌تونه کمکتون کنه . فقط کافیه هدف

- بیشتر
محمدامین
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

یک چکیده کامل از تمام کتابهای موفقیت که خونده بودم کاملا کوتاه ولی دقیق توصیه میکنم حتما گوش کنید

احسان
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

برایان تریسی و کتاب های بی نظیرش... چکیده و مطالب خیلی خوبی درون این کتاب صوتی هست ولی نمیدونم چرا من زیاد با نسخه صوتیش حال نکردم و نسخه الکترونیکی یا چاپی اونو بیشتر میپسندم :)

فرشاد طاهری
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

واقعا عالی و پر از انرژی

abolfazl rezaei
۱۴۰۲/۰۳/۱۶

فقط میتونم بگم خیلی عالی بود واسہ یادآوری نکاتی کہ تو زندگیتون ہست و بہش توجہ نمیکنید. مطالعہ اش ارزش دارہ. ساکت شو و انجامش بدہ👍

سعید حسن میرزایی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

خوبیه کتاب های برایان ترسی این هست که راه کارهایی برای چیزی که میگه داره و آموزش میده که چجوری انجامش بدی. جزو کتابهایی هستش که پیشنهاد میکنم چند بار بخونید و انجام بدید

کاربر 7258132
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

کتاب خوب،مفیدکامل وازهمه مهمتر خلاصه است. گوینده هم حق مطلب رو به خوبی اداکرد

سروش بروشک
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

بسیار مفید و کاربردی در صورتیکه زمینه خواندن کتابهای موفقیتی قبلی داشته باشیم

ساجده حسینی
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

نسخه الکترونیکی این کتاب نیست؟ فقط صوتی هست؟

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان