دانلود کتاب صوتی چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و بقیه شکست می‌خورند با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و بقیه شکست می‌خورند اثر جان گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و بقیه شکست می‌خورند

نویسنده:جان گاتمن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و بقیه شکست می‌خورند

جان گاتمن روانشناس و مشاور خانواده در کتاب صوتی چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و بقیه شکست می‌خورند، دلیل موفق بودن برخی ازدواج‌ها و شکست برخی دیگر را تشریح می‌کند.

درباره کتاب صوتی چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و بقیه شکست می‌خورند

جان گاتمن در این کتاب به ریشه‌یابی انواع اختلافات بین زن و شوهرها می‌پردازد و تاکید می‌کند برای داشتن یک زندگی مشترک خوب باید روی کیفیت آن تمرکز کنید و تلاش کنید تا نکات منفی و مخرب را از رابطه دور کنید و آن را به مطلوب‌ترین حالت ممکن برسانید. چگونه؟ جان گاتمن در این کتاب راه آن را به شما نشان می‌دهد.

 شنیدن کتاب چرا بعضی ازدواج‌ها موفق و بقیه شکست می‌خورند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه زوج‌هایی که قصد دارند رابطه خود را ترمیم کنند، بهبود دهند و کمال برسانند.

 درباره جان گاتمن

جان گاتمن روانشناسی خبره در زمینه روابط است که بیش از ۴۰ سال عمر خود را صرف تحقیق درباره مشاوره خانواده و موفقیت و شکست ازدواج‌ها کرده است. گاتمن جزء ۱۰ درمانگر برتر جهان در زمینه ازدواج به شمار می‌رود.


معرفی نویسنده
جان گاتمن

جان گاتمن با نام کامل جان شوارتز گاتمن، نویسنده و روانشناس آمریکایی و همچنین استاد بازنشسته‌ی روانشناسی در دانشگاه واشنگتن است. او ۲۶ آپریل سال ۱۹۴۲ در جمهوری دومنیکن متولد شد. او ابتدا در رشته‌ی فیزیک و ریاضیات دانشگاه دیکنسون تحصیل کرد و موفق به اخذ مردک لیسانس خود در سال ۱۹۶۴ شد. مقطع فوق لیسانس خود را در رشته‌ی روانشناسی ریاضیاتی در مرکز فنی ماساچوست (MIT) گذراند و در نهایت موفق به اخذ مدرک دکترای روانشناسی خود از دانشگاه ویسکانسین مدیسون شد. حوزه‌ی تخصصی کار او روابط زوجین، ازدواج و طلاق است و سال‌هاست در زمینه‌ی زوج‌درمانی فعالیت می‌کند. او با بینش ریاضیاتی وارد حیطه‌ی مطالعات روانشناسی شد. همین بینش باعث شد که او در طی فعالیت طولانی‌مدت خود به بررسی الگوها و مدل‌های تعامل زوج‌ها بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۹۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۹۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان