دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی، گفتگوی کریم فیضی با مهندس سحابی درباره‌ی زندگی و درس‌هایی است که می‌توان از زندگی آموخت. زندگی از مولکول تا کلمه نام این جلد از مجموعه زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی است. 

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی را با صدای محمدحسن قائمی در اختیارتان قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی

زندگی را می‌توان به شیوه‌های مختلفی نگاه کرد. در هر نوع نگرش هم معنای خاصی از آن بر ما نمودار می‌شود. یک نوع از این نگرش می‌تواند نگرشی سطحی و کوته‌بینانه باشد؛ زندگی را محصور در انواع خوشی و لذت دیدن. اما نگاه دیگری هم هست. نگاهی که عشق را انتشار می‌دهد. به برداشتن قدمی و انجام خدمت خالصانه برای دوستان و همنوعان منجر می‌شود. این نگرش به زندگی است که در نهایت می‌تواند انسان‌ها را از تمام آنچه گریبانشان را گرفته است، نجات دهد. در کتاب زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی، با نگرش مهندس سحابی به زندگی آشنا می‌شویم و درس‌های بزرگی که زندگی به او داده است را می‌خوانیم. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی دو بخش دارد. بخش اول کتاب شامل زندگینامه‌ای از مهندس سحابی است. در بخش دوم گفتگوی کریم فیضی با مهندس سحابی درباره‌ی زندگی را می‌خوانیم.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی برای دوست‌داران علوم سیاسی و دوست‌داران عزت‌الله سحابی کتابی جذاب است.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی

درسی که زندگی با تمام مراحل و مراتب خودش به شخص مهندس سحابی آموخته است، چه درسی است؟

اگر بخواهم خیلی کلی جواب بدهم، باید بگویم، درسی که زندگی به من آموخته است، کمک به همنوعان و انسان‌هاست. من اگر از تمام لذت‌های دنیا برخوردار باشم، مثل ثروت و قدرت و برخورداری‌های گوناگون، آرام نیستم و خیالم راحت نیست، اما اگر بتوانم خدمتی به کسی بکنم، راضی‌ترم و احساس آرامش می‌کنم. لذت زندگی در این است که انسان بتواند به کسی خدمت کند. از مجموع زندگی، من این را فهمیده‌ام که اگر بتوانم برای یک انسان نیازمند یا ناتوان خدمتی انجام دهم، به غایت زندگی و لذت آن نایل شده‌ام و فکر می‌کنم با این کار به خدا هم می‌توان نزدیک شد، چون صفت خدا این است که: «و ما دایة الآ و علی الله رزقها.» هیچ جنبنده‌ای نیست، مگر اینکه رزقش بر عهده خداست. همان گونه که خداوند رزق هر جنبنده‌ای را بر عهده گرفته است، اگر ما نیز بتوانیم به میزان توان خودمان این‌گونه بشویم، حق زندگی را ادا خواهیم کرد.

فهرست 

  • مقدمه
  • زندگی و بس

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان