دانلود کتاب صوتی ارتباط موثر با صدای مرات بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارتباط موثر اثر ایرج هاشمی

دانلود و خرید کتاب صوتی ارتباط موثر

نویسنده:ایرج هاشمی
گوینده:مرات بهنام
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ارتباط موثر

کتاب صوتی ارتباط موثر نوشته ایرج هاشمی کتابی درباره ارتباط موثر و صمیمانه و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی است.

درباره کتاب صوتی ارتباط موثر

ارتباط مانند چسبی است که همه بشریت را به هم پیوند می‌دهد ارتباط همان چیزی است که باعث می‌شود میلیون‌ها موجود روی زمین بطور تصادفی باهم پیوند بخورند. 

ما با هم رشد می‌کنیم. شاهد ملت‌ها، کمپانی‌ها، تیم‌ها، خانواده‌ها و زوج‌هایی بوده‌ایم که با استفاده از قابلیت ارتباطی‌شان رشد کرده‌اند. خلاف آن رانیز شاهد بوده ایم که قابلیت برقراری ارتباطشان ضعیف شده یا از بین رفتهاست. وقتی مردم در می یابند که طرف مقابل آنها نظرشان را درک نمی‌کند، به راحتی درمانده و ناامید می‌شوند. گاهی اوقات احتمال دارد دو نفر به بحث بپردازند در حالی که در واقع هردو باهم توافق دارند.

مهارت‌های زندگی توانایی‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند تا در موقعیت‌های مختلف، عاقلانه و صحیح رفتار کنیم. به طوری که آرامش داشته باشیم، لذت ببریم و در عین حال با دیگران ارتباط سازگارانه و مفیدی را برقرار کنیم و بدون توسل به خشونت و یا خود خوری بتوانیم مسایل پیش آمده را حل نمائیم و ضمن کسب موفقیت در زندگی احساس شادمانی داشته باشیم.

یکی از مهمترین این مهارتها، مهارت در برقراری ارتباط موثر و ایجاد روابط صمیمانه با دیگران است. مهارتی که موجب اجتناب از برخوردهای نامناسب و تنش زا با دیگران شده و محیطی شاد و دلپذیر و به دور از کینه و دشمنی برای ما به ارمغان می آورد.

 کتاب صوتی ارتباط موثر قرار است به شما کمک کند تا مهارت خود را در زمینه برقراری ارتباط درست و موثر با دیگران بازنگری و ارزیابی کنید و آن را پرورش دهید

شنیدن کتاب ارتباط موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان