دانلود کتاب صوتی در قلمرو وحشت با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در قلمرو وحشت اثر ادگار آلن‌پو

دانلود و خرید کتاب صوتی در قلمرو وحشت

معرفی کتاب صوتی در قلمرو وحشت

کتاب صوتی در قلمرو وحشت، مجموعه هشت داستان از نویسندگان مشهور سبک گوتیک و رمانتیک است که از عواطف عجیب، احساسات، امیال درونی و ... در انسان‌ها خبر می‌دهد. 

نسخه صوتی کتاب در قلمرو وحشت را با ترجمه‌ی پریسا رضایی و صدای میلاد تمدن می‌شنویم. 

درباره‌ی کتاب صوتی در قلمرو وحشت

قلمرو وحشت شامل داستان‌های کوتاهی از دینو بوزاتی، جیکوبسن، ماری لوئیزه کاشنیتس، یاکوب واسرمان، ویلیام ویلکی کالینز، جک لندن و ادگار آلن پو است. نویسندگان بزرگی که به ترکیب ماجراهای عاشقانه و ترسناک باهم پرداختند و اثری خواندنی و جذاب آفریدند. داستان‌ها در فضاهای متفاوتی اتفاق می‌افتند و از اعمال و رفتار عجیب انسان‌ها صحبت می‌کنند. گاهی در فضا می‌توان ترس را حس کرد. سردرگمی در میان رخدادهایی که برای قهرمان‌های داستان‌ها پیش می‌آید و گشتن به دنبال پاسخی قانع کننده شما را وادار می‌کند داستان‌ها را تا انتها دنبال کنید. 

کتاب صوتی در قلمرو وحشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن داستان کوتاه لذت می‌برید و دوست دارید با آثار نویسندگان بزرگ در یک مجموعه آشنا شوید، کتاب صوتی در قلمرو وحشت انتخاب مناسبی برای شما است. 

بخشی از کتاب صوتی در قلمرو وحشت

«چه بلایی ممکن است بر سر خانواده کوریو آمده باشد؟ در خانه قدیمی و روستایی آنان، موسوم به دوگانلا چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ از سال‌ها پیش، هر تابستان برای چند هفته به آن‌جا دعوتم می‌کردند، اما این بار جیووانی فقط چند خط عذرخواهی برایم نوشته است، نامه‌ای غیرعادی و مبهم در باره مشکلات خانه و دردسرهایی دیگر؛ نامه‌ای که چیزی در آن به روشنی توضیح داده نشده است.

چه روزهای شادی در آن خانه تک‌افتاده در میانه جنگل گذرانده‌ام! و حالا همراه با آن خاطرات زیبا وقایعی به خاطرم می‌رسند که آن زمان در نظرم چندان اهمیت نداشتند و اکنون یکباره مهم جلوه می‌کنند. ناخودآگاه صحنه زیر که به تابستانی بسیار دور، به سال‌های پیش از آغاز جنگ مربوط می‌شود، پیش چشمم می‌آید:

برای استراحت به اتاق دنج طبقه دوم رفته بودم. اتاق رو به باغ بود و تابستان‌های بعد نیز همیشه در آن می‌خوابیدم. تازه می‌خواستم به بستر بروم که خش و خشی از پشت در شنیدم. در را باز کردم. موش کوچکی به سرعت از میان پاهایم گذشت و به زیر مبل خزید. فرصت داشتم تا حیوان ناتوان و کوچک را له کنم، اما چنان کوچک و ظریف بود که به خودم زحمت ندادم.»

فهرست 

  • موش‌ها: اثر دینو بوزاتی
  •  پنجه میمون: اثر و. و. جیکوبسون
  • قاتل: اثر الکساندر م. فری
  • ارواح: اثر ماری لوئیزه کاشنیتس
  • طاعون در وینچگاو: اثر یاکوب واسرمان
  • داستان یک تخت به غایت استثنایی: اثر ویلیام ویلکی کالینز
  • فقط گوشت: اثر جک لندن
  • قلب افشاگر (در قلمرو وحشت): اثر ادگار الن پو
معرفی نویسنده
عکس ادگار آلن‌پو
ادگار آلن‌پو
آمریکایی | تولد ۱۸۰۹ - درگذشت ۱۸۴۹

در ذهن اهالی ادبیات و داستان، نام ادگار آلن پو به داستان معمایی و ژانر وحشت گره خورده است. آلن پو، نویسنده مشهور امریکایی است که البته در زمان حیات خود به عنوان روزنامه‌نگار، ویراستار و منتقد ادبی نیز فعالیت می‌کرد.

نظرات کاربران

arastou1981@
۱۳۹۹/۰۴/۲۶

داستانها، عالی، میلاد تمدن با هنرمندی همیشه، زیبا اجرا کردند، در ژانر آثار گوتیک، عالی ست

benyamin dindar
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

عالی بود این کتاب صوتی، اولش فکر کردم شاید زیاد جالب نباشه ولی فوق العاده مختصر و مفید بود، پیشنهاد میکنم تهیه کنید نسبت به قیمتش محتوای خیلی خوبی داره

مهسا
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

خوبه، با روایت عالی من را با ادبیات گوتیک آشنا کرد.

کاربر 7351538
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

کتاب گویندگی خوبی داره

زمان

۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۲۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۲۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان